Zdravím všechny co právě čtou tuto kapitolu. Hned bych začal u mě. Jmenuji se Jirka, je mi 16 let a kámoši mi říkají JayK, proč zrovna tato přezdívka ? Je to jednoduché, vyplývá to z iniciálů mého jména, tedy "JK". Začalo to tím, když jsem začal hrát basketball tak jsem chtěl nějakou přezdívku, abych si trošku zahalil identitu před ostatníma, tak mě napadlo "JK". Jelikož to bylo těžké na výslovnost, dal jsem tomu znělé "J" z angličtiny, abych to mohl využívat i v zahraničí, či někde na internetu a tak tedy vznikla přezdívka JayK.
Teď bych se rád dostal k mým zálibám. Mezi mou největší zálibu patří basketball, který jsem dříve hrál, ale pak přišli složitější časy a nedomluvy v týmu a tak jsem tedy přestal a od té doby hraju tzv. Street Basketball. Jedná se o basketball venku na hřišti, nebo v pronajmuté hale. Street Basletball je volnější a svižnější Basket do kterého se můžou vsadit i nějaké peníze.
Teď k mým nejlepším přátelům, mezi ně patří hlavně tři lidi jménem Martin, Lukáš a Kuba. Jsou to lidé, kteří mi pomůžou v jakékoliv situaci a stojí vždy při mě a to je neobdarovatelná záležitost a strašně to pro mě znamená. Jsme spolu skoro nejčastěji a vždycky zažijeme spoustu srandy, vždycky. To by bylo zatím vše a u další kapitoly se s vámi loučí JayK.
ČTEŠ
"Beginnings Are Difficult"
RandomZdravím všechny co toto právě čtou. Jmenuji se Jirka, je mi 16 let a kámoši mi říkají JayK, proč zrovna tato přezdívka ? To se dozvíte hned v první kapitole.