Ne-am întâlnit cu Miley fosta lui iubita .
M: Hehehe ce avem noi aici ?
J : Dispari , javro .
M : Vai, iubi cum iti permiti sa-mi vorbesti asa ? parca ieri eram pisicuta ta iar acum ... dar stai iesi cu tocilara ?
J : da, ies cu '' tocilara '' . Si stii de ce ? pentru ca e singura care ma intelege si pe care o iubesc cel mai mult .
S : awww justin si eu te iubesc .
M : sunteti penibili ! si Justin ai grija ca noua ta iubita sa nu pateasca ceva * râs malefic*
J : daca te atingi de ea sau ii faci ceva , te omor cu mana mea . Ma auzi ?
M : da, da , da cum spui tu . Ne mai auzim noi ...
*Perspectiva Sarei *
Doamne , chiar nu inteleg cum a putut fi cu fata asta ... e asa o razgaiata . Dupa aceasta certa mi-am continuat drumul spre scoala impreuna cu justin , iar cand am ajuns acolo am mers la ore care au trecut destul de repede si am mers din nou acasa .
J : Iubito , trebuie sa iti spun ceva ...
S : da , desigur spune . Am zis eu cu o fata destul de ciudata si ingrijorata .
J : Saptamana viitoare va trebui sa plec in concerte si stau cam 3 luni . Stiu ca nu poti rezista sa stai atat timp fara mine dar jur ca te voi suna in fiecare zi si vom tine legatura .
S : CUM ?! parca era vorba ca nu vom fi despartiti niciodata , justin ...
J : Asculta-ma . Chiar trebuie sa plec doar stii asta dar ti-am promis ca vom tine legatura .
S : bine , justin ... treburile sunt mult mai importante decat mine . Las-o balta ! Aceasta relatie nu va merge .
J : Deci asa faci? Credeam ca tu ma intelegi , dar se pare ca m-am inselat ... esti ca toate celelate !
S : EU sunt ca toate celelalte ? BINE justin . Vom vedea noi !
J : Nici nu o sa-mi fie dor de tine .
S : IDEM !
*Perspectiva lui Justin :*
Ce tot vorbesc eu aici ? chiar o sa-mi fie foarte dor de ea .. ce tampit sunt! Cum am putut sa o las sa plece asa? justin esti un dobitoc ... saptamna viitoare adica peste 2 zile voi pleca! cum voi putea rezista fara ea?
*Perspectiva Sarei*
Doamne ce idiot! Nci nu vreau sa mai aud de el , mai bine mor decat sa fiu inca o data cu el . Voi incerca sa-l uit si poate sa gasesc pe altcineva . Trebuie neapărat să vorbesc cu Alexa , in momentul acesta ea este singura care ma intelege .
Iau telefonul si o sun , dar din pacate nu raspunde . Mai incerc odata si tot nu raspunde ... ii voi lasa un mesaj : '' Alexa , ce faci? suna-ma te rog trebuie neaparat sa vorbim .'' Dupa aceasta ma duc in dus si fac o baie foarte fierbinte incercand sa uit de tot ceea ce s-a intamplat astazi , dar chiar nu pot sa-l uit , mereu ma gandesc la el ... nu voi putea continua asa ! Atatea saptamani fara el........... GATA SARAH TREBUIE SA-L UITI!
***Dupa 3 saptamni***
S : Au trecut deja 3 saptamani in care nu am mai vorbit cu Justin ... ce nesimtit nici macar nu m-a sunat . Oare sa il sun ? Daca i s-a intamplat ceva ? Nu Sarah , nu il vei suna ... OFFFF CE TOT VORBESC EU AICI , NU VOOOI PUTEA NICIODATA CONTINUA ASA . Ma duc spre baie iar acolo caut o lama si incep sa ma tai . Doar asa voi putea uita de toate si de tot ceaa ce mi s-a intamplat pana acum .
*Perspectiva Lui Justin *
Usher : Omule , tot gandul iti este la acea fata ? UIT-O , ALTFEL NU STIU DACA VA FI BINE .
J : Pur si simplu nu o pot uita . Si acum imi aduc aminte de ochi , mirosul , parul ei .. toate acestea vor ramana doar o amintire in capul meu!
Usher : Pai de ce nu ai inercat sa o suni? Poate incerci sa vorbesti cu ea si intr-un final te va intelege .
J : Ce crezi ca va crede ? Nu am sunat-o deloc timp de 3 saptamani , iar acum o sun ... cred ca deja are pe altcineva!
Usher : Atunci o sun eu !!!
TRRRR-TRRRR-TRRR
S: Da ?
Usher: Buna , Sarah . Eu sunt Usher un prieten de-al lui Justin si vreau sa-ti spun ca te iubeste foarte mult si ca nu te poate scoate din minti !
S : Nu mai spune! Nu ma poate scoate din minti ? hahahahaaaa , nu am chef de glume . Daca chiar ii era dor de mine si ma iubea ma suna pana acum .
Usher : A vrut sa te sune , dar a crezut ca tu nu il vei intelege . iar acum eu nu am mai rezistat si te-am sunat...
S : In fine . Si ? Care-i faza ca mai sunat ?
Usher : Justin te iubeste foarte mult si a zis ca tine la tine , raspunde-i la telefon diseară cand te suna . Pa , Sarah :*
S : .....
*Perspectiva Sarei *
Astia isi bat joc de mine ?! ... nu mai inteleg nimic , acum cateva saptamani imi zicea ca nici macar nu o sa se gandeasca la mine iar acum prietenul lui spune ca nu poate sta fara mine . CHIAR NU STIU CE SA FAC ... scoala se termina in 3 zile si voi avea timp sa ma gandesc ce am de facut in privinta lui justin .
J : Usher , ce a zis ?
U : Nu a zis mare lucru , dar am sa trimit pe cineva dupa ea sa o ia si sa o aduca la noi ca sa discutati .
J : Mersi omule pentru tot , daca nu erai tu cred ca nici acum nu o sunam .....
*Perspectiva lui Justin *
Sper ca Sarah sa ma inteleaga si sa ma ierte pentru tot ce am de facut . Acum trebuie sa merg la repetiti , maine am un nou concert si trebuie sa fiu fresh.
Deodata se auzi o bataie in usa, O NU ! Era chiar ea ....................
Hey Guysss . :''> sper că vă place acest capitol , chiar dacă nu este așa reușit . AȘTEPT PĂRERI ! Mulțumesc din suflet celor care îmi citesc povestea . >:d< Sunteti minunati !!!!!
CITEȘTI
True or fake love ? [ Justin bieber fan fiction F F ]
Fanfiction„Out of all things in life that i could fear , the only thing that would hurt me is if you weren't here”.