Herkese merhabalar.
Size bugün bir Wattpad eleştirmeninden bahsedeceğim. Kendisi sonuna kadar destek verdiğim, benim de her ne kadar amaçsız başlanmış olsa da o yönle ilerleyen yazılarımın çok daha iyisini ve derinini yazan bir eleştirmen.
Belki bir çoğunuz tanıyorsunuzdur ama yine de söylemekte fayda var. Adammazovski. Nam-ı diğer; the_Elestirmen . WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİ adlı kitabını okumanız şiddetle tavsiye olunur.
Yazıyı ondan izinsiz yazıyorum, telif hakkı isterse öldüm. Ama amacım çevreyi büyütmek. Bu kitap da kaldırılırsa ben de her şekilde bu protestoları devam ettireceğim.
Asıl değinmek istediğim yere geçiyorum.
Siz de takdir edersiniz ki buralar artık trafikten, hava kirliliğinden, pahalılıktan, kalabalıktan girilmeyen metropol kent gibi bir şey oldu.
İçeriğinde cinsel içerik bulunan, kötü şeyleri aşılayan, töre, zina, tecavüz olaylarını iyi şeylermiş gibi gösteren, adına kitap diyemeyeceğimiz saçma sapan kirli hikayeler barındıran bir sitenin daha fazla bu şekilde ilerlemesi işten değil. Toplumun gençlerine hatta ve hatta çocuklarına ahlaksız fikirler aşılanması daha fazla kabul göremez.
Ancak Adammazovski gibi eleştirmenlere dayanamayan yayınevleri ve elçiler her seferinde bu tür eserleri kaldırarak, şikayet ederek kendilerince protesto ediyorlar bunları.
Sizi daha fazla yormak istemiyor ve demek istediklerimin özetini okumak isteyen bilinçli kullanıcıları hem başta yazdığım hesaba hem de; https://www.change.org/p/wattpad-tecavüzü-şiddeti-özendiren-düşünce-ve-emek-sömürgecisi-wattpad-e-artık-bir-dur-diyelim?source_location=petitions_share_skip linkine yönlendiriyorum. Sesimizi duyurmanın vakti geldi, çattı. Dış bağlantıdan ve ilgili hesaptan linki bulabilirsiniz.
Şimdiden teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazmak ya da Yazmamak ♧ ELEŞTİRİ K.
Non-FictionWattpad kitapları ve genel yazma kurallarına ilişkin tuhaf bir eleştiri eseri.