Ella's POV.
Ik loop zachtjes de trap af en pak als ik beneden ben mijn schoenen. Mijn ouders slapen nog en waar mijn broer is weet ik niet. Maar ik wil weg uit dit huis. Ik ben vier dagen binnen gebleven nu, mijn moeder was er weer eens niet, net zoals mijn vader, dus ik was 'ziek.'
En nu moet ik gewoon weg hier. Vier dagen hier binnen zitten, in de stilte is echt gek. Ik snap niet hoe iemand dat vol kan houden.
Het is nu net zeven uur, beetje vroeg ja ja, maar ik moet toch iets. Ik loop naar buiten nadat ik mijn schoenen heb aangetrokken en begin zachtjes mee te zingen op de muziek die ik op heb staan. Ik heb het eergisteren, dus na twee dagen, weer gewaagd mijn telefoon aan te zetten. Drieëndertig nieuwe berichten, één van Nina en de overige van Niall. Maar nog geen via sms, of whatsapp. Watje.
Ik loop naar het strand en twijfel even voor het poortje. Hij zal er toch nog niet zijn? Ik bedoel, het is nu half acht? Ik loop langzaam het poortje door en gluur om het hoekje het strand op. Er is niemand. Als ik opeens iemand achter me hoor praten draai ik me om en begin te gillen. Zodra ik door heb wie er staat stop ik. "God Niall, what the hell was that?!" roep ik naar hem en ik sla mijn armen over elkaar heen. "Sorry, but I was just asking what you were doing."
Ik rol met mijn ogen. "I was watching, if you were on the beach. Yes you are. Hmm..." Ik zwaai na afloop van mijn zin en loop langs hem heen. Niet dat ik ver kom, want hij houdt me bij mijn arm vast. "Why won't you speak to me?" Ik draai me naar hem toe en trek mijn wenkbrauwen op.
"First, you wanna know my number,
Then when you have it you only use it to prank me.
Second, where do you wanna talk about?
Third, I don't wanna talk to you."
Ik glimlach naar hem en draai me weer om. "Ella what?! I didn't ask your number to prankcall you." Ik draai me weer om en kijk hem aan. "No? Then why you did it?" Hij verwisselt even ongemakkelijk op zijn voeten en ik draai me weer om. Serieus hij speelt met mijn zenuwen nu. "It was Louis idea. He had to prankcall someone for a dare and then he picked your number." Ik rol met mijn ogen. "Okay, and why didn't you text me or something? I mean most peoples text or call with a number they got, don't they?"
Ik draai me weer om en kijk hem met samengeknepen ogen aan. maar hij reageert niet. Ik maak een geïrriteerd geluid en draai me weer om waarna ik wegloop. "I am sorry? Ella? I am sorry?" roept hij me na en ik draai me om met een huf. "You're sorry? It's not my fault you ruined it by asking my number, using it for a prank and then, do nothing with it?"
"Ella, just... Listen? I'll explain? Please?" Ik schud mijn hoofd en kijk hem kort aan. "No Niall, I'm so done with you. I gave you a change after you stalking me, and we became friends. But now... I'm sorry.. Bye Niall." Ik draai me om en ik weet niet waarom, maar ergens voel ik me verdrietig.
Ik stop het weg en begin weer te lopen, weg van het strand, ik moet maar een nieuw plekje zoeken om te komen. Ergens waar Niall niet komt. En anders blijft het bij mijn raam. Right?
Als ik weer thuis aan kom is het pas weer acht uur. Ik zucht en loop naar binnen, regelrecht naar mijn kamer waar ik mijn schoenen en jas uittrek en uittrap. Ik laat me op mijn bed vallen en pak mijn telefoon uit mijn broekzak waarna ik zucht. Een sms'je. Van wie zal die zijn?
Niall?
Nee, het spijt me, daar heeft hij nog steeds het lef niet voor.
Ik open het sms'je van Nina over dat haar wifi en internet eruit ligt en ofdat ze bij me langs kan komen vandaag. Ik antwoord met een simpele okay en een smiley waarna ik mijn telefoon wegstop en mijn televisie aanzet. Ik gok dat ik met Nina films ga kijken, sindsdat ik nergens anders meer zin in heb. En ik bedoel dan ook nergens meer zin in.
-
Zodra Nina er is pakken we beneden bijna al het lekkers dat er is, drie zakken naturel chips, twee paprika, twee zakken popcorn en twee bakken ijs. En als het op is halen we gewoon weer nieuwe. Maar ik denk dat we het hiermee vandaag wel redden.
"Why do you want to watch movies?" vraag ik aan Nina terwijl ik de dvd opstart. "Because he broke up with me."Ik frons en draai me om. "Who?" - "Dave! We were together almost two months, sorry I forgot to tell you, he even bought me a braclet. You and me forever." Ik kijk haar even verdrietig aan waarna ze naar mij kijkt. "And what about you?" Ik zucht. "I went to the beach this morning and Niall was there and I kinda... Yeah.. Don't wanna talk about it maybe later?" Ze knikt even en ik zak naast haar neer op het bed.
"You know," begint Nina na de tweede film. "I wanna punch Dave, with this spoon." Ze draait met de lepel voor haar gezicht terwijl ze hem aandachtig bekijkt. Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. "I'll say, go to Dave and punch him, with my spoon." Ik stop de film sleepover erin en ga weer naast Nina zitten.
"You know, in this movie there is this list they have to get done. We should do that too. Make a list, invite Femke and Jade and make teams." Ik kijk naar Nina die naar mij kijkt en grijnst. "We should do that! C'mon!" Ze springt op en pakt haar telefoon waarna ze iemand begint te bellen. Ik lach en wacht even. "JADE! You have to come..." Ik luister niet meer en pak mijn eigen telefoon om Femke te bellen. "Femke? Kom naar mijn huis nu. Nina ik en Jade gaan iets leuks doen, met jou erbij." Ik grinnik even en voordat ze kan protesteren hang ik op.
Niet veel later gaat de bel en ik ren naar beneden met Nina op mijn hielen. Zodra ik de deur heb geopend kijk ik naar Jade en trek haar naar binnen. Net als ik de deur wil dichtgooien komt Femke aanlopen. Snel komt ze naar binnen en ik sluit de deur dan. "Okay, who knows the movie sleepover?" Jade steekt haar hand op en ik grijns. "Okay. Can you explain it to Nina I'll explain it to Femke." Ik kijk naar Femke en glimlach. "Oké, er is dus een lijst en die moeten we voltooien en dan wie het als eerst voltooid heeft wint." Ik glimlach even en kijk naar Jade die ook naar mij kijkt. "Do you get it Nina?" Ze knikt. "Yeah, sounds fun?" -" I think the same." zegt Femke en ik knik. "Okay.." Ik pak een blad en scheur hem in stukjes waarna ik op ieder stukje een naam schrijf, Ik stop ze in een zak en grabbel erin. "Who I pick out will be my partner, the other to will be each other partners okay?"
Ik pak een papiertje en haal hem eruit. "Jade, we're a team!" Ik grijns en kijk dan naar Nina en Femke. "Okay, now we have to make a list." Ik glimlach even en begin te springen. "Ik heb er zo'n zin in!" Gil ik waarna Nina en Jade me raar aankijken en Femke maar lacht.
"Okay, let's get the list ready!"
-
Heihei,
Snelle update hmm? :)).
Voor wie het niet snapt, wat ze nu gaan doen. Ze gaan volgend hoofstuk een lijst maken en dan moeten ze die lijst uitvoeren. Het is in de film Sleepover en het is echt een geniale film, gisteren gekeken toen mijn vriendin kwam logeren :).
Maar als je enige suggesties hebt, de raarste dingen mogen, plaats ze dan please in de reactie okay?
Xx Eline
JE LEEST
I'm so done with you.
Fanfiction'Ella please. I'm so, so sorry!' Ik rol met mijn ogen en kijk hem boos aan. 'Stop it! It's not my fault that you ruined it.' Ik draai me om en wil weglopen als ik een hand om mijn pols voel. 'Please Ella listen!' Ik draai me woest om. 'No Niall. I'm...