Az ágyból végül kimásztunk és elkezdtünk nézelődni. A bőröndjeimből még nem pakoltak ki, így ez a feladat rám várt, amit nem bántam. Alex sms-t kapott az anyukájától, hogy menjen haza, így elkísértem Felixhez, mert el akart tőle köszönni. Miközben sétáltunk, vagy hatszor megmutatta a képet Kellinről, én pedig hatszor kaptam fangörcsöt. Ez a pasi fog a sírba vinni. Szerencse, hogy az őrök mindent tudtak a palotában zajló eseményekről, mert így megtudtuk, hogy a kertben vannak és teázgatnak. Kiléptünk az ajtón és azonnal kiszúrtuk őket. Felix felállt és sietve közeledett felénk.
- Már azt hittem, sose jöttök kimenteni innen- nyafogta Felix.
- Igazából elköszönni jöttem, mert haza kell mennem- mondta Alex kicsit szomorúan.
- Kár! Akkor csak Maya marad nekem értelmes társaságnak- sóhajtott.
- Akkor én lelépek- Alex megölelt és Felix kíséretében távozott. Én zavaromban nem mertem a királynő felé fordulni, de végül meg kellett tennem.
- Maya drágám! Mutatkozz be a hercegnek- szólt a királynő, én pedig egy mosolyt erőltetve odasétáltam. Meglepetésemre a herceg nem nézett ki olyan rosszul.
- Miss. Windsor! Végre megismerhetem!- állt fel a herceg és kezet csókolt nekem.
- Részemről a szerencse Mr. Akárki- mosolyogva néztem a szemébe és végül csatlakoztam hozzájuk teázni. Töltöttek nekem is és ügyelve a tartásomra felemeltem a csészét.
- Joseph vagyok- mondta kissé leereszkedően, ami nem tetszett.
- Valami problémája van?- kérdeztem és belekortyoltam a teába.
- Azt hittem, hogy ön, mint trónörökös hercegnő van olyan művelt, hogy tudja a svéd trónörökös herceg nevét.
- A maga kezébe mernek adni egy országot?
- Hasonló kérdés fogalmazódott meg bennem önnel szemben- éreztem, hogy a kapcsolatunk már most nem a legjobb, hiszen legszívesebben leöntöttem volna a forró teával és visszaküldtem volna az anyjába. Nem tehettem, így nyeltem egyet és a csészét visszatettem az asztalra.
- Itt is vagyok- ült le közénk Felix és rám nézett. Látta rajtam, hogy nem igazán élvezem ezt a helyzetet- Maya, még nem is kérdeztem. Tudsz játszani hangszeren?
- Gitár, zongora és hárfa- válaszoltam neki.
- Szeretem a zeneileg művelt nőket- jegyezte meg Joseph- Az éneklés?
- Bevallom, van még hova fejlődnöm- kezdtem menteni magam a helyzetből. Azonban Joseph nem hagyta annyiban.
- Kérem felség! Játszon valamit- kért egy kicsit kedvesebben, ami meglepett.
- Na jó! Felix, elképzelhető, hogy van gitár a palota területén?- kérdeztem a herceg felé fordulva.
- Van valahol- intett egy őrnek, hogy szerezzen egyet. Azt hiszem, az őrök a palotában nem csak a védelmet bisztositották.
BINABASA MO ANG
A Trónörökös (1. évad)
RomanceAranyhajnak nincs pénze fodrászra. Hófehérke pedofil. Csipkerózsika egy altató reklámarca. Hamupipőke rendmániás és szenilis. És én? Én csak egy csaj vagyok a sok közül. Ja nem! Én is hercegnő vagyok. De hogy hogyan lettem az? Ha van pár perced, elm...