Capitolul 3

29 4 3
                                    


Perspectiva lui Hyung Soo :

Pustanul asta are un plan . Hmm... se vede ca ii place tipa
De obicei el nu e asa , e retras iar despărțirea de Ji Sun l-a afectat .
Totusi e bine ca a trecut peste .
Dupa ce l-am ajutat pe Ra Lee m-am dus la depozitul unde eu si echipa ne facem planurile si cautam informatii .
Daca ma intrebati de ce facem planuri intr-un depozit , ei bine , noi suntem o echipa de spioni .
Stiu , stiu - ireal , si de ce nu ne ducem la agentie pentru a face planurile bla bla bla , ideea e ca aici avem noi "inspiratie" .
Nu prea trecem pe la agentie , decat cand ni se dau misiuni noi.
O sa va zic un secret , asa ca şhht! agentia la care echipa noastra lucrează e THV .
Sincer, nu stiu ce e cu numele si de la ce vine insa cred ca sefu' era pe buda cand a ales numele asta .

Do Hyun - Fratilor deci , il luam pe DangIn si scoatem informatii de la el . Daca nu coopereaza stiti ce sa faceti .

Ok deci el e liderul nostru .
Stiu ca părem a mafie dar nu suntem , fara noi străzile Seoulului ar fi pline de infractori , traficanți si altele.

Toti- Ok !

Echipa noastra e formata din 7
băieți :

Myung Do Hyun ( lider / )
Lee Hyung Soo ( eu )
Lim In So ( expertul in arme )
Kim Se Joon ( expertul in echipament )
Yang Hye On ( hacker )
Kang Lee Guk ( sofer / lunetist )
Dong Ji Hoon ( lunetist profesionist )

Cateva ore mai tarziu ne puneam in aplicare planul . Norocul lui ca a cooperat .
Pai treaba de azi e gata , având in vedere ca l-am facut pe nenorocit sa vorbească.
M-am dus acasa si m-am aruncat direct in pat dormind bustean , dar puteam eu sa am o clipa de liniste ? Normal ca Nu!

Ringtone-ul telefonului mai s-a facut auzit in camera .
( melodia de la media )
Stiu , dar e o melodie ce ma defineste asa ca de ce nu ?

"Ra Lee apelează " asta a fost tot ce am vazut pe telefon inainte sa raspund .

Eu- Sal frate !
RL - Ce faci ba , badman?
Eu- nu te lua de ringtone-ul meu ca te sparg ! Ce vrei sa imi pun ca ringtone , Sugar free ?
RL - ar fi ceva !
Eu- Sa vezi ce ceva o sa iti dau eu in bot ! Deci ce ai facut cu fata aia cuceritorule ?
RL- Mersi de îndrumare frate ! I-a placut ce ai zis sa ii iau ! Am aflat multe despre ea , e foarte interesanta !
Eu- Ar trebui sa mi-o prezinți si mie .
RL- Stai chill o sa fie a mea !
Eu- Nu e un obiect .
RL - sii am auzit ca aveti nevoie de noi membri ! Ce ar fi daca ai lua-o pe Nayo Lim in gasca?
Eu- o fata?? Care nu stie ce sa faca ? Nici gand.
RL- Dar poate sa citească gânduri !
Eu- Si eu sunt Obama!
RL- Vorbesc serios ! Maine ne vedem si o sa iti demonstrez !
O s-o cunosti dar sa nu te pună naiba sa fi un romantic incurabil !
Eu- Stai chill Romeo .
Vorbeste cu ea si da-mi mesaj ok?
RL- Ok ! Pa .

Perspectiva lui Ra Lee :
Asa deci sa caut prin telefon , Ahn, Seo , Hyung Soo , Ji Sun ..Ji Sun? "Sterge contactul " So Ha , Shi Jin , Nayo Lim aici era !
Am sunat-o iar ea a răspuns :

Eu- Hey !
NL- Salut !
Eu- Dormeai? Vrei sa vorbim maine ?
NL- Spunemi acum .
Spune ea amuzată .
Eu- Deci ziceai ca vrei un loc de munca mai devreme .
Am un prieten care castiga bine din munca sa si ma întrebam ...vrei sa te angajezi si tu ? O sa aranjez sa ne vedem maine , ce zici ? Apropo...i-am cam spus de...secret .
NL- Daca e de incredere e ok .
Eu- Ne vedem maine atunci ! Noapte buna !
NL- Noapte buna !
Imediat ce bipaitul m-a anunțat de sfarsitul apelului i-am trimis il mesaj lui HyungSoo
Acum ca am terminat cu treburile , ma pot duce la culcare .
Cad obosit pe pat si adorm .

Perspectiva lui Nayo Lim:

Perfect ...m-a trezit Ra Lee , pai acum ma duc sa beau apa .
Mi-am pus apa intr-un pahar asezandu-l pe masa .
Imi amintesc cand el statea la masa si mânca (,) cu pofta iar dupa pleca la repetiții.
Imi lipseste al naibi de mult , dar asta e.
El nu stia secretul meu , nu ma incumetam sa-i spun .
Relația noastra a fost destul de scurtă .
Ne iubeam mult pana atunci cand a avut oportunitatea sa isi urmeze visul . L-am sprijinit si încurajat dorindu-mi sa fie fericit , insa el s-a îndepărtat usor , usor , iar in acea zi in care ne-am despărțit pana si cerul plângea de mila noastra .
M-am dus înapoi in pat încercând sa adorm in ciuda lacrimilor ce imi strabateau obrajii calzi .



Love Can Change EverythingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum