Capitolul 4 - Regasirea❤

12 0 3
                                    

Intru inauntru si vad ca Diamond o impuscase pe Babi in picior. Ea era cazuta pe jos, aproape lesinata.

-Baaii idiotule! Dispari de aici!

Diamond indrepta pistolul spre mine dar Babi l-a prins de gat si eu l-am legat de scaun si am sunat la politie.

O iau pe Babi si o duc urgent la spital. Acolo, doctorii au facut tot ce era de facut, iar dupa cateva zile puteam sa o duc acasa.

Ii cer voie doctorului sa intru 10 minute la ea.
Intru, iar ea dormea atat de frumos..

Babi pov

Incerc sa deschid ochii dar ceva parca nu ma lasa. Era o lumina puternica..nu ma dau batuta iar de data asta ii deschid. Sunt intr-o incapere de culoare alba.

-Auu!! Piciorul meu!

-Babi! Esti bine? Cum te simti?

-Tim? De cat timp sunt aici? Si ce cauti tu aici?

-Esti aici de doua zile..nu-ti face griji.

-Staaii...mi-am adus aminte. Ce treaba ai tu cu cel care m-a rapit si de ce m-a rapit pe mine?

-Pai...

-Te rog, fii sincer. Spune-mi!

-Stii, Babi..eu te cunosc de multi ani. De cand eram inscris la casa de actorie..eu sunt David. Tim e al doilea nume al meu. Am venit aici pentru tine. Pentru ca te iubesc, dar mi-era frica sa iti spun..

-Dar, tu ai plecat. Parintii tai se despartise iar tu te dusesei cu tatal tau in Romania.

-Da, asa e. Dar mi-era dor de tine. Nu am mai putut sta acolo. Nu eram eu fara tine. Nu am mai putut sa luam deloc legatura unul cu altul.

-Si de ce am fost rapita?

-Diamond este dusmanul meu. Te-a rapit deoarece esti tot ce iubesc mai mult iar el stie asta. Vrea sa ma faca sa sufar.

-De ce?

-Acum 4 ani, fiind in Romania, eram bun prieten cu fratele lui. Din greseala, cand ne jucam, am provocat un accident iar fratele lui a murit. Dar nu am vrut, a fost o greseala...am suferit mult. Era cel mai bun prieten al meu.

-Ok..si nu ai incercat sa ii explici?

-Ba da, dar nu a inteles. In fine, tot ce conteaza acum este ca esti bine. Iar ca sa fiu sigur ca nu ti se va intampla nimic vei veni la mine acasa.

-Dar mama..

-Pana vine mama ta vei sta la mine. Si fara refuzuri.

Nu aveam cum sa il refuz..acum imi aduc aminte de el. Am fost impreuna, il iubeam enorm, chiar daca eram o copila de 15 ani..ma bucur enorm de mult ca s-a reintors.

Gandurile mele sunt intrerupte de domn' doctor care avea niste voi in mana.

-Domnisoara Anderson, sunteti perfect sanatoasa. O sa va externez, dar nu trebuie sa depuneti efort o saptamana. Veti sta in pat, nu ma veti ridica si va veti odihni.

-Off, am inteles.

-Acum va trebui sa semnati foile astea.

Dupa ce am semnat, Tim m-a ajutat sa merg pana la masina. Acolo imi deschide portiera si ma aseaza usor. Se urca si el repede si porneste motorul.
Pe drum imi aduceam aminte de tot ce faceam noi impreuna.

Dintr-o data, Tim pune mana pe mana mea. Tresar, usor speriata.
Zambesc.

-Mai stii cand ai venit la mine si aveam un vecin nesuferit si il spionam?

-Da, si el ne ameninta ca ne spun parintilor. 😂

-Daa, cate amintiri avem..Bine ca te-am regasit.

-Te iubesc!

-Si eu! ❤

Ajungem acasa la el, iar la usa suntem intampinati de....

Speranţa IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum