Onunla olacağım günler için umut ediyor ve bekliyorum.
Yine bir olmayışın içinde yapayalnızım. ''her zaman yalnızdım.''
Özlüyorum benim olmayan onu.Belki bir imkansızdı onun benim olması.Olsun güzeldi hayal kurmak onun üstüne.Onun üstüne kurduğum hissettiğim her şey güzeldi zaten.
Fakat artık ben güzel değilim.
Bana bakan göz o olmadıkça hep çirkin kalacağım.Somurtkan lanet bir kadın olacağım.
Çok garip bunca zaman kendin için yaşayıp bir yerden sonra kendini birilerine adamak.Elinde olmuyor ve bunu insanlar kendileri yaşadıkları halde anlattığında anlam veremiyorlar.
Kimsenin beni anlamadığı ama aynı dili konuştuğumuz bir yerde sıkışıp kaldım sanki.
Hayatımdaki tüm adamların gidişi sadece bir adamın gelişi ile gerçekleşti,,İRONİK..
Canım acıyor adam.Hiç mi gelmez elinden bir şey?
Mesela benim olanı geri versen,hiç mi şansım olmaz?
Bir şansım olduğuna inandırdım bunca zaman kendimi.Sen gelince şansımı sen sandım,ama en büyük şanssızlığım oldun sen.
Bir kullanılmışlık var üstümde.Saçlarımı okşayan eller yok oldu birden.
O kadın ile mutlu musun?
Biliyorum sormamalıyım sana böyle şeyler,hatta belki yazmamalıyımda bir nasılsın bile.
Ama biliyorsun beni işte;sevince tutamıyorum kendimi sevmemek adına..
Bir gün gelir ya diye beklemek kaldı şimdilerde bana.Belki bir gün gözün görmez benden başkasını.
Biliyorum çok şey istiyorum ama hepsi aşktan;hepsi senden.
Hata mı ediyorum bilmiyorum.Belki de seni derinlere gömüp bir yıkım daha yaşamamak adına çıkmamalıyım evden.
Kendimi karanlığıma kapatıp soyut olmalıyım hayatta.
Bir şans geliyor çalıyor kapını.Evine giriyor,hükmediyor evine;sen ev büyüyecek diye bekliyorsun,ev baştan aşağı başına yıkılıyor.Sonra sen enkaz altında kalıyorsun.Elin dışarıda görecekler ama bakmıyorlar bile görmek için seni..
Sonra bir kez daha anlıyorsun bu hayattaki yerini.Daha doğrusu yersizliğini.
Ben hep yersizdim zaten.Ne bir aitliğim oldu nede bir yerim.
Hani böyle balıklar yüzer yüzer bir dakika sonra unutur ya her şeyi;ben unutmak kapı dışarı kalsın gerisinde hep balıklar gibi yaşadım.
Herkes gitti unutmadım ama asla bir yerede varamadım.
Varmak istediğim çok kara gördüm.Öleceğimi bile bile yüzdüm karaya;ama sonunda ne öldüm ne de yaşadım..