Intr-un anumit moment din vietuirea ta iti dai seama ca viata este doar un joc. Exact ca fatea-ascunselea. Nu este vesnic, acel cineva tot te va gasi, oricat de bine te-ai ascunde, destinul te gaseste. Cum eu vreau sa devin pilot de curse, asa multi vor sa moara. Si se spune ca talentul conteaza doar 1%, in rest 99% inseamna munca. Oare chiar asa este? Munca este totul pentru noi? Poate da, poate nu. Dar in mod clar, daca nu ar exista munca, viata noastra ar fi mult prea plictisitoare.
Pot spune ca viata mea nu este si nu a fost niciodata una fericita. Zambesc cand defapt sunt trista. Poate chiar exagerez cu surasul meu fals deoarece multi imi spun ca rad mult prea repede. Probabil ei se gandesc ca sunt o fata vesela, plina de viata, dar defapt sunt opusul. Cand nu este nimeni langa mine care sa ma vada, incep sa plang pentru esecuri, pentru dezamagiri. Stiu ca nimeni nu are incredere in mine, stiu deasemenea ca toti ma barfesc pe la spate. Bunicamea nu ma suporta, bunicu' poate un pic mai mult. Dar sunt sigura ca abia asteapta sa plec de aici odata pentru totdeauna. Si, sti ceva? Am si eu un vis. Sa plec din tara si sa-mi fac o viata noua, unde nimeni nu ma judeca. Stiu, suna a aiureala. Tot timpul o sa ma judece cineva de ce am facut aia si de ce nu am facut cealalta. Ei bine, sunt constienta de acest lucru. Dar eu vreau sa plec si sa fiu o fata noua. Una zurlie, care zambeste si se distreaza. Si, sti ceva? Astazi este revelionul. Este ziua in care totul se poate schimba..