5. bölüm

942 42 25
                                    

Selam karantina nasıl geçiyor bunaldınız dimi erkekler biraz daha rahat tabi kızlar hergün temizlik 😂😂 hepimiz çok yorulduk . Umarım bugünler biter de sağlığımıza kavusuruz . Herkes yorumlara karantinada annelerimizin kullandığı bir söz bıraksın da eğlenelim . Tamam çok uzatmadan bölüme geçiyorum sizi seviyorum 💕💕

Gözlerimi açtığımda yatayımdaydım aşırı sıcaktı terlemiştim. Kalkmaya yelteneceğim sırada birinin bana sarılmış olduğunu farkettim. Ondan tarafa dönmeye çalışırken canımın acısıyla inledim . Dün olanlar aklıma geldiğinde tekrar rahatsız hissettim kendimi . Vücuduma başkasının dokunmuş olması ve bunun zorla yapılmış olması.  Istemsizce gözlerimden yaşlar firar etti. Dünden sonra hatırlayabildiğim en son şey birinin beni kucaklamasıydı.
Bunu düşünürken iç çekmeye başladım iç çekerken yaram daha çok açıyordu.
"Akhana"
Duydugum sesle arkamı döndüm yavaşça. Buğraydı  bu.
Ondan kurtulup yatak başlığına sırtımı yasladim  kafamı geriye atıp göz yaşlarımın akmasına izin verdim. Ben ağlarken buğra odadan çıktı . Tekrar geti geldiğinde elinde bir bardak su vardı.  Titreyen ellerimle bardağı aldım ve içtim.  Ona bu kadar güçsüz görünmek istemezdim ama şu an umursamıyordum. Umursayacak durumda değildim. Suyu içtikten sonra beni göğsüne çekti.
" şş geçti güzelim ben yanındayım hepsinin cezasını keseceğim merak etme."
Saçlarımı okşuyor beni sakinleştiriyordu.
Yavaşça ondan uzaklaştım ayağa kalktım ve banyoya girdim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynaya baktım boynumda morarmalar  vardı. Tişörtü biraz daha aşağı indirdiğimde  morluklarin goguslerime kadar devam ettiğini gördüm. Gözlerim  yeniden dolarken yüzüme baktım göz altlarım çökmüş bir haldeydi. Kendi yansımamın yanında kapıya yaşlanmış bana üzgün gözlerle bakan buğrayı gördüm.
Tekrar odama gittim ve yatağa oturdum . Yanıma geldiğinde " Dün ne oldu."
Diye sordum .
"Bardan çıkınca seni takip ettim aklım almıyor nasıl araban olmadan öyle yerlere gidiyorsun ya da yanına silahını almadan ya ben gelmeseydim neyse . Sonra telefonum çaldı.  Konuşmam bittiğinde seni kaybettim sokak sokak seni ararken çığlık duydum . Sonra aramaya  başladım bulamayınca iyice delirdim sonra gülüşme sesleri duydum . Oraya geldiğimde üstünde ki adama ateş ettim diğerleri kaçtı ama onları da bulduk merak etme cezasını keseceğim kendi ellerimle.  Peşlerine düşmedim yaran vardı seni kucakladım ama bayıldın sonra hastaneye götürdüm ertan abide geldi eve geri getirdik seni ertan abi kalacaktı ama bugün ofiste seninle işlerimiz vardı biliyorsun ben ertan abiye burda kalacağımı seninle halledecegimiz isleri  indan halletmesini rica ettim ve gönderdim.  Sonra sana bakarken uyuyakalmışım."
Uyuya kalmışım derken elini ensesine attı. Utanmıştı.
"Teşekkür ederim ."
Sadece bunu diyebildim daha fazla bişey konuşmak istemiyordum .
"Saat kaç ?"
Saatine  baktı. "11 30 "
Kafamı tamam manasında salladım.
Söyleyecek bir şeyim yoktu başka.  Yatmak ve olanlari unutmak istiyordum .
Geri uzandım yavaşça.
Fakat üstümde ki pikeyi çekti.
"Hadi kahvaltı edelim güçsüz düştün yeterince " dedi.
Gözlerimi devirdim." Biraz daha uyumak istiyorum bana bebek bakıcılığı yapma lütfen."
Oda gözlerini devirdi. " benimle kahvaltı edeceksin hadi kalk ve giyin."
Öfkeyle yerimden kalktım.
Gardırobumun başına geçtim üstümde ki tişört siyah ve yeterince boldu. Onu değiştirmedim. Pantolonumu  çıkaracakken ona döndüm. " cikacakmisin ?" Hızla dışarı çıktı. 
O çıktıktan sonra sabir çektim ve altıma bi şort geçirdim .
Saçlarımı elimle duzelttim ve bir toka aldım yanıma saçlarımı toplayamıyordum  . Yaram açıyordu yukarı uzanırken.  Telefon ve cuzdanimi  alıp aşağı indim .
Buğra koltukta oturmuş beni bekliyordu.
Ayağa kalktı ve yüzüme baktı. 
"Saçlarımı toplayabilirmisin  yaram acıyor. Ben toplamayı beceremedim. "
Gülümsedi beni koltuğa oturttu ve arkama geçti.
Küçük çocuklar gibiydim  şu anda .
" bebek bakicin değilim ama sanırım arkadaş olabiliriz artık. "
Saçlarımı toplarken bunu söyledi. Bu söylediğine  gülümsedim.  Saçlarımı tepemden topuz yapmıştı .  Nasıl olduğuna bakmadım bile . Evden çıktık ve arabaya bindik.  Arabayı çalıştırmadan önce torpidoyu açtı .  Içinden siyah bir fular çıkarttı. Daha sonra bana doğru yaklaştı.  Fuları boynuma doladı ve çok sıkmadan bağladı. Aşırı yakın bir şekilde duruyorduk . Yüzüme baktı. Ben donmuş sadece ona bakıyordum.  Daha sonra dudaklarıma baktı . Ben kendimi yavaşça geri çekince geri yerine yaslandi  ve arabayı çalıştırdı. Sahil kenarında güzel bir yere geldik. Ve iki kişilik kahvaltı söyledik.
Kahvaltıyı söyledikten sonra gözlerimi dışarı çevirdim.  Dışarıda hava güzeldi ve insanın içine mutluluk dolmasını sağlıyordu.  Diğer insanlar için sağlayabilirdi ama düşündüğüm tek şey
"Sen 5 kişiyi çok rahat alt edebilecek bir kızsın sormak istemiyordum ama dün ne olduda o duruma düştün. "
Bunu sorunca düşündüm.  Gerçekten de o 5 kişiyi çok rahat alt edebilirdim. Ama tam olmayacak zamanda gözüme yine kesit kesit şeyler göründü ve başıma balyoz etkisi yedim.  Ne diyecektim şimdi ona 12 yaşımdan öncesini hatırlamıyorum arada gidip geliyorlar bana mı diyecektim .
Sıkıntıyla iç çektim gözlerimi denizden ayırmadan " bilmiyorum bi an fazla geldiler sanırım "
Bu cevabimin üstüne  daha fazla sorgulamadı.  Ağzını birşey diyecek gibi açtı ama kahvaltılarımız gelmişti.
Sessiz bir kahvaltıdan sonra geriye yaslandim.  Sigarasını ve cakmagini masanın üstüne koydu. Sigaradan bir tane aldı ve dudaklarının arasına koydu. Daha sonra eliyle çakmağı siper etti ve bir sigara yaptı.  Yakışıklı bir yüzü vardı. Elmacık kemikleri ve hafif etli dudakları uzun kirpikleri kahve rengi gözlerini gölgeliyordu. Elleri erkeksi ama zarifti uzun ve şekilli parmakları vardı. Sigarayı dudaklarının arasından ayırdı ve dumanı yavaşça üfledi.  Paketine uzandım.  Tepki vermek yerine sadece beni izliyordu. Sigara paketinden bir tane aldım ve dudaklarimin  arasina yerleştirdim .  Yaktıktan sonra içime derin bir sigara dumanı çektim . Normalde oksurmeyen ben o anda öksürmeye başladım .  Kendinden mentollü sigaralardandı. Ağlanacak halime bi anda gülmeye başladım .  Hâlâ daha dalak salak suratıma bakan buğraya  baktım masanın üstüne doğru hafif eğildim ağzımı elimle sir verir gibi kapatarak onun duyabileceği bir sesle "mafya adamım diye geziyorsun ama 45 yaşında bekar kadınlar gibi mentollü sigara iciyorsun ."
Bu dediğime oda gülmeye başladı . "Tekele girdim ve bi sigara alıp çıktım acelem vardı.  Daha sonra değiştirmekle uğraşmadım "
Sigaralarımızı içtik.  Yanında çayımızda gelmişti.  Sessizce çay ve sigaradan sonra "hadi gidelim artık seni eve bırakayım benimde bi kaç isim var " onayladım ve kasaya doğru ilerledik. Tabi kasaya yürürken bir anda durunca sırtına çarptım . "Sen arabaya hanım efendi hadi."
Omuz silktim ve bana uzattığı araba anahtarını alıp arabaya gittim ve on koltuğa yerleştim .
Oda gelince yola koyulduk . O adamları yakalamıştı. Aklıma gelen düşünceyle durdum.
"Adamlar hangi depoda."
"Neden "
"Söyle işte cezalarını ben kesmek istiyorum"
Dedim .
" Tamam seni ben götürürüm zaten sana isim var dediğim o şerefsiz herifleri öldürmeye gidecektim"
Dedi . Şerefsiz herifleri tukururcesine söylemiş ve gerilmişti .
Sırtımı geriye doğru yasladim ve gözlerimi yola çevirdim sessiz bir yolculuktan sonra ormanlık alanda bir yere gelmiştik. Yıkık dökük bir yer vardı karşımızda dışında bekleyen 2 koruma vardı .  Onları umursamadan içeri girdim . 4 pislikte karşımdaydı.  Ağızları bağlı korkak ve ürkek bakibiyorladi . Biraz daha yaklastigimda  bir tanesi gözlerini bana çevirdi ve korkuyla acılan gözleriyle tepinmeye başladı .
"Sizi öldüreceğim ama biliyormusunuz ölmeden önce çok başka planlarım var sizin için "
Onlara zevkle tecavüz edecek adamlar tanıyordum . Ama bunu yapmayacaktım.
Arkamda birinin olduğunu hissedince arkamı döndüm buğra gelmiş ve ifadesiz bir suratla adamlara bakıyordu.
Hoş adam diyorum ama neyse.
" şimdi gelelim cezanıza."
Yüzümde yine o pis siritisim ortaya çıktı. 
Onların arka masasında ki bıçaklara baktım.

Azıcık iğrenç isterseniz atlayabilirsiniz bitti diye yazıcam.

Masadan büyük bıçağı elime aldım.
Korumalara  adamların sadece iç çamaşırı kalacak şekilde  sormalarını söyledim.  Hepsini soyduktan sonra dışarı çıktılar .  Yabimda buğra vardı ve sessizce beni izliyordu. Tepki vermiyordu sadece yapacaklarıma  bakıyordu.
"Tek tek yapacağım hepinizin izlemesini istiyorum . Azrailinizle  tanışın."
Bacaklarımı tutup sırıtan adama baktım .
"Sen miydin bacaklarımı tutup bir yandan okşayan "
Eğildim ve ayak bileklerinin  arkasına derin birer kesik attım. Kan deli gibi fışkırıyordu .  Bandajını  cikardigim adam deli gibi bağırdı.
"Özür dilerim lütfen beni bırak. "
Kesik kesik konuştu.  Güldüm.
"Nereyee  daha karpuz kesecektik dur canım aaa "
Kendi sözlerime güldüm .
Omzuzlarindan  başlayarak iki kolunada  derin bir kesik açtım .
Masanın üstünde gördüğüm tuz beni mutlu etti. Gidip tuzu aldım ve adamın yarasinin içine  bosalttim.  Bagirmaktan hali kalmayan adam bayılma noktasına gelmişti . Onunla oyalanmak istemedim daha fazla sırada bekleyenler vardı dimi.
Karın boşluğuna boydan boya bir yarık açtım. Iç organları yarıktan fırlamıştı. Elime bir eldiven geçirdim. Bagirsaklarini kestim  ve bir kenara ayirdim.
Diğer adamlara döndüm . 
" beyler umarım kokoreç seviyorsunuzdur."
Buğraya baktım sonra.  Sanki ne kadar ileri gideceğimi merak eder gibi eli çenesinde sırtını duvara yaslamış bana bakıyordu.
Adamın bağırsaklarını  lokmalık şekilde kestim .
Kollarımı tutan adamlardan birine baktım .
"Bunu çok seveceksin."
Yine gülümsedim bu gülümseme samimiyetten çok uzaktı .
Adamın ağzından banti çıkardım ağzını açmamak için direniyordu . Bıçağı elimle suratına yaklaştırdım. Alnına bir cizik  attım.  Acıyla inledi o ara ağzı açılınca adamın bagirsagini ağzına soktum. Ve çıkarmaması için elimle ağzını sıkıca kapattım. Gözlerinden yaşlar geliyor ve ağzı kapalı halde öğürüyordu.  Yuttugundaj emin olduğumda arkasına geçtim. Boğazı bütün gücümle kestim . Kafası geriye doğru düştü ve boğazı ayrıldı.  Heryer kan olmuştu.  Ama bu hoşuma gidiyordu . Zevk alıyordum onların acısından .
Diğer adama baktığımda bana lütfen yapma dercesine bakıyordu.  Ona sıra geldiğinde ağzını açtım ."lütfen dur ben sana bişey yapmadım onlar seni tuttular ben sana yaklaşmadım. "
Sinirle güldüm.  Sesim bis depoda yankı yaptı.
"Evet bişey yapmadın.  Islerinin bitmesini ve sıranı bekledin."
Bıçağı defalarca karnına sokup çıkardım o anki hirsimla.
Bitti devam edin.
"Yeter tamam bırak artık."
Buğraya baktım yanıma gelmiş ve kolumu tutuyordu.
3 Adamın halide beterdi. sanırım birisini buğraya bırakmakta hiç bir sakınca yoktu.
"Peki sonuncusunu sana bırakıyorum. "
Dedim ve geri çekildim.  O ise  adamın kafasına sıkmakla yetindi. Kolumdan tutup bir hışımla dışarı çıkardı beni.
"Ne yapıyorsun oda açıyı cekmeliydi."
Diye bağırdım. Birşey söylemedi . Beni arabaya bindirdi. Ve sürmeye başladı .
"Benim evime gidiyoruz buraya yakın bir duş al sonra konuşacağız. "
Sırtımı sinirle yasladim koltuğa ve başımı cama çevirdim.

"Benim evime gidiyoruz buraya yakın üstünü değiştir konuşucaz"

Beynimde yankılanan cümleyle duraksadım.  Aynı cümlenin bir bemzeride olsa kafam karıştı tekrardan.  O ara dudaklarımdan tek bir isim döküldü.

Akhan.

Bir Ezigin Degisimi -mafya Ezigin KiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin