ГТМ
Часовете ми свършиха и се запътих към вкъщи . Живеех в голяма къща , която беше подарък от мама и татко . Вървях бавно , убедена в мисли . Мислех за Хари и какво направи днес . Дали го беше направил , само заради химикалката или нарочно за да ме подразни. Изведнъж усетих малки капки по кожата си. Погледнах към небето и видях че са се скупчили много тъмни облаци и след малко ще завали , затова забързан крачка и след пет минути стигнах . Отворих вратата и се запътих към стаята си . Живея с баба , но нея я няма в момента . Сигурно е до магазина . Строполих се на леглото и след минута очите ми започнаха да се затварят .
ГТХ
Часовете свършиха и видях Михаела да си тръгва . По време на часът и бях взел една химикалка без тя да знае , защото ми трябваше и забравих да и я върна . Качих се в колата и потеглихме към нейната къща . Не знаех къде е , затова просто карах след нея . Видях я как влиза в къщата и понечих да я последвам , но видях някаква възрастна жена да влиза . Сигурно това е баба й . Е не е толкова трудно , просто ще пусна чара си в действие . Но не можех да се появя просто така . Видях магазин за цветя от другата страна на улицата . Отворих чадъра си и изтичах до там . Бавих се около час , защото исках да взема най-красивите цветя за нея . Най-накрая избрах .
Платих на човека и се запътих към входната врата на къщата. Почуках няколко пъти и ми отвори баба й .- Здравейте тук ли живее Михаела Сандърс ? - попитах и се усмихнах по най-добрия възможен начин .
- Да аз съм нейната баба . А вие кой сте ? - попита ме тя .
- Аз съм Хари нейн приятел , днес в училище и взех химикалката и забравих да й я върна , затова дойдох . - обясних и се засмях .
- Дошъл си чак до тук за една химикалка , влизай синко не стай навън . - каза и ме покани вътре . - Ще отида да извикам Михаела .
ГТМ
- Михаела ставай момичето ми . Един твой приятел е дошъл , каза че се казва Хари . - щом чух това скочих и се затичах към вратата .н
- Чакай бе момиче хахаха - каза тя и се засмя . Аз тичах надолу по коридора с къси панталонки , бял потник и пантофи с форма на зайче . Тичах по стълбите и видях Хари на дивана .
- Какво правиш тук ? - попитах го и седнах на дивана срещу него .
- Дойдох да ти върна химикалката . - каза и ми я подаде .
- Е деца отивам да ви приготвя нещо за пиене . - каза баба и след около пет минути дойде при нас с два сока .
- Това е за теб . - каза и ми подаде розите .
- Благодаря . - отвърнах и ги сложих на масата .
- Е Хари сега ни кажи каква е истинската причина да си тук . - каза баба и аз го погледнах .
- Това е причината , трябваше да й върна химикалката . - каза той и ме погледна .
- Ооооо я стига деца , може да съм стара , но не падам от Марс , никой не връща химикал при това поднесен с цветя . - тя обясни , а Хари се засмя . Ако има и нещо друго ?
- Да права сте . Истината е че дойдох за да поканя на среща Михаела . - отговори , след което ме погледна и се усмихна , а аз почервенях .
- А това е нещо друго . - каза баба и плесна с ръце .
- Е ще излезеш ли с мен ? - попита ме той с усмивка .
- Да с радост . - казах и баба започна да се радва .
Така хора това е трета глава , надявам се че ви харесва !
YOU ARE READING
Let Me Love You
Romance- Ще се разведа с теб и ще те унищожа Харолд ! - каза разгневените момиче и с бързи крачки се отправи към вратата . - Не забравяй , че све още сме женени и няма да позволя да се рязведеш с мен колкото и да искаш скъпа . - след думите си красавеца п...