Bölüm -4-

26 4 2
                                    

Bölüm şarkısını diziyi izleyenler biliyodur. İzleyen vote versin diycem o derece. Ama şarkıyı cidden dinleyin çok şirin şarkı. Ben diziden değil aklıma takılmış nerdense araştırdım buldum. Buraları okuyan varsa vote dmxnnxjx neyse uzun bir bölüm sizlerleee.
-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-

"Az yavaş sür be adam!" Diye bağırdım Aras'a.

Hızlı gitmemizin sebebinin geç kalmış olabileceğimizi söyleyene kadar bu devam etti.

En sonunda arabayı durdurdu. Benim kafam az daha önde yarılıcakkten elini araya koydu.

Hiç iyi misin diye sorma zaten!

Bir papatya tarlasına geldiğimizi kokudan anladım.

Sırıtışım gülümsemeye ondan da kahkahaya dönüşünce Aras biraz korksa da sonradan "Sen deli misin kızım!" Diyerek mutluluğuma göz koydu!

"Nerden biliyosun?" Dedim. Papatyalara aşıktım. Bana ölen kuzenimi hatırlatıyorlardı.

"Neyi?" Dedi haberi yok gibi.(zaten de yoktur)

"Papatyalara aşık olduğumu kim söyledi?" Dedim yine sabır nefesleri alırken.

"Kimse. Banu diye bi kızla buluşucam da o istedi buraya gelmemi. Bende seni de getirdim değişiklik olsun diye." Dedi

Gözlerimi kırpıştırdım. "Şaka mı bu?" Dedim soğuk çıkmartmaya çalıştığım sesimle.

"Yooo." Dedi rahat bir şekilde.

Kırgınlıklarımı bir çuvala toplayıp "Peki siz buluşun ben arabada bekliycem anahtarı ver!" Dedim soğuk sesimle.

Engel olamazdım dimi. Yani daha 2 günlük arkadaştık hatta değildik bile. O beni iki kez çekip 'bo koz do bonom' demişti.

Elim hala havada anahtar beklerken "Hayır vermiycem tarlada gezinirsin." Dedi gayet ciddi ama rahat bir şekilde.

Elimi çekip cebinden anahtarı almaya çalıştım ama ayağımın üstüne tekrar düşmemek için çok çabalamadım.

Bi cırlak uzun bacaklı çiyan yanımıza yaklaşırken Aras'a atabileceğim en kırgın bakışı atıp ilerledim.

Tarla çok büyüktü ve bende naptım? Koşmaya başladım.

Ayağım her bastığımda acıyordu. Ama incindiği için değil. Kırgınlıklarımı çuvaldan döküp yerlere saçtığım için ayağıma batıyorlardı.

Umursamadan koştum. Daha 2 gündü belki tanıştığımız. Aslında ona aşık değildim yada sevmiyordum ama beni yanında kullanıyor gibi taşıması kırmıştı.

Hala koşarken ayağıma tahmin edemediğim bişey takıldı ve incinmiş ayağımın üstüne düştüm.

Yerden kalkmam için yardıma ihtiyacım vardı. Ama kimse yoktu.
Bağırmazdım da duyarlar diye. Ne malsam.

Sessizce ağlamaya başladım. Ağzımdan bir hıçkırık kaçınca ağzımı elimle kapadım. Duyarlar diyesinden.

Ama yok. O sırada pat bir gök gürültüsü. Al işte kaldık mı böyle!

Aras'tan;
Bu kız harbi çatlak ha! Dizilerdeki gibi aşkı olucak sanıyodur heralde!

Neyse Banu geldi ve tam o sırada Bade gitti. Banu geldiği gibi soru sormadan dudaklarıma yapıştı.

Şapşirik Kızın Günlüğü  #Wattsy2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin