Şimdi ilk olarak bu hikayeyi çevirmeme izin verdiği için @harryfanfics_ ye teşekkür ediyorum bu hikayenin gerçeği yani ingilizce hali 30.741 read umarım Türkçeside o kadar olmasada okunur.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bölüm 1-Work
Audrey:
Alarmım yüksek bir şekilde ötmeye başladı.Homurdandım ve telefonumu aldım ve yarı kapalı gözlerimle kapamaya çalıştım.Sonunda başardım ve içimi çekip rahatladım.Birkaç dakika yatağımda uzandıktan sonra kendimi uyandırmaya çalıştım.Nihayet yatağın örtülerini fırlattım ve yataktan çıktım.Odamdan çıkdım koridorda yürüdüm ve öbür odanın kapısını çaldım.
''Olivia uyan artık!!'' kapıyı tekrar avcumun içiyle çaldım.Homurdanmalar ve pat küt gibi sesler duydum sanırım yine yataktan düşmüştü her sabah yaptığı gibi.Kafamı salladım ve banyoya doğru yürüdüm.
Duşda bir kaç dakika boyunca ıslandıktan sonra hindistancevizli şampuanımı ve saç kremimle uzun siyah saçlarımı yıkadım.Sonunda kendimi duştan çıkıp yatak odama gitmekte ikna edebilmiştim.Olivia'nın mutfakta birşeyler yaptığını duydum.
''Bugün napıyorsun?'' dedi bana bir tane tabak verirken ''Çekimin var mı?''
''Bu sabah bir tane var ve ondan sonrada akşam restorantta bir vardiyam var''.Ben bir part-time modelim küçük markalar için.Diğer zamanlarda ise küçük bir İtalyan restorantında çalışıyorum.L.A.'ye oyuncu olmak için taşındım çoğu kişi gibi.Olivia ile kendime bir ev arkadaşı ararken tanışdık ve o günden bu güne en yakın arkadaşım
Kahvemi içerken bir yandanda oyunculuk için ilanlara bakıyordum.
''Değişik birşeyler bulursan banada söyle'' dedi krebinden büyük bir dilim alırken.Olivia'da bir model.O daha çok büyük markalar ile çalışıyor Channel gibi.Biraz kıskanıyorum ama ben buraya oyuncu olmak için geldim.
''Bu havalı duruyor'' dedim ve bir tanesini seçip okumaya başladım ''Hergün çalışıcak bir oyuncu aranıyor.Başlangıç 5 sayıyla.Baskıya açık olucak.Portfolyonuzu gönderin beğenirsek size geri döneriz''
Olivia yüzünü buruşturdu ''Bu kabaca gözüküyor.Muhtemelen tuhaf biri seni hizmetçi gibi giydirip evini temizleticek''
''Ama başlangıç 5 sayıyla?Bu maaş için evini çıplak bir şekilde temizlemeye razıyım.'' Alay ediyorum.İlanın linkine bastım ve internetten portffolyomu attım.Kendim için en beğendiğim resmi koydum (multimedia'daki) ''Bitti''
Gözlerini devirdi ve ayağa kalktı ikimizinde tabaklarını alıp bulaşık makinesine koydu ''Gitmem lazım geç kalırsam ajans beni öldürür''
''Görüşürüz'' dedim Olivia kapıyı açıp hızlıca dışarı çıkmadan önce.Yemeğimi bitirdiğimde e-postama mesaj geldi.Bu iş ilanı için başvurduğum kişidendi.Bana seçmeler için yer ve zaman verdiler.Mutlu bir şekilde sırıttım bilgisayarımı kapattım ve işe gitmek için hazırlandım.
************************************************************************************************************
''İyi iş Audrey biraz daha dayan '' dedi fotoğrafçı ''Bir kaç poz daha''
Sonunda bitti ve üstünde olduğum platformdan aşşağı indim.Giydiğim kıyafet fazla rahatsız ediciydi ve hemen üzerimden çıkarmak istiyordum.Alkışlama sesleri duydum ve arkama döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Role Play
FanfictionHarry Styles dünyanın en ünlü pop yıldızı.Ama aynı zamanda kontrolden çıkmak üzere.Yönetim,grup arkadaşları ve hayranları kızmaya başlıyorlar.O her eline geçirdiği kızla yatıyor,akşama kadar içiyor,her tanıştığına bir piç gibi davranıyor.Modest yö...