1.BÖLÜM

81 4 4
                                    

"Merhaba ben deniz soylu iş görüşmesi için gelmiştim."

Büyük masanın ardında oturan kırmızı çerçeveli saçı sıkı sıkı bağlanmış olan kadın gozlugunun üstünden bakarak konuştu.

"8.kat "

Gülümsemeye çalışarak teşekkür ettikten sonra asansörlerin yanından geçip merdivenlere yöneldim. Korkum yüzünden fazla efor harcamam gerekiyordu. Ama kapalı bir kutu içinde sıkışıp olmektense 8 katı yürüyerek çıkmak  daha mantıkli geliyordu. Yada gelmiyor...

Sonunda kan ter içinde 8.kata ulasmistim. Burası sanki bu şirkete ait değil gibiydi. Duvarlar bembeyaz aksesuarlarin hepsi ise siyahti. Galiba patron beşiktaşlı...

Sekreterin yanına doğru ilerledigimde hala nefes nefeseydim. Kızın masasının önünde durdugumda bana ne var ? Dercesine baktı. Hakliydida..

"iş görüşmesi için gelmiştim . "

"Isminiz ?"

"denız soylu "

"1 saniye bekleticem "

Kafamı sallayıp onayladigimda kız telefonla konuşmaya başlayınca bende tekrar katı incelemeye başladım. Bide burda bir sürü kişi calisiyor derlerdi. Peh herkes yalancı olmuş anam bu katta bu sekreterden başka kimse yok ki tamam odalarındadirlar desem zaten toplam katta 3 oda var bu ne be koca kata 3 oda israf israf ama..

"deniz hanım "

Kıza döndügumde bana insansın demi bakışı atıyordu. Tamam bu seferde haklı ..

"Araf bey sizi bekliyor karşıdaki oda "

"teşekkürler "

Derin bir nefes alıp kapıyı çaldım ve içeri girdim. Kocaman siyah bir masanın başında dosyalari gözleriyle dovercesine inceleyen adam kaslarını çatarak bana döndüğünde evdeki annemin en değer verdiği yemek takımını kirmiscasina bir korku içimi kaplamadi desem yalan olur . Adam resmen bakışlarıyla dovuyo ya ..

Gülümseyip şirin görünmeye çalıştım . Elindeki kalemi masaya bıraktığında gözleri tekrar beni buldu.

"gel komutu verdiğimi hatırlamiyorum "

"sey vermediniz ama şimdi ben ilk gün ya bide heyecan falan yapın.."

"Sus nedenini sorduğumu hatirlamiyorum nasılsa izin almadan girdin otur "

Resmen kendimi eğitimli hayvan gibi hissettim ya kalk otur sürün falanda der bu yakında

Karşısındaki sandalyeye yavaşça oturdum. Adama döndüğümde yine kafasını dosyalara gömmüştu. Hadi ama tamam çok calisyon ama karşına bi insan oturmuş bi yüzüne bak be adam!

"ise alindin "

"ne bu kadar çabuk mu soru sormayacak misiniz ?"

"Sözlü bi aciklama yapmani istesem önceden bilgilerini göndermen gerek talimatını vermezdim. Yarın tam 7.45 te ofiste ol diğer talimatları sekreterden al "

"peki "

Ben ve kisa cevap vermek değişiyom acayipte adam bildiğin derin dondurucu ayarında takılı kalmış Allah nisanlisina sabır versin ..

Tekrardan sekreterin yanına gidince bişey demeden elime bir dosya tutuşturdu. Noluyoz ?

"yapman gerekenlerin hepsi bu dosyada yazılı sakin geç kalma "

Herkes mi değişik bana mi oyle geliyo  ...

UNUTMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin