U mom komšiluku nema dece mog godišta.
Jedino što je moje dvorište povezano sa dvorištem 3 klinca koja žive pored mene(nema ograde između dvorišta).Pre 7 godina smo se sprijateljili i sve je bilo ok do sinoć.Nazvaću ih Sem(mlađi 2 godine),Ajzek(mlađi 4 godine) i Lukas(mlađi 6 i po godina).
Ja sam se uvek najviše družila sa Semom jer je on najbliži mojim godinama a i skroz je ok.Sa Ajzekom skoro nikad,nisam ga podnosila.Prvi razlog je to što je mlađi dosta,a drugi to što je dete kreten.A Lukas je bio mali tako da nije bilo šanse za neko ozbiljnije druženje.
Naša komšnica(starija malo,ali vrlo fina) ima neku sestričinu i sestrića,Kendis i Bendžamina.Kendis je moje godište a Bendžamin mlađi 3 god.
Ugl,Kendis,Bendžamin,Lukas,Sem,Ajzek i ja smo se skupili da igramo žmurke po mraku.Ajzek se sakrio negde i nismo mogli da ga nađemo,pa smo počeli novu rundu bez njega.
Kad je napokon došao,pitao je da se jurimo,ja sam rekla "Ne" a on me je napao(verbalno) pa me potom udario pesnicom u rame.
Ja sam otišla da kažem to njegovoj majci koja je njemu verovala jer "ona to nije videla" i "nema vagu da izmeri konje u pravu".PA WTF UDARIO ME,ŠTA TU SAD IMA DA SE GLEDA?!
Ugl,danas se uopšte nisam videla sa njima.Krišom sam se videla sa Semom,na kratko,i njemu(Semu) je otac zabranio da se druži sa mnom jer sam ja sa Ajzekom u svađi i jer je "brat uvek u pravu".Nznm šta brat ima da bude u pravu kad me je bez razloga udario.
Ne znam stv,napišite vi šta mislite ko je u pravu.