Del 1

232 4 0
                                    

Skole klokken ringte, skolen var ferdig. Jeg så bilen til mamma og ringte henne, så jeg satt ved bilen og ventet på henne. Så tenkte jeg over at mamma bruker ikke og hente meg. Så satt
jeg der å skikket ned på telefonen min da mamma kom å sa at jeg skulle sette meg inn i bilen. Så sa hun alvorlig du Emma jeg har noe jeg må fortelle deg. Ok hva er det. Vi skal flytte, jeg fikk helt sjokk å så begynte jeg å gråte.

Tankene til Emma

Hva? Hvor ? Jeg kan jo ikke flytte fra alle vennene mine jeg må bli.


Emma pov

Vi kan ikke flytte , sa jeg til mamma hun svarte vi må det,jeg har fått jobb der. Hvor skal vi flytte da?? Trofors...... TROFORS det er der marcus og martinus bor!!! Men så kom jeg på hvor lei meg jeg var for at vi må flytte. En time senere var jeg nesten ferdig med og pakke tingene på rommet mitt, da kom mamma inn og sa er du ferdig snart?? Ja jeg har bare litt igen skal jeg hjelpe nede når jeg er ferdig her oppe?? Ja men du må kanskje si til Natalie at vi skal flytte ( Natalie er bestevennen min) jeg ringte henne og sa hun måtte komme med en gang. Hun var naboen min så det tok ikke lang tid får hun kom. Hun braste inn på rommet mitt og spurte hva er det?? Jeg svarte j j j j e e e g s s s skal f f f f f l l lyttte !!




Natalie pov
HVA FLYTTE???? ja til trofors , sa Emma . Men hvem skal jeg verre med da?? Jeg vet ikke , sa hun. Jeg har ingen andre og verre med ,du vet at jeg oblir mobba av de andre!! Ja vet det men du må finne noen i parallell klassen.det her ordner seg, ikke sant?? Jo det gjør vell det da .

...............................................................................................................................................håper du likte historien min og vil fortsette og lese den



Insta:tinus_sin_bae
Snap:emmaalme

Marcus og martinusWhere stories live. Discover now