Multimedia;Aras&Bade
-------------------------------------------Sabah zar zor kalktım ve okul için giyinmeye başladım. O sırada da Özge ile sohbet ediyorduk. "Kızım senin neyin var?" Dedim merklıca. "Yok bişeyim bebiş, sadece biraz üşüttüm. Nası gidiyo okul?" Dedi konuyu değiştirmek için.
Özge'nin bu dedikleri annemi hatırlattı. Özlemiştim be annemi de. 40'lı yaşlarında güzel bir kadındır annem. En güzeli de o güven akan sesi ve benzersiz gülümsemesi. Neyse bi ara ararım diye aklımdaki şeftali reçellerinin yanına koydum.
"Ya iyi işte. Bi kız buldum. Aramız iyi gayet." Dedim. Beni bir çocuğun öpmeye kalkıştığını bilse direkt bu haliyle kapısına dayanırdı. Sarışın olmamasına rağmen yelloz deyip yumruğu indirirdi.
"Birileriyle sorun var mı peki?" Dedi sakince. Hemen"Yok yok canım ne sorunu." Diyerek geçiştirdim.
Bugün Ezgi sevgilisi Erdem'le buluşacağı için erkenden çıktı. Bizde Özge ile gidecektik.
Yurdun müdüründen nasıl hiç ses çıkmıyo hala anlayamadım ama ondan çıkmıyorsa benden de çıkmasın diyerek sustum.
O sırada Özge de saçını düzleştiriciyle kıvırcık yapıyordu. Ni manağğsya artık. Ya tamam düzeldim.
Saçını yapmayı bırakan Özge spreyle sabitledikten sonra odadan çıktık. Tam karşımızda adı Erdem olduğunu sonradan öğrendiğim Ezgi'nin şeysisi dikiliyordu.
Özge baygın gözlerle "Ne var lan küçük enişte?" Dedi umursamazlık ta katarak.
Erdem sakin bir edayla "Ezgi'yle ayrılmak istiyorum." Dedi
Maviliklerimi pörtletip "Yuh ebesinin a- a-arkadaşı." Dedim çünkü müdür yardımcısı Sevtap Hanım bize doğru geliyordu ve Erdem'i Özge son anda içeri sakladı.
Bana gelip "Ne dedin canım tekrar söyle duyamadım!" Dedi anlayamadığım bir ses tonuyla.
Kekelememeyi başararak "Annemin ebe bi arkadaşı var da hocam. Şakadan dedim hani 'ebesinin arkadaşı' diye Özge'yle şakalaşıyoduk." Deyip kaytardım.
Erdem ne akla burda rahat rahat geziyordu ki?
Müdür yardımcısı iyice uzaklaşınca odaya girip kapıyı kilitledik. Özge Erdem'i tuvaletten çıkardı.
Sonra sinirli bir şekilde "Sen ne dediğini sanıyorsun lan!" Diye çıkıştı.
Sonra ben konuya girip "Ya sen bu kadar kolay olur mu sanıyorsun manyak!" Dedim bende sinirimi çıkarmak istercesine omzuna vururken.
Bileklerimden tutup beni engelledikten sonra yaklaştı. Özge hemen araya girip vurmaya başladı. "Pis sapık bırak kızı cani tecavüzcü!" Dedi bağıran fısıltısıyla.
Çünkü müdür veya yardımcısı duysa bu sefer kaytaramazdık.
Erdem hala yaklaşırken kasıkalarına tekme atıp geri kaçtım.
"Gerizekalı kızlar sizden yardım istiyorum zaten kolay olmadığı için yaa!" Dedi bıkkınca.
Özge bana elalarını dikti. Bende maviliklerimi böğürttüm. Aynı anda "Bok sana yardım hayvan herif!" Deyip vurmaya başladık.
İkimizin de kollarından tuttu güçlü elleriyle. Ama nedense bana o sahiplenen çocuk gibi gelmedi. Bununki iticiydi.
"Size kalmadım ama bu da sizin yanınıza kalmıycak!" Deyip odadan çıkıyordu ki Özge onu kolundan yakalayıp kendine çevirdi.
"Burası bir kız yurdu. Elini kolunu sallayarak girip çıkamazsın!" Dedi umursamazca. Erdem de alaylı bir sırıtışla "Seni ilgiliendirmez sarışın." Dedi. Ama sakin ve alaylıydı sesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şapşirik Kızın Günlüğü #Wattsy2016
ChickLitŞaşkın miyim neyim? Amaaan boşver zaten herkes salak sen şapşal ol nolcak! Ay ben ilk şaşkın demiştim dimi. Üüüff işler oldu yine spagetti makarna...