#1

1 1 0
                                    

"Annee!"
"..."
"Anneee!"
"Zıkkımın kökü mevsim kız sus mügeciğimi izliyorum şurda."

Evet yine başladığına göre o malum program bizim evde hayat tamamen duruyordu. Saat sabah 10:00 ile 13:00 arası annem bir FBA ajanına dönüşüyor ses çıkarmadığım halde " sus, yapma, cekil" diye sesleniyordu. Ben yine daha iki gün önce aldığım nereye koyduğumu hatırlayamadığım çorabımı arıyorum...
"Anne çorabım nerde bulamıyorum"
"Kız sus diyorum nereye koyduysan ordadır. Kaldırma beni ayağa!"
"Aaa tamam tamam buldum ben "

Dışarıya çıkmaya karar vermem 10 dakika, hazırlanmam 24 dakika, ayakkabımı giymem 8 dakika, umutcana yakalanmadan sokaktan çıkmam 10 dakika desek 52 dakika kadar bir zaman yapıyor ! Yani yol yakından 10 dakikalık dışarıya çıkmaya karar verme süresinde biraz daha düşünüp evde oturmaya karar vermek. Yine mükemmel parlak zekam ile bu sorunuda çözdüğüme göre hasta numarası yapıp okula gitmediğim bu günü değerlendirmek için yatış moduna girecektim ki annem " mevsiiiim kız bak bana" uyuyor numarası yapsam yermi diye düşünürken annemin odaya girmesi bir oldu. "Kız sana sesleniyorum kalk bak teyzengiller gelcek evde kabartma tozu kalmamış bi koşu al da gel." " anne yüksek müsadene sığınarak birşey söyleyeceğim de teyzemgillerin gelmesinin evde kabartma tozu olmamasıyla ne alakası var ?" Tam yorganı kafama çekip uyuma pozisyonuna geçecektim ki " Bak birde dalga geçiyor kalk daha un eleyeceğim!" O ara ne oldu ne bitti bilmiyorum ama en son kendimi ayakkabılarımı giyerken buldum. Ne zamandır ne bakkala gidiyordum ne de okula gidip gelmenin dışında dışarıya çıkıyordum o yüzden sokak bir değişik geldi gözüme. " Bakkal amca bakkal amca bana kabartma tozu ve yumurta verir misin? " "kız ne amcası! Hadi olsa olsa abin olacak yaştayım. Hem geçenlerde kardeşin olacak o sıpa Nurten hanımcığım da burdayken amca dedi alacağım ayağımın altına!" " Allah aşkına ayağının altına al, kafasını kır," " Al şunları alda git sizinle uğraşamayacağım yolda da oylanma." Ne kadar da iyi yürekli bir Nusret amca diye düşünürken eve 15 dakikada anca vardım ......


Umarım ilk bölümü beğenirsiniz. Biraz kısa olduğunun farkındayım ama baştada dedigim gibi cidden acemice ama samimiyetle başladım bu hikayeye...

Facebook/ Sedanur Isıtmak Tanrıverdi
💕💕kitaplarla kalın..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

   5.MEVSİM💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin