*Multimediada Ecel ve Rihanna'nın şarkısı var
Salaksın Ecel koca bir salak. Ne işin var senin burda. Açıkla şimdi adama kolaysa. ''Ya şey ben uyandım baktım burası farklı bir yer. Sonra susadığımı fark edince aşağı inip su içtim. Merdivenlerden yukarı çıktım ama iki oda vardı ve ben hangi odada olduğumu hatırlamadığım-'' sözümü kesip ''Uzattın sus'' diyip üstümden kalktı ve tabiki yatağa yattığı an uyumaya başladı.
Telefonu odadan alıp aşağı tekrar indim. Karnımın gurultusu ritim tutmuşken daha fazla dayanamayıp kahvaltı hazırlamaya başladım.
Şimdi Demir'e hazırlamazsam olmazdı. Her şeyi fazladan hazırlayıp masaya koydum. Masa o kadar güzel görünüyordu ki bir tek kuş sütü eksikti. Çay daha kaynarken bende dışarı çıkıp bu mükemmel manzarayı seyrettim. Yemyeşil harika bir yerdi burası biraz soğuktu ama manzara insanın içini ısıtıyordu. Üşüdüğümü fark edince hemen içeri geçtim. O sırada merdivenlerden Demir iniyordu. Masaya doğru iki adım atıp bana baktı'' sen mi hazırladın? '' dedi ''evet'' dedim ve hızla çayları koydum. Kahvaltı ederken bir tuhaftım. Ne bileyim yani sonuçta bu Demir sağı solu pek belli olmuyor adamın. ''Çay koy'' dedi. Sesinin tınısı bile böyle kafa göz dalma hissi uyandırıyordu ama tabi ki böyle bir şey mümkün değil. Çay bardağını aldım. Burası köy evi diye herhalde her şey eskiye göre dizayn edilmiş. Mesala mutfak aletlerinden kahve makinesi yerine cezve var.
Ve sanırım böylesi daha iyi. Çünkü yani her zaman doğal şeyler daha sağlıklı ve iyidir. Bana göre öyle tabi.
Her neyse demliği elime alıp çayı koyacakken sapı kopup üzerime döküldü ''yandım'' diye çığlık atarken Demir bana bakıp''buz koy, buz oraya'' dedi. Bir yandan da gülüyordu. Yukarı çıkıp odaya girdim. ''Eyvah burda kıyafetim yoktu benim'' diye yakınmaya başladım. Son çare aşağıdan Demir'i çağırıp kıyafet istemek. Her ne kadar doğru bir karar da olmasa. Oturduğum yerde başladım bas bas bağırmaya. ''Demiiiiir, Demiiir!'' Demir odanın kapısını açıp sert bir şekilde ''ne var?'' diye bağırdı. Utançtan ezilip büzülmeye başlamıştım. '' Şey ya benim kıyafetim yok ta bana kıyafet verebilir misin?'' bana gözlerini kısıp ''bir tane gömleğim var odada'' dedikten sonra gitti. Ben de odaya gidip gömleği aldım.
Giyinip dışarı çıktım. Gömleğin boyu baya kısaydı ve bu beni ne kadar rahatsız etse de mecburdum. Aşağı indiğimde Demir televizyona apışmış bir durumdaydı. Bende koltuklardan birine geçip oturdum.
Beni iyice bir süzdükten sonra yanındaki battaniyeyi fırlatıp '' şunu üstüne ört kara kuru vücudun göz zevkimi bozuyor'' dedi. Bana böyle ufaktan sinir geliyor tabi. Battaniyeyi alıp bacaklarıma örttüm. Karnımın bir tuhaf olduğunu hissettiğimde sanırım her şey için çok geçti.
15 dakika sonra Ecel
Ecel aferin sana bir salaklık daha bu gidişle salaklıkta 1 numara olacaksın sen. Ya sadece 2 dakika dışarı çıktım ama böyle üşütmem hiç normal değil ya. En sonunda Demir lavabonun kapısını tıklatıp'' iki saattir ordasın çık artık bizde işimizi görelim.'' diye bağırsada burdan çıkmam imkansızdı.
İki saat sonunda lavabodan çıkıp içeriye girdim. Demir de yerinden kalkıp''sonunda'' diye yakındı. En son hatırladığım şeyler sanırım bunlardı.
~Demir~
Lavabodan çıkıp mutfağa geçtim.
Nerde kalmıştık ikinci yarıda. Tam koltuğa oturdum ve karşımdaki Ecel'i gördüm. Ooo ne zaman uyumuş bu ya. Uyuduğunu bilmesem öldü sanabilirdim. Üzerini tam örtüp tekrar koltuğuma kuruldum.5 saat sonra Demir
Saat baya ilerlemişti. Televizyonda açık kalmış. Karşıya baktığımda Ecel 'i göremedim. Yukarı çıkıp odaları ve lavaboyu kontrol ettim. Ama hiçbir yerde yoktu. Dışarıya baktım orda da yoktu. Nasıl bu notu kim yazdı lan''Ecel bende gayet rahat ve iyi sen merak etme. Bu arada senin beni bulman için önce geçmişini sorgulaman lazım.''ne geçmişi ne diyor lan bu.Hemen Tuğberk'i arayıp olan biteni anlattım. Tüm adamlarımıza haber verip notu yazan kişiyi bulmaları için emir verdik.
Dikkatimi çekense ''geçmişini sorgula'' sözü oldu.
Selam ponçikler çok geç yazıyorum ve bunu biliyorum, ama şu aralar 8. sınıf TEOG 'a hazırlanıyorum o yüzden de geç vakit bulabiliyorum. Herkesten özür dilerim ama derslerim önemlidir. 😀😇 görüşürüz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHKÂR
RomantizmOnunki karanlıktı. Başı ve sonu belli olmayan koca bir karanlık. Her zaman olduğu yer karanlık. O Ecel'di. Sert, biraz odun ama aşk ı daha önce hiç yaşamamış biri o. Sinirlendiğinde ne yapacağı nasıl davranacağı belli olmayan mafya bir adam. Demir...