Hva er Max sin fortid?

79 4 5
                                    

Torsdag uke 12:
Jeg våknet opp i den samme sofaen igjen. Max var våken allerede, "Max?" Spør jeg. "Ja bae" svarer Max. "hvor er foreldrene dine?" Spør jeg. "Ehh, jeg bor alene." Svaret Max med litt stille stemme. "Bor du alene? Ok, men hvem er foreldrene dine? Jeg vil gjerne møte di" Sier jeg. "mine ekte foreldre døde i en bilulykke får noen år siden" sier Max. "Unnskyld får at jeg spurte, di var sikkert gla i deg å du va glad i dem."Sier jeg å klemmer Max. "har du fosterforeldre?" Spør jeg. "Ja men di vil jeg ikke snakke om akkurat nå" svarer Max. "Ok det går greit, det er ikke alt man vil snakke om" sa jeg å kysset Max. "Skal vi gå å lage frokost?" Spør Max. "Ja la oss gå" svaret jeg. Når vi hadde spist så gikk vi ut av døra å startet å gå. "La oss gå denne veien Max" sa jeg. "Nei jeg liker ikke å gå der, vi går her i stede for" sa Max å pekte på en annen vei. "Ok det er greit" sa jeg. Jeg synes Max virket nervøs, det var rart men jeg lurer på hvorfor han ikke vil gå den veien. Vi gikk til skolen å til klasserommet. Når timen var ferdig så gikk jeg til skapet mitt å fant en lap der det sto: Vil du gå ut med meg i morgen? Max. Jeg ble stående å lese lappen om å om igjen helt til at Max kom til meg å sa. "Så vil du det?" "Ja!" Sa jeg å kysset Max. Vi gikk til VIP rommet å satte oss i en sofa. "Kan jeg få spørre deg om et spørsmål?" Spurte jeg Max. "Jada" sa han å satte seg nærmere meg. "Hvorfor ville du ikke gå den andre veien idag?" "Fosterforeldrene mine bor der." Sa han med en svak stemme. "Er di greie da?" Spurte jeg. "Kan du holde på en hemlighet?" Spurte Max. "Ja selvfølgelig" sa jeg. "Min foster mor er alkoholiker og min foster far er drugdealer, å fosterfar skylder noen menn masse penger." Fortalte Max. "Oj det må være trist å ha det sånt" sa jeg å klemte Max, hardt. "Å hvis di blir drept så er jeg redd får at jeg skaffe pengene så min fosterfar ikke gjorde. Sa Max. Oj det er ikke ofte at gutter sier at di er redd noe, men dette er alvorlig. "Jeg har aldri sakt dette til noen, så vær så snill å ikke si det til noen." Sa Max. "Neida, det skal jeg ikke jeg lover" sa jeg. "I den gaten som du ville gå bor fosterforeldrene mine, å det møtes di som bruker drugs." Sa Max. "Oj ok, timen starter om noen minutter skal vi gå?" Spør jeg. "Ja" svarer Max. Når skolen var ferdig så gikk vi hjem igjen.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 06, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

MobbetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora