''Anne eğer marketten alınacak bir şey varsa... ben gidebilir miyim?''
''Wonwoo? Başını çarpmadın değil mi? İyisin yani?''
''EVET! İş yapmak istiyorum anne...''
''Tamam, alınacaklar zaten yazıyor şurda. Al bakalım.''
''Sağol!''
Jet hızıyla evden çıktı ve markete koştu. Ciddiydi. Mingyu ordaydı. Ama... yanındaki kız da kimdi? Uzaktan bakarken alınacakları da alıyordu. Ama alırken dikkatsiz davranıyordu sadece Mingyu'ya ve yanındaki sarı saçlı orangutan kıza bakıyordu. Bu kız çok fışırdıyordu... Cidden! Buna çok sinirlenmişti.
Woo: Yanındaki kıza sahip çık. SİNİRLERİMİ BOZUYOR GYU!
MinGyu: Yah, nerdesin? Ve nasıl gördün? Ve cidden burda mısın? Ve... boşver.
Woo: Seni her an izliyorum Gyu~
MinGyu: Bu korkunç...
Woo: ;)
Onların marketten çıktığını görünce o da hızlı bir şekilde çıktı. [O yiyecekleri kasadan geçirmeyi falan hiç yazamam.]
Eve vardığında sinirliydi. Çünkü onlar beraber gitmişlerdi hep. Aynı eve girmişlerdi. Ne kadar iğrençti.
Woo: O kız beni deli ediyor. At onu o evden!
MinGyu: Niye atmalıyım?
Woo: Çünkü o kız... BEN DİYORSAM ATICAKSIN!
MinGyu: Hangi insanın eşini evden attığı görülmüş?
(Hep görüyoruz sen sorun etme ve AT!)
Woo: Eşin!?
MinGyu: Ne? Bilmiyor musun? Ne kadar değişik...
Woo: Şimdi gitmem lazım annem... çağırıyor beni.
Aslında annesi çağırmamıştı. WonWoo'nun kalbi kırılmıştı. Çok üzülmüştü. Eş? EŞ!? Aşağı indi ve dışarıda hava alıcağını söyleyip dışarı gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MeaNie :|||: IT'S ME [Texting]
FanficKüçüklük arkadaşın birden aklına gelip onu merak edersen başına ne gibi olaylar gelebilir? Peki ya sebepsiz yere aşık olursan? En son unun evli olduğunu öğrendiğinde ne yaparsın?