PART 25

65.5K 639 25
                                    

- RYAN ISKANDAR -

Media :-

- Mario Maurer -


3bulan kemudian..

Sejak Mia Kayla berbadan dua Ryan Iskandar banyak berikan masa untuk Mia Kayla, selalu bangun awal pagi sebelum Mia Kayla terjaga, dia yang siapakan sarapan, balik kerja awal. tolong urutkan kaki lah, pinggang lah. layankan sahaja alahan Mia Kayla. boleh kata Ryan Iskandar dah macam suamiku perfect 10 lah u all , hihi

Selesai sahaja Ryan Iskandar buat sarapan untuk Mia Kayla dia terus masuk bawak naik makanan yang dia siapakan untuk Mia Kayla itu ke biliknya.

Ryan Iskandar usik hidung Mia Kayla yang sedang nyenyak tidur, kejap-kejap Mia Kayla gosoknya sehingga dia kurang selesa.

''hmmm abang apa ni, jangan lah kacau, '' kata Mia Kayla yang merengek, Ryan Iskandar hanya tersenyum melihat gelagat Mia Kayla.

''sayang bangun lah, abang dah buat sarapan untuk sayang ni, meh abang suapkan nak ?'' pujuk Ryan Iskandar. Mia Kayla mengosok matamnya dan dia memandang ke arah Ryan Iskandar.

''abang tak pergi kerja ke hari ni ?'' Soal Mia Kayla bangun dan sandar di bahu katil. 

''not , hari ni abang nak jadi maid sayang, sayang boleh minta apa sahaja, abang akan tunaikan. janji sayang happy.'' jawab Ryan Iskandar sambil mencubit dahu Mia Kayla 

''are you sure ? '' 

''betul lah sayang, abang cuma nak wife abang happy sahaja, itu sudah cukup buat dunia abang berbunga-bunga'' kata Ryan Iskandar 

''abang please jangan sweet sangat, sayang takut nanti sayang tak boleh lupakan kenangan indah kita bersama'' kata Mia Kayla.

''why you say like that ?'' berkerut muka Ryan Iskandar.

'' sebab perjanjian kita hanya setahun.. Itu yang perjanjian yang abang buat lupa dah ke?" Kata Mia Kayla

"Sayang itu abang ingat tapi sayang jangan risau. Kontrak tu abang dah bubarkan.. So kita akan hidup bersama macam orang lain Dan kita akan besarkan anak kita ni bersama OK sayang" jelas Ryan Iskandar.

" betul ke ni abang ? Terima kasih abang. Jujur sayang cakap sayang tak sanggup berjauhan dengan abang.sayang takut akan kehilangan abang sangat. "

"Abang tak akan tinggalkan sayang.  Kalau saya rasa sayang takut kehilangan abang. Tapi sayang silap. Sebab abang paling takut sangat akan kehilangan sayang . sebab abang lagu selesa dengan sayang.. Abang sayang sangat dekat sayang. Abang tak mampu nak hapuskan perasaan ni. Melainkan dia yang pisahkan kita. "

"Andai kata di beri pilihan untuk pergi dulu.  Sayang nak tuhan yang tarik sayang dulu. Sebab sayang tak hidup tanpa abang. "

"Shuttt sayang APA ni cakap macam ni tak baik lah. Abang tak nak sayang cakap macam ni lagi OK" kata Ryan Iskandar.

''ok my sweet husband''

Mia Kayla bangun dah terus masuk ke dalam tandas untuk membersihkan dirinya, sementra itu Ryan Iskandar mencarikan pakaian untuk Mia Kayla bersiap. 

~~~~~~

'''HMM sedapnya bau, abang masak apa tu ?'' soal Mia Kayla sebaik sahaja dia turun ke mencari kelibat Ryan Iskandar.

''abang nak masakkan makanan kegemaran sayang lah''

"APA dia?"

"Udang masak lemak cili api lah sayang" jawab Ryan Iskandar yang sedang mengupas bawang.

RYAN ISKANDARWhere stories live. Discover now