O viață noua

15 2 1
                                    

Viața lui Ann începe când părinții ei divorțează.Ea își ea un apartament în care sta cu mama ei pana când ea va avea 20 de ani.Viata ei începe sa devină din ce în ce mai înfricoșătoare.Mama ei este tot mai rea cu ea și fratele ei mai mare Andrew se întoarce în Arizona unde își continua job-ul ca cântăreț.
Următoarea zi si-o continua la scoala.In drum spre școala vede o cărare cu un drum lung.
-Oricum sunt fata care întârzie la scoala mereu așa ca de ce nu?Când se termina drumul ea văzuse un portal albastru sclipitor.
-Ce se întâmplă? ???????????????????????
-Bu-na!Bun ve-nit în Lu-mea Um-bre-lor!!Eu sunt încântată sa te cunosc!!Eu sunt curioasa dacă tu ești fata sau băiat? Eu sunt curioasa.Eu spuse sa spui mai repede!
-Sunt fata.Ce lume e asta? Lumea Umbrelor?Dar nu se vede nimic aici.
-

Da,pen-tru ca e Lu-mea Um-bre-lor! Aici nu se vede nimic sunt doar Umbre!!
-Wow!!!!

Nu-i venea sa creadă! După aceea se uita la pereții din sticla și văzuse acolo multe case și multe umbre în forma de oameni!!!Și în câteva minute se transforma și ea în umbra!!Era uimitor!Sa fii umbra în viața reală ăsta e incredibil!Acolo văzuse alta lume când se transforma în umbra.
Se învârti întruna ca sa vadă orașul mai bine.Din greșeală dădu peste doua fete.
-Scuze!spuse ea.
-Nu-i nimic!spuse una.
-Cum te cheamă?răspunde cealaltă.
-Ann,dar pe voi?
-Agata!!!!!!
-Linda! Vrei sa fim prietene???
-Sigur!
Cu ele Ann se simțea ca în rai.Parca nu îi venea sa creadă.
-Cum ai ajuns pe aleea Shadows Horse?
-Eu sunt un om...adică m-am transformat din om în umbra...
-Ești om?!?!?!?!?!?!?!
Le povestise totul.De la început pana la sfârșit.
-Asta e uimitor!spuse Linda.
-Aici e noapte?întreba Ann.
-În Lumea Umbrelor este mereu zi,nu mai ca,chiar dacă este întuneric pe cer înseamnă ca este o zi foarte răcoroasă.
-Cum îți dai seama?
-Foarte simplu!Vezi celula aia gri de sus din nor?
-Da,o văd.
-Deacolo Îți dai seama.Trebuie doar sa ai putina experiență!
-Ai dreptate!Și dacă este auriu în celula din nor ăsta înseamnă ca o sa fie o zi călduroasă. Nu-i așa?
-Exact!Unde o sa stai?
-Nu am unde.Dar pot sa stau la tine,Linda?
-Sigur ca da!
-Fetelor,mă duc sa iau niște înghețată, ok?spuse Agata.
-Foarte bine!!spuse Linda.
Savurarea înghețatei a fost delicioasa,așa ca după aceea s-au dus la casa Lindei.

Viața printre umbreWhere stories live. Discover now