- Kai : Aslında pek birşey olmadı sadece o gece ....
" evet o gece ... ayy neden bu kadar yavaş anlatıyorsun.( kainin omzuna vurur )
- O gece .....
" Sanırım amacın beni çıldırtmak.
- O gece Sehun' un Joy'la öpüştüğünü gördüm .
" Ne ! !!!!!!!! Aman Allahım ! Bunu nasıl yapar ? "
- Ben de şoka uğradım o gece . aslında
Beraber takiliyorken hava almak icin bahçeye çıkacağını söylemişti daha sonra da ....." ŞAKA mi yapıyorsun ? Ya da benimle dalga geciyo olmalısın ! "
- Hayır hayır bu olay tamamıyla gerçek . Bunu sana anlatıyorum çünkü bizimle birlikte kalacak olan menejerin
" menejerin ? "
- pardon dünyada eşine ve benzerine rastlanilmayacak menejerin bunları bilmesi gerektiğiydi..
" keşke hiç bilmeseydim "
NEDEN ?
" SEHUN ? Sen bizi mi izliyor dun ? Kai kapıyı kapattığını söylemistin !"
Soruma cevap verecek misin Mina ?
" hangi soru ? "
Ah ! Benle kafa buluyor olmalısın
" yok .sağol ben kendi kafamla mutluyum . Ben gidiyorum akşam yemeğinde görüşürüz . Bayyy"
- Ah ! Cidden soruma cevap vermeden gitti ! Kai sen neden parti gecesi yaşadığım bu olayı menejer ' e anlattin . Bu olayı bilip bilmemesi bize bir fayda sağlamıyor
Kai : artık bizimle yaşayacak ve yurtta olan biten herşeyden haberi olması lazım . Ayrıca hala farkına varmadin sanırım ama ......
Ama ne ?
Kai : Kızın sana nasıl baktığını gormedin mi ? Seni her gördüğünde utancından bir yerlere saklanıyor ya da kaçıyor mu demeliyim.
Bu konuyu burda kapatalım istersen Kai . Şimdi gidiyorum joy'la bulusmam lazım .
Kai : ah bu çocuk ! Hala joy denen o kızla takılmaya devam ediyor ....
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
~Mina ~Gerçekten kai'nin söyledikleri doğru mu ? Sehun joy denen o kızla öpüştü mü? Ah bunları fazla kafaya takmamam lazım işime odaklanmaliyim . Bu yurdu kendi tarzimca düzenlesem sorun olur mu acaba ? Ya da ne sorunu canım , sonuçta artık bende burda yaşayacağım ve kendime göre kurallarim olmalı. Mesela salondaki koltuklar ' in rengi hoşuma gitmedi ve duvardaki çerçeveler de ayrıca bahçede hiç ayva ağacı yoktu . Ayva ağacı çok önemli buna el atmaliyim. Ama ondan önce halletmem gereken bir kaç is var ? Eveeet akşama güzel bir yemek yapmam lazım . Az önce dolabı açtığımda ramenden başka birşey göremedim ve hazır gidalar
Bunları yiyerek nasıl bu kadar sağlıklı ve güzel bir vücuda sahip olabiliyorlar anlamıyorum doğrusu .
Türk arkadaşımdan öğrendiğim ve yapmayı en sevdiğim yemeği yapacagim bu akşam " KARNIYARIK " Bu ismi duyunca yüzümde belli belirsiz bir gülümseme oluşuyordu . Ah bu yurtta patlıcan ve diğer malzemeleri bulabilecek miyim acaba ? Ya da alışverişe mi cikmaliyim .
Aslında alisverise çıkıp biraz alışveriş yapsam hiç fena olmaz ama tek başıma gitmek istemiyorum kyungsoo' ya söylesem benimle gelmek ister mi acaba ? Ya da Chen' e mi söylesem ? Karşıma ilk kim çıkarsa ona söyleyeyim bence . Şu an neredeler acaba yurdun bu kadar büyük olması gerekiyor muydu ? Hey nereye kayboldunuz millet . Beni duymuyorlar galiba" menejer bizi çağırıyor çocuklar toplanin "
Ah kyungsoo aklimdaki kişi de sendin aslında . Senden birşey isteyebilir miyim ?
" evet seve seve "
Akşam yemeği için alışverişe çıkmam lazım benimle birlikte gelir misin ? Senin için de sorun olmazsa tabi.
" sonunda biri beni dışarıya davet etti "
Ha ! daha önce bu yurttan dışarıya cikmadin mi ?
" Şaka yapıyorsun değil mi Mina ? "
Saka yapıyorum tabiki de kyungsoo hadi ama geç kalicaz ( d.o'yu elinden tutar ve koşarak dışarıya çıkarır )
Sehun : nereye gitti şimdi bunlar ?
Kai : Duymadin galiba ! Alışverişe gittiler .
Sehun : telefonla arayıp ne istediyse sipariş verebilirdi burdan seul 4 saat sürüyor ve akşam olmak üzere .
Kai : neden bu kadar merak ediyorsun senin ilgilenmen gereken başka konular da vardır sanıyordum.
Suho : gençler bu kadar atışma yeter ! Menejer bu akşam bize daha önce hiç yemedigimiz bir yemek yapacak
Sakin olun ve akşamki yemeği düşünün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXOnun Yeni Menajeri
FanfictionSonunda hayallerine kavuşmuştu ve EXO'nun menajeri olmuştu...