4. Noční hra

343 20 6
                                    

Třetí den ráno jsme měli k snídani bavorský vdolečky, kakao a nebo čaj. U snídaně nám řekli ,že večer bude stezka odvahy. Všichni jsme se radovali ,protože kdoby nechtěl se večer projít po lese. Po snídani ráno jsme šli vyčistit a na úzdit koně. Ano říkáte si proč tam nemam nasedlat, protože jsme jezdili bez sedel. Když už jsme měli hotovo šla první jezdit krokovka pak klusovka a pak konečně cvalovka. Děti z klusovky zůstali u jízdárny a koukali se na nás jak jezdíme. Mě tentokrát daly za koně Parádu což je plemeno: Hafling. Mohli jsme si sundat boty (perka) a jezdit bosy, skoro všichni jsme jezdili bosy. Bylo to super a klusovka nám záviděla že jsme si mohli sundat boty (perka). Až jsme dojezdili tak jsme zase museli od úzdit koně a tak jsme zase přišli na oběd poslední. No ale byl dobrý docela oběd bylo kuře na paprice. Po obědě jsme hráli s Madlou (vedoucí) různé hry až do večeře v půl desátý jsme se vydali na místo kde začíná stezka odvahy. Až jsme tam došli tak úplně první vyrazili ty nejmenší a zbytek malých vyrazilo po chvilce, protože uprostřed jsem šla já, aby se nedocházeli ty malý. Při stezce odvahy byly u svíčkách slova: kouzlo, cválat, oči, oblak, bělouš a cesta - z těchto slov jsme měli sestavit básničku (ráda bych vám ji tady napsala ale už si ji vůbec nepamatuji). Trochu jsem se ze začátku bála a i na poprvé jsem se lekla, ale pak když jsem šla dál tak to bylo v pohodě a bavilo mě to. Na konci byl kbelík a v něm zrnka kukuřice a měli jsme si vylovit modrý kamínek, který nám měl být inspirací skládat tu báseň. Pak jsem čekali až všichni příjdou. A po půl hodině měli stezku odvahy všichni projitou. Vrátili jsme se polní cestou do stáje a pak jsme šli všichni unavený spát.

Opětně moc děkuju za přečtení a doufám že se vám líbila kapitola!!!!!
A omlouvám se za chyby. Další kapitola vyjde zítra!

1. Pád Z Koně Kde žijí příběhy. Začni objevovat