Bölüm 22

548 46 36
                                    

Kamera kayıtlarına bakarken Zayn'in ayık olduğunu ve o adamlarla birlikte yürüdüğünü görmüştük. İçimden bir ses isteyerek gitmediğini söylerken diğer yanım isteyerek gitti diyordu. Hangisine inanacağımı bilmiyordum.

"Allison saçmalama! Zayn'in cidden kendi isteğiyle gittiğini mi düşünüyorsun?" Liam'ın sorusuyla kafamı ona çevirdim.

"Ulan yanında 2 tane herif var. Zayn'in en az benim kadar iyi dövüştüğünü hepiniz biliyorsunuz" Evet bunu biliyordu bu nedenlede susmuştu. Harry telefonla evde dört dönüyordu. Louis ve Niall hoteldeki kamera kayıtlarından yola çıkarak arabanın plakasını bulmaya çalışıyorlardı. Ve Liam'la ben ise Prison Çetesi'nin nereye gidebileceğine bakıyorduk. Sanki yer yarılmış yerin içine girmişlerdi. Bir an duraksadım. Liam önümde arabaya giderken yanında olmadığımı fark etti ve durup arkasında dikilen bana baktı.

"Allison?"

"Aklıma bir fikir geldi" Sorarcasına bana baktı ama şu an ona anlatmaktan çok daha önemli bir işim vardı. Telefonumu arka cebimden çıkartıp Peter'ı aradım. 3.çalışta açmıştı.

"Peter Yer Altı Dünya'sında Prison Çetesi'nin yeri var mı?" Yer Altı Dünya'sında her çetenin yeri olurdu. Orası polislerden saklandığımız bir yerdi. Bizim için önemli olan her şey orada olurdu. Ve çok büyük toplantılar orada yapılırdı.

"Var kızım niye sordun?" Dedi bir süre sonra. Büyük ihtimalle yer sahiplerinin ismine bakmıştı.

"Kaçıncı kat? Kaçıncı alan?" Yer Altı Dünya'sı adından da belli olduğu gibi yerin altına kurulmuştu. 9 kattan oluşuyordu ve her katta 3 alan vardı.

"Ben sana adresi mesaj atarım da hayırdır Allison? Ters bir durum mu var?"

"Adresi at gerisine karışma Peter" dedikten sonra telefonu suratına kapattım. Millet kibar halime alışmıştı ve ben bu durumdan iyice sıkılmıştım. İstesemde tam olarak eskisi gibi olamıyordum ama yinede sertleşebiliyordum. Liam'ın yanından geçip arabaya bindiğimde nereye gideceğimizi anlamıştı. Oda arabaya binip direk çocukları aradı. Niall ve Louis'de arabayı bulmuşlardı zaten. Tahmin ettiğim gibi araba E-5'de bir ara sokakta bırakılmıştı. Ki araba zaten kiralıktı. Ve eğer Yer Altı Dünya'sında değillerse nerede oldukları hakkında hiç bir fikrim yoktu.

"Daha hızlı sür şu lanet arabayı!" Diye bağırdım stresten. Zaten hızlı gidiyorduk ama dayanamıyordum. Bir an önce oraya gidip onu bulmak istiyordum. Tabii eğer oradaysa.

Telefonumun sesini duyunca kilidini açıp gelen mesaja baktım. Fotoğraf gelmişti ve bu fotoğraf donmama sebep olmuştu.

-Zayn-

Yanağımdaki okşama ile gülümseyerek uyandım. "Allison" diye fısıldamıştım ister istemez. Gözlerimi açtığımda karşıma rutubetten baloncuk olan tavanı gördüm. Kafamı yana çevirdiğimde mavi gözler ve gülümseyen suratla karşı karşıyaydım. Kalkmak istedim ama ellerim yattığım yatağın yanlarındakı demirlere kelepçelenmişti. Bir kaç kez çekmeyi denedim.

"Boşuna uğraşma" diye tısladı Julia. Sesi sinirli geliyordu. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes alıp verdim. Şimdi hatırlıyordum. Otel odasına iki adam gelmişti. Önce kavga etmiştik fakat daha sonra biri Allison'a yöneltilen silahı gösterdi. Bir tetikçi tam karşımdaki binanın çatısından, aşağıdaki arabanın önünde beni bekleyen Allison'a silahını doğrultmuştu. Bu nedenle paşa paşa onlarla gitmek zorunda kalmıştım. Fakat bizi bulmaları için bir ip ucu bırakmıştım. Umarım onu bulurlardı. Yoksa beni sikseler burada bulamazlardı.

Aklına gelmezdi burası. Allison'un bile aklına gelmezdi. Şehir merkezindeki bir avm Tyler'ın annesine aitmiş. Bu avm'nin -3.katındaydık.

Julia öpmek için dudaklarıma eğildiğinde kafamı yana çevirdim. Başını eğip dudaklarını birbirine bastırdı ve gözlerini kapattı. "Ne bok var lan Allison'da!" Diye bağırdı suratıma doğru. Suratım şu anda tam olarak duygusuzdu. Gözlerimi ona çevirdiğimde iğrenerek baktım ve oda bunu fark etti. Vücudu üzerimde titremişti.

"Asla onun gibi olamayacaksın Julia. Ne benim için nede bu şehirdeki insanlar için. Belki başka biri olsaydın, Allison'a benzemek yerine kendin olup karşımıza çıksaydın... emin ol daha fazla etki yaratırdın."

Biliyorum bölüm kısa ve yanlışlarımda olmuş olabilir. Dediğim gibi tatildeyim ama bölüm yazıp sizi daha çok merakta bırakmak istedim. ( Sinsi gülüşü sksjksksks )

Sizce Allison fotoğrafı görünce ne yapacak?

Zayn'in bıraktığı ip ucu ne?

Allison ve çocuklar o ip ucunu bulabilecekler mi?

Hepsinin cevabı Temmuz'un 20'sinde . Görüşürüz ponçirikler! Skksksksk

Çete 2 || Küllerinden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin