Děkuju 369 votes a skoro 12.500 přečtení ♥
NINY POHLED :
Pak se v telefonu ozvalo to nekonečné ticho a já čekala, kdy se přede mnou objeví jeho krásná tvář.
Uběhlo deset minut a on tu pořád nebyl.
,,Víš co? Seru ti na toho tvýho Biebera." Nasraně jsem vzala kufr a vyrazila jsem ven z hlavní haly.
Najednou jsem za sebou uslyšela křik.
,,Nino počkej!“ Jeho sametový hlas mi hrál v uších a jeho kroky byly blíž a blíž.
Ucítila jsem něčí ruku na mém zápěstí a pak mě ta osoba otočila k sobě. Jeho vlasy skryté pod flexou a oči, které hltaly každý kousek mé nedokonalé tváře.
,,Co chceš?!" Řekla jsem dost nasraně, protože už jsem chtěla být v hotelu.
,,Proč si odešla?" Stiskl mi ještě víc zápěstí.
,,Nic originálnějšího Tě nenapadlo Bieber?" Krev ve mě vřela.
,,Nino neser mě, kurva!“ Jeho oči zčernaly a svaly se mu naply.
,,Já Tě vidět nechtěla!" Vysmekla jsem se mu a rychlým krokem jsem vyšla z haly, kde jsem si následně chytila taxi.
,,Hotel Platza." Řekla jsem řidičovi, který byl nejspíš mexického původu.
Auto se pomalu rozjelo a já měla konečně čas na to, abych popřemýšlela co budu dělat dál. Jestli má cenu se zabývat někým jako je Justin.
Vím, zničila jsem mu život, ale svoje jsem si už odpykala.
Auto dojelo k hotelu, který vypadal velmi luxusně.
Všimla jsem si toho staříka, co mě jsem pozval.
,,Dobrý den." Řekla jsem mezitím, co jsem mu klepala na rameno.
,,Dobrý den Nino. Na stole v pokoji 112 máte vše napsané." Vychrlil informace a odešel.
Vzala jsem tašky a na recepci jsem si převzala klíče. Svůj velký kufr jsem tahala k výtahu, kde jsem stlačila tlačítko, aby přijel.
Z výtahu vyšel Butler.
Vyvalil na mě oči. Asi se divil, co tu dělám. Ale to se i já divím, co tu dělá.
,,Ahoj.“ Promluvil mezitím, co ťukal do mobilu.
,,Sbohem." Zamrmlala jsem a kufr jsem dala do výtahu.
Zmáčkla jsem patro číslo 33 (nejvyšší patro) a výtah pomalu vyjel.
*V pokoji*
Unaveně jsem sebou hodila na postel a zkopala jsem ze sebe boty.
Hrábla jsem na stůl, na kterém byly instrukce ohledně té kampaně nebo co to je.
Dozvěděla jsem se, že je to soutěž do tanečního klipu, který tam nezmínili.
Můj mobil zapípal.
KONÉÉC :D Erin.
Děkuju za vote, komenty na minulé části.