טוב מאמי י לכי למסיבה ותהני ביי מעיין שלי" אמרתי לחברה שלי ואחרי 10 דקות
כל האנשים עמדו ממש ביחד קרתה תאונה כנראה רכב פגע במישהו אמרתי לעצמי כשבעודי הולך וגם אני רציתי לראות מה קרה... כשהגעתי למקום ההמולה, חשכו עיניי: על הכביש הייתה שרועה מעיין, מעיין שלי, היא פרפרה ודם נזל לה מהפה. התכופפתי לעברה. מישהו אמר לי שנהג פגע בה בעוצמה רבה וברח ושהאמבולנס בדרך. בלי לחשוב פעמיים, התחלתי לבצע לה הנשמה מפה לפה, כשהדמעות לא פוסקות לרדת. פי התמלא בדמה צעקתי מעיין שלי אל תמותי בלעדייך אני כלום. ואז האמבולנס הגיע והצוות המשיך לבצע בה פעולות החייאה במשך דקות רבות. לאחר מכן, העבירו אותה במהירות לבית החולים, כשאני נוסע אחרי האמבולנס ומיתפלל שהיא תהיה בסדר.
הכניסו אותה מייד לחדר הניתוח ובמשך שעות טיפלו בה על מנת לנסות להציל את חייה. כל אותן שעות, חיכיתי במסדרונות בית החולים הלכתי שוב וחזור מדאגה, בכיתי והתפללתי והחלתי להיזכר ברגעים שלי איתה..
המחשבה שאני הולך לאבד, שאולי בעצם ראיתי אותה מתה בין הידיים שלי, פתאום כל כך הפחידה אותי וגרמה לי להישבר מביפנים. הרופא יצא לאחר מס' שעות רבות ודיווח לי על מצבה: "הבחורה נפגעה בראשה בצורה חמורה, מצבה קשה ביותר. אנו עושים את מירב המאמצים להצילה, אך סיכוייה לשרוד הינם קלושים ביותר. רק נס גדול יוכל לעזור כאן. מצטער, אבל זה המצב. הלוואי והיו לי בשורות אחרות לגמרי מצטער..."אני הולך לספר עכשיו את הדבר הכי מזעזע שעשיתי, דבר שאני כל כך מתבייש אחרי ששמעתי את הדברים שהרופא אמר...
והבנתי שמעיין שלי תמות ואני הולך לאבד אותה...
לא יכולתי לעמוד בניסיון הזה של לראות אותה בנשימותיה האחרונות ולהיפרד ממנה לתמיד, פשוט לא הייתי מסוגל לעשות את זה. העדפתי לזכור אותה ברגעים היפים שלה, ושלנו תרגעים שבחיים לא אשכח...יצאתי מבית החולים, נסעתי הביתה ולא חזרתי יותר, אפילו לא יודע מה קרה פשוט ברחתי.
אפילו לא ראיתי לנכון לברר מה איתה, כי לא יכולתי להתמודד עם בשורת המוות שלה...
לפחות תפסתי את מי שפגע בה והוא בכלא.. על תאונת פגע וברח...אני יודע שאני חרא שאני כלב..
אני יודע שאתם תיקללו אותי על מה שעשיתי... אבל לא יכלתי...
אחרי 10 שנים...
________________________________________________________
"יאו מאמי אני מתרגשת היום החתונה שלנו יאוו זה מהמםם"... אמרה רוני זאת שאני עכשיו מיתחתן איתה רציתי לשכוח את מעיין ולהמשיך בחיים אז היחלטתי להתאהב שוב ולהתחתן...התרגשתי במעמד הזה של לעמוד מתחת לחופה,שברתי את הכוס, התנשקנו אני ורוני, והמסיבה הגדולה החלה.פתאום הכל התנפץ...
אני ורוני היינו באמצע מעגל הרוקדים, רקדתי, השתוללתי, שתיתי והייתי מאושר, כמו שלא הייתי מעולם.לפתע, הסתכלתי לצד ולהפתעה מי שעמדה שם זאת היא זאתת אהבת חיי האישה שעזבתי זאת מעיין לא היאמנתי למראה עיניי היא הסתכלה עליי במבט חלול וצחקה כשהסתכלתי אליה...
ואז רוני ניגשה אליה והביאה אותה להכיר אותי ואמרה"חיימשלי רן תכיר זאת החברה הכי טובה שלי מעיין..""אין צורך רוני אני מכירה את בעלך טוב טוב היינו חברים ואני יודעת מה הוא מוכן לעשות רק תיזהרי ממנו את הרי לא תידעי מתי הוא ינטוש אותך.." אמרה מעיין והלכה ודמעות זלגו מעיניי היא שונאת אותי עכשיו...
"למה לא סיפרת שאתה מכיר את חברה שלי מעיין?" רוני אמרה וגיגילה עיניים...
זה מרוב ההכנות לחתונה וההתרגשות, שכחתי לספר לך עליה... והודיתי לאלוהים על התירוץ הזה...
YOU ARE READING
"מאוחר מידי"
Romanceסיפור אהבה כנגד כל הסיכויים סיפור אהבה שמלמד המון על לאהוב שמראה כמה אהבה היא טהורה וכמה כוח יש בה ומי שקורא תסיפור לומד משו על החיים קריאה נעימה...