Už to jsou dva dny od toho co jsme vyhodily kluky z domu. Tím že nám furt volaly a snažily se dostat k nám do domu, tak jsme na tom byly hůř.
Šly jsme se opít do klubu.Ráno jsme byly úplně mimo . Kocovina byla můj hlavní nepřítel.
Sešla jsem dolů do kuchyně a zaujala mě flaška vodky. "Hmm 42, dala bych si" ještě v podnapilém stavu jsem si vzala flašku, ale zastavila jsem se těsně u mích rtů.
"Ne takhle to už nejde. Jak mi taková blbost mohla zničit život. To ne, prostě půjdu dál" hodila jsem flašku do koše a šla se opláchnout.
.....................
Vzala jsem si na sebe černé skiny a bílé tílko. Na to jsem si vzala černou koženou bundu a bílé vansky. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a mohla jsem jít dolů.
"Kam jdeš?" zeptala se zdeptaně D'.
I Zuzka se na mě podívala.
"Život by se neměl promarnit. Proto se říká Změna je život nebo naopak to už je na vás" mrkla jsem na ně.
"Pojďte taky ne. Vstaňte běžte se obléct a zkuste trochu změnu. D' ty jsi vždycky chtěla fialové ombré. Zuzi ty jsi vždycky chtěla mít vlastní osobitý styl. Tak proč si to všechno teď nezměnit. Budeme tím čím jsme vždycky chtěly být " chvíli nad tím přemýšlely a potom se usmály.
"Kim a co chceš dělat ty?" smála jsem se.
"To co už jsem jednou zahodila. Řekněme když spadneš tak se musíš zvednout a zkusit to znovu" mrkla jsem na ně.
Moc nechápaly ale zvedly se a šli se obléct. Já musela ještě něco vyřešit.
"Ahoj Sanes , jen jsem ti chtěla říct že nemám moc čas ale poslala jsem ti celý plán choreografie na ten halloween"
"Jo jasně , moc díky žes mi to poslala už jsem nevěděla co dál s tím"
"V poho, no už musím jít tak čauky"
Položila jsem hovor a čekala na holky. "Jsme tu!" zakřičely s úsměvem.
"Fajn" vzala jsem klíče a mobil.
Nasedly jsme do auta a jely do centra města.Zastavila jsem před kadeřnictvím. Sice nebylo nejlevnější ,ale jejich barvy a služby vydržely dost dlouho.
"Zuzi tady máš klíče potom budeš řídit ty a vás potom opustím . Ale až si nakoupíme nějaké věci ještě"
"Tak dobře , jen aby ses potom dostala domů"
"Neboj" zasmály jsme se a vešly dovnitř.
"Dobrý den slečny tak pojďte za mnou" řekl muž asi okolo 36 , bylo jasné že je to gay.
"Posaďte se a hned vám tu pošlu naše holky" usmál se.
Za chvíli ke mě přišla možná o dva roky starší holka než jsem já.
"Ahoj jsem Destiny " byla vážně milá.
"Já jsem Kim" oplatila jsem jí vřelý úsměv.
"Páni máš strašně boží vlasy. Tak jemné jsem ještě nikdy neviděla , předpokládám že sis je ještě nebavila"
"No ne, ale po dnešku už budu"
"Fajn tak mi řekni jak by sis to představovala" začala mi pročesávat vlasy.
"No délku bych nechala takže jen sestřihnout konečky , potom bych chtěla celé vlasy ztmavit to tmavší hnědé a na pravou stranu udělat modrý proužek který by byl z vnitřní strany vlasů červený"
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
أدب الهواةPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...