Songül kapıyı açtığında karşısında Meral vardı...Songül kızgın bir şekilde baktı Meral'e,"Ne işin var senin burda?!Biz seni kovmadık mı?Senin hiç mi-"
"Gururum yok!Yok Songül yok!Yeter artık,ben eski bizi özledim anlasana...Üçümüzdük,yediğimiz oiçtiğimiz ayrı gitmezdi...Ben seni özledim,Cemre,Seni özledim,ben bizi özledim!"
Songül sessiz kalırken Cemre fazlasıyla düşünceli bir şekilde Meral'e bakıyordu...
"Cemre,geçmişi hatırlasana arkadaşım,kardeşim..." Derken arkasından bir adam gelip Meral'in ağzını kapatmıştı,Cemre de çığlık atmıştı...
"Sessiz olmazsanız öldürürüm!" Songül durmazdı..."Sen kimi öldürüyorsun hayvan!" Adam Songül'ün atarıyla daha da sinirlenip arkadaki adamlara el hareketi yaptı,adamlar da Songül'le Cemre'nin ağızlarını kapattılar.İkisi de tepinse de,elde var sıfır.
***
"Güney!Kendine gel!Noldu diyorum anlatmıyorsun,ne halin varsa gör diyorum sinirleniyorsun!Derdin ne senin?!"
Güney ayağa kalkıp Burak'a baktı."Bi şey hissediyorum...Bir şey olacakmış gibi."
Burak sırıttı,"Ne hissediyorsun oğlum,ne olacakmış gibi?"
Burak Güney'e 'ne?' manasında baktı."Burak,Songül...Bir şey olacak gibi de...Uzun hikaye,hadi Songüllere gidelim."
Burak Güney'i durdurdu."Lan oğlum ne Songül'ü akşam akşam,ne olacak Allah aşkına,git yat uyu ya."
Güney sinirlenmişti.."Burak!Benle gel,gelme..Umrumda değil,ben gidiyorum!"
Burak da koşarak Güney'i durdurmuştu."Güney,n'oluyo sana?Sen böyle birisi değildin oğlum,kendine gel!"
Güney Burak'ın haklı olduğunu düşünmüştü.İçi içini yese de,kapıyı kapatıp koltuğa oturdu.Bir süre sonra Burak da Güney de uyuyakalmışlardı.Güney uyurken sayıklayıp duruyordu...Burak da kıpırdıyordu,sürekli.
İkisi de kabus görmüşçesine uyandılar,ve birbirlerine baktılar.
"Hayırdır abi?"
"Asıl sen hayırdır Güney?..Bi sıçradın."
O sırada Güney'in telefonu çaldı.."Alo"
"Güney,Songül ben şey ö-önemli bi şey söylemem lazım..şey bize gelir misiniz?"
Güney şaşırmıştı,belli etmedi hemen cevap verdi."Tamam,tamam geliyoruz da bu telaş ne?"
"Özür dilerim.."
"Ne saçmalıyorsun kızım ne özürü?" Diye bağırdığında telefon kapanmıştı..
Burak merakla Güney'e baktı.
"N'olmuş lan?!"
Güney Burak'a bakarak cevap verdi:
"Songül aradı,sesi çok telaşlı geliyordu onlara gitmemizi söyledi.."
Sonra ikisi de ayaklanıp kapıdan çıktılar.Güney ve Burak eve gittiklerinde kapı aralanıktı,içeri girdiklerinde karşılaştıkları manzara karşısında şok olmuşlardı.
"N'oluyo lan,Songül?!"
Songül ağlayarak Güneye baktı,elleri bağlıydı..
Adamlardan birisi konuşmaya başladı:
"Şimdi,hepinizi teker teker vurucam,acaba önce kimden başlasam..?"
Kızlara döndü ve Cemre'ye baktı.."Buraya kadarmış güzel kız.."
Songül deli gibi bağırmaya başlamıştı,kendini kaybedecekti..
"Sakin ol Songül,sıra sana da gelecek."
Tetiği Cemre'ye doğrulttu,hiç bir söz söylemeden çekti..
O an herkeste bi sessizlik olmuştu,adam Cemre'yi vurmuştu Songül şoktan ağlayamıyordu,bayılacak haldeydi.
"Arkadaşının yanına gitmeyi çok mu istiyorsun güzel kız..peki."
Güney üzerindeki şoku atlatır atlatmaz bağırmaya başladı.."Hayır,o olmaz nolur o olmaz!Gel benim canımı al nolur ona dokunma nolur!Beni vur bırak onu bırak bırak!"
"Delikanlı,bekle..bütün şahitleri ortadan kaldırmam lazım,sana da olan olacak."
Güney'i diğer adam tutuyordu,hareket etmesine izin vermiyordu,Burak şuan için serbestti..Cebindeki telefondan polisi aramaya çalışıyordu.
"Songüle dokunma nolur vurma onu,nolur!"
Güney dizlerinin üstüne çökmüştü,dayanamıyordu..
Adam tetiği Songüle doğru uzattı,tetiği çekecekken Güney adamın ellerinden kurtuldu..Tetiğin önüne geçti,ve silah patladı.
---------
Uzun bi aradan sonra yeni bölümle karşınızdayım..umarım sevmişsinizdir.
Bu arada Kırgın Çiçekler 19 Eylül Pazartesi Atv'de..yani gün veya kanal değişimi olmayacak,korkulacak bir şey yok.Yalnız daha ilk günden setten baya fotoğraf geldi ve olanlar Meral'in rüyası gibi değil..ben olmasını istemiyorum da zaten,bir de kızlardan birisi ölecek gibi,öyle söyleniyor..İzleyip göreceğiz. Sencak 'ın sayfasına gidin derim,yeni sezonla ilgili bilgileri daha iyi öğrenebilirsiniz diye düşünüyorum,iyi okumalar efendim 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONGÜN:FARKLI
FanfictionÇok şebek,cool,atarlı,arıza,piç...Ne dersen de de,seviyo..aşkı,sevgisi gözlerini kör ediyo.aşık oluyo bir çift göze,tüm gözlere kör oluyo.seviyo,çok seviyo... -Gamze 2016 Tüm hakları yastığımın altında saklıdır..Teşekkürler.