Cestou do školy jsem poslouchala písničky ,které jsme kdysi poslouchali s Denisou. Bylo mi to víc než líto. Tohle si nejky nedělají!!
V-" Zlato!Už jsme tady"
Zavolal roztomile Vojta.
Já-"Super!Myslela jsem ,že se tady bez tebe zabiju"
Vojta se na mě starostlivě podíval.
V-"Je všechno v pořádku lásko?"
Já-"Jasně ,že jo... Jen, mě mrzí ,že se na mě Denisa vykašlala. To se prostě nedělá!"
Začala jsem brečet. Vojta si mě k sobě přitáhnul a dal mi pusu na spánek. Usmála jsem se a přestala brečet.
V-"Co kdybych napsal sestře aby jste někam zašli? Vim ,že jste si dobře rozumněli"
Já-"Ne.... Nechci ji otravovat. Kdo by chtěl jít ven s ubrečenou holkou?"
V-" Hele! Náhodou vim ,že je doma a děsně se nudí. Alespoň půjde mezi lidi, bude to pro ní lepší"
Já-"Vážně? Tak jo ,alespoň se odreaguju"
Vzal si mobil a zavolal Báře.
V-"Haloo? Baru? Jsi doma?
B-"Jasně ,že jo. Kdebych byla? Co potřebuješ?"
V-"Nechtěla by jsi si zajít ven s Adélou?
B-"Jasně že jo"
Šla jsem se připravit. Jelikož jsme se nedomluvili kam půjdeme, vzala jsem si na sebe kratší letní šaty s květinami. Vlasy jsem si nechala přirozeně kudrnaté. Rozhodla jsem se ,že si udělám linky. Na rty jsem si nanesla světle růžovou rtěnku. Vypadala jsem dost dobře. Vyšla jsem z koupelny a mrkla jsem na Vojtu. Usmál se na mě.
V-"Vypadáš dokonale jako vždycky"
Přitiskla jsem k němu moje rty.
V-"Pojď odvezutě ať tam ségra nečeká tak dlouho"
Hmmm zabručela jsem.
Když už jsme tam konečně dojeli, viděla jsem Báru.
Měla na sobě černé koktejlové šaty, které jí moc slušeli.
Já-"Ahooj! Páni vypadáš dokonale!"
Objala mě. Přísahala bych, že když jsme se viděli naposledy byla alespoň o šest cenťáků menší.
Koukla jsem se jí na nohy a uviděla dokonalé černé boty s až moc vysokým podpatkem.
Bára-"Děkuju !! Ale ty vypadáš ještě líp"
Šli jsme do prvního klubu na ,který jsme narazili.
Okamžitě jsme si objednali panáky vodky. Začali jsme tancovat. Tancovali jsme snad tři hodiny v kuse. Začínala jsem být vážně opilá. Báru si odchytl nějaký kluk. Zavolala jsem Vojtovi aby pro mě přijel a já jim nechala soukromí ale on to nebral. Vim měla jsem být na víkend u Báry ale to neznamená ,že mi nebude brát telefon. Zašla jsem za Bárou a řekla jí ,že mi není dobře. Šli jsme domů. Když jsem ráno vstala tak jsem poprosila Báru aby mě zavezla zpátky k Vojtoj.
B-"A to jsem byla tak nesnesitelná?"
Zeptala se smutně.
Já-" ne!! Takhle jsem se nebavila snad nikdy"
Bára mě odvezla a já uviděla něco co mi změnilo život.Tak jo do teď to bylo spíš takoví seznamování a rozjezd ale teď by to mělo bejt zajímavější. Doufám ,že to alespoň někoho baví. Děkuji za všechny VOTE★★
🔜🔜🔜🔜475🔙🔙🔙🔙🔙
ČTEŠ
Nejlepší Friendky-"Největší Fejky"
RomanceJmenuji se Adéla Zítková a celý můj život je vlastně "fejk". Vždy když si myslím ,že jsem opravdu šťastná tak se něco pokazí.