O prietena

30 2 1
                                    

Buna. Eu sunt Nicolle,  am implinit 18 ani de curand. Mama mea a murit iar eu muncesc pt a castiga bani ca sa am ce manca cu tata. El profita de mine iar eu il iubesc si nu il pot lasa + nu am unde pleca. Invat bine,nu am prieteni si nu merg pe la petrecerii.Mi-as dorii sa imi pot permite mai mult.Locuiesc in New York intr-o casa nu prea mare cu tata. Casa in care locuiam cu mama a vandut-o tata.Eram in clasa a 12 a mai 5 saptamani si terminam si vreau sa dau la o facultate. Sper sa reusesc.
Azi e marti si ceasul suna.
M-am dus mi-am facut un duş si m-am imbracat intr-o pereche de blugi negri si un tricou alb.Nu am multe haine ,imi cumpar rar haine.
-Nicoll!!! A tipat tata din bucatarie.
-Neata si tie,am zis ironica.
-Fa ceva de mancare.
-Intarzii la scoala poti sa iti faci.
-Ce ai zis?
-Ai putea sa muncesti si tu tata, m-am saturat sa te intretin.am tipat eu nervoasa.
-Cum iti permiti? Sti ceva? Pleaca dracu ls scoala aia si cand vi sa nu mai comentezi.
Am iesit nervoasa pe usa. M-am saturat.Nu ma iubeste deloc?Off mama...de ai fi aici acum...
Am ajuns in curtea scolii unde "diva" isi batea joc de toti. Ea e Sore,se crede perfecta si e curva scolii. La cat de nervoasa sunt o bat daca se ia de mine.
-Ooo uite si pe sarantoaca. A zis si sa uitat la mine.
Futui. Am zis in gand.
-Nu am timp de tine. Am zis si am dat sa plec dar ma prins de mana.
-Ai grija cum vorbesti curvo.
-Stai calma,nu-s mai curva ca tine.am zis si  am plecat.
-Auu. Am zis cand m-am ciocnit de o fata cu ochii albastrii,frumoasa.
-Vaaaii,iarta-ma nu am vrut. A zis speriata.
-Nu e nimic,am zis eu calma.
-Ah..chiar imi pare rau ..
-Stai linistita. Cum te cheama?
-Cristina,mi se zice Criss. Sunr noua si sunt a 12 a.
-Nicolle,am zis si am intins mama. Eu tot a 12 a sunt.
-Superr. A zis fericita.
Am mers la ore dupa am plecat cu ea spre casa ,statea  la 10 minute de casa mea. I-am povestit ''viata mea frumoasa'' . Ea are o situatie mai buna si locuieste cu mama sa.
-Mergem undeva diseara? A zis ea catre mine.
-As vrea ...dar merg la cafenea si stau pana la 20:00,trebuie sa merg ca ma da afara.
-Vin dupa tine atunci. Si dormi la mine.a zis zambind,e foarte de treaba
-Ok mai scap de tata..am zis trista.
-O sa fie bine...
Am plecat acasa sa ma schimb pt ca in 30 de minute trebuia sa fiu la cafenea. Nu castig mult dar nu mor de foame.
-Tu!
-Ce e? Am zis catre tata.
-Da-mi bani.
-De ar traii mama ...tine.I-am aruncat jumatate din salariu si eu mai aveam putini pt ca imi cumparasem pt scoala.Diseara dorm la o fata,nu ma astepta.
-Nu ma intereseaza
Ohh,nu il suport. M-am schimbat in singura mea pereche de blugi scurti,albastri si un maiou mov. Parul l-am prins in coada si nu m-am machiat. Nu am avut iubit , nu am si nici nu ma place nimeni. S-au dat baieti la mine dar nu imi ardea mie de relatii.Am plecat la cafenes,care era full si clar avea mult de munca.
-Buna ziua. Am zis catre seful meu,era un om intelegator nu era um înganfat.
-Nicolle. Ai venit ? Cum  a fost la  scoala?
Puteam sa jur ca pana si el tine mai mult la mine decat tata.
-A fost bine.
-Esti palida. Ai mancat?
-Mnu..o sa beau o cafea.
-Nu se poate asa. Mananca ceva,din partea mea.
-M...multumesc
Dupa ce mancasem am inceput munca.
-Ce doriti ?  Am zis catre o femeie care se aseza-se la o masa. Era imbracata cu haine scumpe si avea multe bijuterii.
-O cafea draguta.
Am plecat si am adus  cafeaua
-Tine.a zis si a platit cat 10 cafele
Se vede ca are bani..
-E prea mult Doamna. Am zis timida.
-Pastreaza restul.a zis rece.
O sa ii pun langa ceilalti. Am cativa stransii.Este ora 19:55 si ma pregateam sa plec. Cand am iesit Criss era pe o banca.
-Ciocolataaa mea. A zis ea si ma pupat pe obraz. Asa imi zice cica ii place.
-Heii. Sunt de acord ai tai sa vin la tine?
-Ohooo chiar se bucura. O sa iti dau haine. Ce nu mai port eu.
-Uh..esti asa buna. Am zis si am plecat la ea.
-WOW.  Am zis cand am intrat . E super
-Mda...
-Buna fetelor . A zis o femeie care statea pe  canapea.
-Buna...eu sunt..
-Nicolle. A zis zambind. Am pregatit cina haideti.
-Multumesc mult pt masa.
-Ohh te rog.Ma bucur ca si-a gasit o prietena Cristina.
Am mers in camera la Criss care era dublul camerei mele
-Frumoasa camera.
-Da...dar casa in care am copilarit e mai buna.
-Te cred...
-Maine cica nu se fac oreee. A zis fericita. Hai sa iti alegi ce haine vrei. Vreau sa mergem in club sambata si nu accept refuzuri.
-Esti nebuna?Nu am mai mers.
-Da sunt nebuna si mergem .
-O sa ma corupii,am zis razand.
Mi-a dat haine bestialee. O pereche de blugi scurti negrii , o pereche de blugi lungi de culoare albastra,o camasa in carouri si niste sandale. Mi-a dat vreo zece tricouri si niste machiaje.
-Iti multumesc mult.
Dupa ce am mai povestit am adormit.
Heii, sper sa va placa astept pareri. 😘

SinguraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum