Fazla zamanım yoktu. Birazdan burada olacaklar ve şirkete girip girmemem konusunda bir karara varacaklardı. Heyecanlıydım bir o kadar da telaşlı Güney kore'nin en büyük şirketlerinden biri olan SM Entertainment adı altında tercümanlık ve menejerlik yapıcaktım. 16 yaşımdan beri bunu istiyordum. Sm entertainment' da çalışmak. Ve Bunu başarmıştım , bunu başarmam'daki en büyük etken ; "hırslı, Neden olmasın , bunu başarabilirim " gibi sözlerin hayatımda hep yer etmesiydi. Bunun dışında hayal dünyamda SM gruplarıyla çalışmak ve onlarla dost arkadaş hatta kanka olmak vardı.
Bunları her düşündüğümde kendi kendime gülüp eğleniyordum.
Bazen "Neden olmasın ?" Dedigim günlerde oluyordu fakat bunun zor olacağının herhangi birisiyle dedikodum çıktığında fanlarının nasıl çıldıracağını düşündüm.
Çünkü bazı fanlar taparcasına idol'ünü koruyup kolluyordu. Amacım Sm idolleriyle dost yada kanka olmak olsa bile bu gibi girişimlerin nereye dedikodu malzemesi olacağını biliyordum. Ama bunların hiçbiri benim için kafaya takılacak şeyler değildi "milletin derdi seni mi gerdi " tarzı bir düşünceyle
Ortalıkta dolanıyordum.
Düşüncelerimden sıyrıldıktan sonra tekrardan etrafıma bakındım. Toplantı çoktan başlamış olacaktı önümden geçen bir kişiyi durdurup emin olmak için Toplantının başlayıp başlamadığını sordum. Bana sertçe bakarak " Ben bu şirketin idol'üyüm bana saçma sapan sorular sormayı kes " dedi. Bu da neydi böyle yeni yetme ve gelmiş burda bana trip atıyor son zamanlarda Sm 'nin yeni bir grup çıkaracağını duydum onlardan biri olmalı bu da , idol tipi var ama saygı ve sevgiyi pek kendiyle bağdaştıramamış anlaşılan.
Neyse biz konumuza dönelim , Biz derken ? Ah kafayi yedim sonunda
Tek başıma Biz li falan konuşuyordum bu çok ....aptalca.
Şu taraftan bazı sesler geliyor işte
oradalar toplantıdan çıktılar
" Mina hanım "
- evet benim
"Şirkete kabul edildin"
-Ne! Bu...bu inanılmaz Aman Allahım
"Exo'yu biliyorsun değil mi? "
- Saçmalamayın tabiki de biliyorum* ah ! Pardon evet ismini daha önce duymuştum.
" Bu iyi , artık Exo'nun yeni tercümanlık ve menejerlik işini sen üstleniyorsun yeni işinde başarılar "
- Bir dakika ben az önce yanlış mı duydum yoksa şirkette Exo'nun yeni menejeri olarak mı işe başlayacağım.
Bu yeni işim değil bildigin bayram oldu be ! Hala duyduklarıma inanamıyordum . Şu an delice şirkette çığlıklar atmak istiyorum.
"BEKLE BENI SM BEKLE BENİ EXO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXOnun Yeni Menajeri
FanfictionSonunda hayallerine kavuşmuştu ve EXO'nun menajeri olmuştu...