Dün akşam sekreterin bana verdiği dosyayı baya bi incelemistim. Aslında o kadar zor görevlerimde yoktu yani ..
Kapının calinmasiyla dosyadan kafamı kaldırıp gelen kişiye baktım.
"kızım ne bu ilk günden odaya falan kapanmalar işi almışsın duyduğuma göre "
Yine herzaman ki gibi babam benim hakkımdaki herşeyi ben söylemeden ogrenmisti.
"ya baba ben süpriz yapicaktim. Ama neyse aynen işi aldım hem kim almaz ki benim gibi kızı ise şu dünyaya bu deniz saygın zor geliyor değerini bilmeleri gerek "
"oyle deli kız oyle hadi bakalım aşağı gel hep beraber oturalım hem yeliz de merak etti seni "
Allahım bi ismi bu kadar mi sevemem ya yeliz iyk yani resmen iğrenç bi isim bide merak etmiş hemi kulliyen yalan o anca alışveriş yapsın o yemek senin bu toplantı benim gezsin başka yaptığı bişey yok zaten ha bu arada yeliz babamın ikinci eşi maalesef..
"Yok baba ya hiç inmiyim şimdi zorunlu olarak birbirimizi seviyomus rolü yapmaya mecbur kalmayalım hadi sen in hem ben erken yaticam yarin maglum ilk iş günüm "
"Neyse bu seferlik böyle olsun bakalım küçük hanım hadi iyi geceler"
Babam gittikten sonra hemen telefonumu alıp dorugu aradim.
"alo aşkım "
"efendim deniz "
" canım müsait değilsen sonra konuşalım"
"yoo musaitsim Noldu bişey mi oldu "
"hani sana sabah iş görüşmesine gidicem demiştim ya "
"demismiydin ki ..he tamam "
"hah ise alındım aşkım "
"kızım sen saf misin ya senin baban sayılı zenginlerden lan sense oturup bu parayı yiyecegine üç kurus kazanacağın ise alındın diye seviniyon "
"ama aşkım o oyle değil ışte hem kendi ayaklarımın üzerinde duruyo olmam tek basimada yaşayabileceğimi kanıtlamam lazım en azından kendim için bunu yapmalıyım"
"şen bilirsin isim var şimdi ararım ben sonra seni "
"tamam aşkım iyi geceler "
Telefonu kapattıktan sonra yattım..
'sen nasıl bi cocuksun böyle beyinsiz seni git karsimdan nefret ediyorum senden sende annen gibisin '
"hayirrrr"
Uyandığımda gördüğüm kabusun etkisiyle kan ter içinde kalmıştım. Komidinin uzereninde duran telefonu aldığımda saatin daha 05.50 olduğunu gördüm en azından yavaş yavaş hazırlanabilecektim.
Dustan sonra giyinme odama gidip Siyah dar bir kalem eteğin üzerine beyaz sifon bir gömlek giydim. Saclarim zaten düz olduğundan bişey yapmadım. Hafif bir makyajdan sonra hazırdım. Baya bi ciddi olmuştum. Istediğimde buydu zaten sırf bu iş için ciddi kıyafetler almıştım.Aşağı indiğimde babamin çoktan çıktığını gördüm veya eve hiç gelmemişti.
Sarı cadoloz yeliz kahvaltı masasında tek başına kahvaltı ediyordu. Umursamaz bi şekilde yerime oturdum.
"hayırdır cenazeye mi tatlım "
Yüzüne tip tip bakınca devam etti .
"bu kiyafetle gerçi cenazeye de almazlar seni moda anlayışına bakar misin ondan zaten evde kalman kaç yaşına geldin hala evlenmedin kaldın başımıza valla "
"1. Kapa artık o ağzını yoksa tahmin bile edemeyeceğini şeylerle karsilasacaksin 2.senin gibi olmaksa moda Saol canım ya ben bu şekil gayet iyiyim. Canım derken sadece lafın gelişi üzerine alınma yani bir daha benim hakkımda yorum dahi yapma yoksa senin o gergin yüzüne kezzap döker kafanı duvarlara surte surte kıvılcım çıkartır o kıvılcımla yakarım seni "
Masadan kalkıp çantamı anahtarlarımı alıp çıktım. Kapıdaki korumalar beni görünce selam verdiler.
Garajdan arabami alıp gazi kokledim . Bir gerzek yüzünden geç kalmak istemiyordum.
Şirkete vardığımda saat 07.10 du süper geç kalmamış hatta erken gelmiştim. 8.kata yine merdivenlerle çıktım. Su adının elif olduğunu öğrendiğim sekreter kız da gelmişti.
"günaydın elif "
"günaydın deniz hanım erken gelmeniz baran beye karşı bir artı kazanmanizi sağlayacaktır . "
"umarım bakalım benim odam nerde yada var mi yani "
"denız hanım siz baran beyin kişisel asistanı olduğunuzdan dolayı baran beyin yaptığı tüm görüşmeleri kayıt almanız ve gün sonunda rapor hazırlamaniz gerektiği için baran bey sizin için oda ayırtilmasini istemedi kendi odasında bir masa koydurdu sizin için zaten fazla oturmaya fırsatıniz olmayacak "
Elifin dediklerine sevinsem mi uzulsem mi bilemedim. Dediğini yapıp baran beyin odasına geçtim. Dediği gibi bu geniş odada baran beyin masasının caprazinda bi masa vardı. Klasik sekreter masası gibi dosenmisti. Not defterleri,kalemler,bilgisayar ve bir tanede tablet vardı.
Oda genel olarak kahverengi ve tonlarında dosenmisti. Sade ama ben çok pahalıyim dercesine dizayn edilmişti. Odayı incekmeye devam ederken kapinin açılmasıyla kısa süreli bir korku yasasamda hemen normale döndüm . Çünkü bugün onun karşısında galiba daha cok heyecan yapacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTMA
Chick-Lit»Hayattaki en aci şey neydi ? ~Sevilmemek ? ~Özlem ? ~Ayrılık ? ~Ölüm? *Belkide en açısı unutmaktı .. "Geçmişin izleri üzerine sinmiş bir kızdı o ve yaşama sebebini artık biliyordu o adam ölmeden mutlu olmayacaktı. Sonunda ölüm bile olsa durmayacağ...