8.časť

218 11 0
                                    

Prepáčte že vám sem ďalšiu časť dávam až dnes ale nemala som nejako náladu na písanie a popravde ani čas...ta škola je .. :/ prepáčte :) takže nová časť ;) I hope you like it... xx

Po asi pol hodine plakania som sa trochu zmohla a prestala konečne plakať.Šla som potichu dole..nechcela som sa stretnúť s mamou.Keď som zišla už dole zistila som že je prázdny dom. ,,Fuuu.Ešte že tak."vydýchla som si.

V tom som počula ako mi zhora zvoní mobil.Rozbehla som sa po schodoch hore pre mobil.

,,Prosííímmm.."zadychčane som sa ozvala do mobilu.

,,Zlato?Čo robíš si nejaká zadýchana?Hádam som ťa nevyrušil pri niečom..ehhmm..no veď vieš."zasmial sa a potom zvážnel.

,,Nie nie pohodka.Už si tu??!"

,,Áno zachvílu dorazíme takže prídem buď doma."zložil.

Akože fakt ,,milujem"keď zloží a nič mi nepovie.

,,Fuck this system!"

Išla som ešte na wc.Keď som si sadla na zachod ( :D: D ) niekto zazvonil.Rýchlo som sa vyčúrala a bežala som dole otvoriť.Pozrela som sa do kukátka a bol to ON.Môj dokonalý braček.

Otvorila som dvere a hneď som sa "vrhla" na neho.No objala som ho.

,,Ach som taká rada že si konečne tu."poriadne som ho vystískala.

,,Ty môj štupel malý aj ja som rada že si už tu.povedal keď sme sa konečne odtiahli.

Prešli sme do obývačky sadli si na gauč a naliali sme si džús.

,,No čo už je to v pohode?" začal tou temou ktorú som nechcela aby začínal ale tak predsa kvôli tomu sem prišiel.

,,No odvtedy čo som s tebou volala som ju ani nevidela.Ani večer doma nebola.Ani rano.Ani dokonca nevie že si tu.''citila som ako mi po lici steká slza.Hneď ako to Liam uvidel mi ju zotrel.

,,Zlato neplač."objal ma.

,,Ja jej zavolám."povedal keď sme sa odtiahli a hneď vyťahoval mobil z vrecka.

,,Jeej.''zablisli sa mi oči ked som videla že ma na tapete nás dvoch keď sme boli malí.

,,To je zlaté.''len som sa n neho usmiala.Dal mi pusu na lice.

Vytočil mamine číslo a stlačil volať.

,,Ja radšej idem preč ak by chcela nahodou so mnou hovoriť ja s ňou nechcem.''odišla som.

Išla som do kuchyne a vybrala si z ladničky niečo pod zub.

Rozhodla som sa že uvarim špagety keď už tu je aj ten Liam. 

Potom prišiel aj Liam.

,,Hmmm...ako to tu pekne vonia."povedal a sadol si za stôl.

,,Špeci pre teba."usmiala som sa na neho a položila som mu tanier zo špagety na stôl.

,,Keby tu bol Niall tak ten ťa miluje za toto jedlo.Teda vlastne on za všetky jedlá."zamiali sme sa.

,,Už sa na nich teším."usmiala som sa a nabrala si na vidličku.

,,Ale inaaak.Ešte mám otázku.Čo tu robil ten Harry, čo ste robili?"začal vyzvedať a nahodil vážny pohľad.

,,Ale nič.Len ma prišiel pozrieť.Prechádzali sme sa,fotili ale to si asi videl.A ták rozprávali sme sa.Bolo super je to fakt super chalan.Ale len ako kamarát."dokončila som.

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now