Ez a könyv azért jött létre, hogy több olvasót és több csillagot kapjanak azok a könyvek, amelyek megérdemlik.
Lehet ajánlani a saját, illetve mások könyveit is.
Hiszen vannak olyan írók melyeket csak kevesen olvasnak, pedig nagyon jók a könyveik.
Mi ebben fogunk segíteni.A beküldött könyvek feltétele: ne legyen csapott, és érthető legyen a megfogalmazás.
Szerintem ez nem olyan nagy kérés.+18-as Szex sztorit nem fogadunk el!
Kivéve ha nem fordulnak elő benne undorító cselekmények!Szívesen várjuk a könyveiteket.
A beküldött könyveket légy szíves nekem üzenetben küldjétek el, hogy ne legyen kavarodás.
Amit tudnod kell!
⏺ Csak olyan könyvet ajánlj, melyben minimális a helyesírási hiba!
⏺ Ne azért ajánlj egy könyvet, mert az írója a barátod, de a könyve hibás!
⏺ Ha van véleményed is a könyvről, írd meg üzenetben, és kirakom az ajánlott könyvhöz.
⏺ Ha nem fogadom el a könyvet, nem kérek reklamációt! (A sajátom sosem fog én általam ide kerülni, mert vannak hibák benne!)
⏺ Ne várd, hogy az olvasók ezrei fognak megrohamozni! Viszont, ha jó a könyved, akkor számíts rá, de ne ezrekre!
⏺ Egy részbe, csak mininum három könyv kerül be!
⏺ Valamennyi könyvet elhelyezek a blogomon is! És a Facebook csoportban is.
⏺ Csak úgy ajánlj egy könyvet, ha van véleményed róla! (Gondolom azért ajánlod, mert tetszett. Fogalmazd meg pár mondatban, hogy miért nyerte el a tetszésed, hogy mi az ami megfogott a könyvben. Ha nem akarsz, vagy nincs időd egy kis regényt írni róla, akkor elég lesz pár mondat. )A wattpad az utóbbi időkben csak egyre rosszabb! Emeljük ki a jó írókat a szennyből! Ha úgy gondolod, velem tartassz, akkor csatlakozz!
Ha haggyuk, hamarosan mi fogunk innen lelépni, és az ocsmány irománnyal rendelkező írók (ha így lehet nevezni őket, de ha nem bánod én csak Pornó íróknak hívom őket!) Maradnak! Én úgy gondolom, nekik nincs itt helyük. De mivel nem tudjuk távozásra bírni őket, így csak annyit tehetünk, hogy kiemeljük a jó írókat, akik igazán megérdemlik! Ne haggyuk hogy több író itt hagyja a Wattpadot! Tudom, most úgy hiszed, hogy nem kell velük törődni! Oké, lehet igazad is van! De sajnos már a Wattpad is csak ezeket nyomja az orrunk alá. Nem mellesleg, sok emberkének el kellene már döntenie, hogy mégis miért van itt. Mert ha azért hogy cirkuszt csináljon a Wattpadból, akkor inkább menjen a Facebookra!Indult: 2016.Nov.4
Tudom, hogy számtalan ilyen jellegű könyvecske honol itt a Wattpadon, viszont, ez a könyv volt az első olyan, ahol tagok is szerepelnek! Hogy miért írom le ezt, azért, hogy még véletlenül se álljon fent copyzás gyanúja.
Egyszer abbahagytam az okos emberkékért... Most viszont újra indítom! Meglátjuk mi lesz belőle.Csatlakozz a Facebook csoporthoz, ahol megoszthatod velünk a története(i)d!
Clear Argent néven megtalálsz. Ha szeretnél a csoporthoz csatlakozni, jelölj be, és akkor felveszlek. 😊☺
YOU ARE READING
Egy Kis Segítség A Könyvedhez...
RandomNe menj tovább! Jó helyen jársz! Olvasd el az első részt. Segítünk, hogy több figyelmet kapjon a könyved!☺ Indult: 2016. Nov. 4