Глт Калъм:
Кара ме издирва след онова съобщение.Дали ще забрани всичко за две седмици.МАЙКО!Как ще живея тези две седмици?
-Какъм...знам , че си тук някъде!Ще те намеря!-викаше Кара ,защото явно не знаеше къде съм.А аз бях в гардероба.Супер място за криене.
И тогава вратата се тръшна.Май Кара излезе.Е..какво пък?Ще проверя дали е тук.Глт Кара:
Ще ми се крие той в гардероба.Какъв идиот.Нарочно не проверих гардероба.Сега ще тръшна вратата и ще изглежда така сякаш съм излязла , а аз не съм.Стоях пред гардероба и чаках Калъм да излезе.Той плахо започна да отваря...зе да става изнервящо.Тогава излезе и се стресна.
-Не ме очакваше , нали?
-Не.Ъм...Кара?
-Да...
-Найстина ли ще ми забраниш всичко това.-каза като посочи тялото ми.-за две седмици?
-Да.Наказанието ти започва от днес!-казах и излязох от стаята.Сега ще ходя на плажа и ще го накарам да полудее.Не ми е проблема за онова съобщение.Всъщност няма проблем , но обичам да дразня хората.А и искам да видя до кога ще издържи.
******
Глт Аш:
-Мъжка вечер!ДААА-викахме с момчетата.
Всички седнахме на дивана у нас и гледахме телевизия.Имаше бира и бира , и още бира!
-Някой да даде тема.-каза Люк.
-Момичетата!-каза ядосано Калъм.
-Добре...Аш ти си първи.-браво бе Люк.
-Ами..какво да кажа?Стейси е страхотно момиче.Все още съжалявам за онази случка с палките.Тя е адски мила и сладка.И това е...Майкъл ти си.-казах.
-Така.Мейси.Забавна , хубава,секси!Не бих я заменил за никоя друга!Люк ти си.
-Ами..Джен е много мистериозна и непредсказуема.Тя е мила ,понякога, с мен.Тя е адски добра в леглото и е секси , и красива.Усмивката й ми е най-скъпа.Но мразя когато се караме , защото тя се отдалечава от мен...Калъм ти си.-довърши Люк.
-Какво?А да.Кара е уникално момиче.
-Само това ли ще кажеш?-попитах.
-Да!
-На някой явно не са му пуснали..-каза Майк и започна да го сръчква.
-За две седмици нищо няма да ми пуснат!-лоол.
-Лооол.Момче загазил си го и то здравата.Сега видя ли какво става когато се шегуваш с мен.-присмя му се Люк.
-Я млъквай!Това не е заради теб.-и сега ще си викат.
-Ами?
-Не знам.
-Иска да види колко време ще издържиш.-казах.
-Може.Но не мога повече.
-Кога започна ,,наказанието " ти-попита Майк.
-Днес.-последва facepalm от наша страна.-Какво?Бяхме на плажа , а тя беше по бански и беше толкова секси с тези движения , че се бях надървил и то много!Това не е чесно!
-Прав е!Да измислим нещо.-предложих.
-Аз имам идея.Но миже и малко да се ядоса когато разбере , защото тя ще разбере.Все пак е момиче.-каза Майк.
-КАЗВАЙ!-извика Калъм.
-Значи щом се прибереш утре....Аз надушвам тролване.Вече съм го измислила какво ще стане и на Кара няма много да й хареса в началото , но после нещата ще се обърнат в нейна полза.Мухахахахаха.
Ако искате давайте предложения или каквото мислите , че ще стане.........
^*^
YOU ARE READING
Jet black heart
FanfictionИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......