32

218 20 6
                                    

Dışarıyı seyretmeye dalmıştım.Arabanın durmasıyla etrafıma bakındım evin önüne gelmiştik. Eve girince cemil dede beni görmesiyle ayağa kalkmaya çalışınca ; kalkıp kendini yormasın diye hızlı adımlarla yanına gittim canım biraz yanmıştı ama bunu dedeme  yansıtmamaya çalıştım yanına gidip yanaklarından öptüm.

"Dedem ne yapıyorsun  yorma kendini !!"

"Benim güzel torunum iyisin dimi  bana söylemediler bugün öğrendim tesadüfen ;yoksa yine söylemeyeceklerdi!!!!."

Cemil dedemin yanına gidip ona sarıldım .Ne kadar da endişeli görünüyordu onu rahatlatmak için biraz geri gidip ellerimi yukarı kaldırarak etrafımda döndün.

"Bak hiç bir şeyim yok gayet iyiyim küçük bir kaza sadece ..."

Ömer cemil dedeye dönüp"Büyük baba ben sana demedim mi o gayet iyi diye niye böyle yapıyorsun?"

"Ne bileyim gözümle görmeden inanamadım bana üzülmeyeyim diye yalan söylüyorsunuz sandım"

Yasemin" cemil bey bakın torununuz da iyi için şu ilaçlarınızı artık."deyince hemen dedeme döndüm.

"Dede !!! Sen ilaçlarını neden içmedin , üzüyorsun bizi böyle yapınca ..."

Ömer"Büyük baba neden böyle yapıyorsun kendini düşünmüyorsan bizi düşün sana bir şey olursa biz çok üzülürüz biliyorsun"dedi.

"Tamam ben gayet iyiyim üstüme gelmeyin"

Cemil dede yasemine dönerek "Tamam ver içeyim şunları da sende kurtul bende ..." ilaçlarını içince herkes rahat bir nefes alır.Cemil dede biraz somurtarak yasemine döner"oldu mu, rahatladın mı şimdi ilaçları içtim ?"

Cemil dede yasemine somurt sa da  yine onu severdi.Büyükler yaşlanınca çocuk gibi oluyorlar kızsalar da, bağırsalar da iki üç dakika sonra unutuyorlar kızgınlıklarını hiç bir şey olmamış gibi davranmaya devam ediyorlar.

"Cemil bey şimdi dinlenme vakti bakın torununuz da iyi hadi bakalım"

Yasemin dedeme öyle diyince  dedeme dönüp"Sen dinlen kalkınca yanına geleceğin tamam mı dedeciğim"

"Tamam"dedikten sora uflaya uflaya yasemin ile odasına gittiler.Cemil dedenin yanında çok belli etmeme çalışsam da o gidince koltuğa oturdum bileğimi biraz zorlamıştım.

"Melek "Melike hanımın bana seslenmesiyle ona döndüm.

" Efendim"

"Sende odana çıkıp biraz dinlen istersen ayağını zorladın biraz ?"

"Tamam "dedikten sonra ayağa kalktım.

"Dur sana yardım edeyim ayağını çok zorlama"Ömer hemen yanıma gelip eliyle belimden tuttu. Biran göz göze geldik kalbim neden hızlı hızlı atıyordu .Allahım ne oluyor bana böyle ,neden böyle oluyordu,bana her dokunuşun da kalbim hızlı hızlı atıyordu .Anlamasın diye gözlerimi hemen ondan  kaçırdım . Bana odama kadar yardım etti.Odamın önüne gelince durduk ömer kapıyı açınca odaya girip yatağın üstüne oturdum.Buraya geldiğimden beri ne kadar çok şey değişmişti hayatımda ömer de kaza geçirdiğim günden beri bana çok  iyi davranıyordu.Yastığı alıp arkama  güzelce yerleştirdi.Arkama yaslanıp ona baktım.O kadar güzel bakıyordu ki insanın içini ısıtıyordu.

"Ne oldu neden öyle bakıyorsun?"tam bana cevap verecekti ki telefonum çaldı.Telefona baktığım da arayan ardaydı. Telefonu meşgule alıp  ömere baktım ömer de ardanın aradığını görünce yüzünde ciddi bir ifade olmuştu.

Yüzüme bakıp"Nasıl bakacağım her zaman ki gibi bakıyorum, sana öyle gelmiş  ben çıkayım sende dinlen?"olur anlamın da kafa mı salladım ömer arkasını dönüp odadan çıkarken ona seslendim.

"Ömer !Teşekkür ederim ."

"Efendim"

"Her şey için teşekkür ederim"

"Önemli değil sen benim kuzenim sin, tabi  ki de yapacağım hadi dinlen sen, dün akşam hiç uyumadın zaten   " Ömer'in yüzünde ki o tebessüm yoktu,yine sinirlenmişti sonra arkasını dönüp odadan çıktı.









GEÇMİŞİMDEKİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin