5.

198 22 6
                                    

Hope u like it, lásky.

Postavila som sa z hojdacieho kresla, mysliac si že pištoť zlyhala a môj pokus o samovraždu sa nevydaril, no keď som uvidela v kresle moju telesnú schránku bez života, zostala som šokovaná. Ruku som si priložila na ústa a snažila som sa potlačiť výkrik. Zložila som sa na zem, bola som v šoku.  Pokrútila som hlavou a po nejakej chvíli som sa z tohto všetkého spamätala.

"Jodie!" zakričala som len tak do ticha. Nevedela som ako to tu funguje. Začala som schádzať dole po rebríku. Narazila som sa na Dávida, no keď som si spomenula že už ma nemôže vidieť obišla som ho. Zastavila som a chvíľu som na neho pozerala.

Tullamore Dew v pravej ruke a cigareta v ľavej. Pokrútila som hlavou a opustila som radšej dom. Nemohla som sa viac na to pozerať, nemohla som sa pozerať na to ako človek, ku ktorému ešte stále niečo aj napriek tomu čo mi robil cítim, sa ničí. Vyšla som z domu a dala som sa do kroku hľadajúc len jednu jedinú osobu...

Z Pohľadu Justina:

Z vety ktorá pred nedávnom opustila ústa Jodie, som bol mierne mimo. To dieťa si muselo prejsť peklom no aj napriek tomu má na tvári úsmev. Pokrútil som hlavou, snažiac sa nemyslieť na to, čo sa mi po pár minútach aj podarilo.

"A Justin?" zodvihol som k nej hlavu dávajúc jej povolenie k tomu že sa môže pýtať čo chce.

"Čo bude so mnou? Kde budem?" nadvihla obočie do hora pri čom vyzerala veľmi roztomilo, bola na zožratie. Oh, tá moja neuveriteľná láska k deťom je až smiešna. Ironicky som sa zasmial pri čom som si ani neuvedomil že to bolo nahlas.

"Na čom sa smeješ?" prisunula sa ku mne ešte bližšie. Až teraz som si všimol že má nádherné hnedé oči, podobné tým mojim. Usmial som sa.

"Na ničom. A môžeš byť tu, ak teda chceš." ponúkol som jej a úsmev mi z tváre nezmizol. Vedel som že bude z toho šťastná no nečakal som že až tak. Začala skákať po posteli, na čom som sa musel iba smiať.

"Justííííín." zakričala a hodila sa mi do náručia. Pohladkal som ju po chrbátiku a otázkou  'áno?' som jej dal signál k tomu aby prehovorila.

"Chceš byť môj ocko?"

You wreck me.Kde žijí příběhy. Začni objevovat