Doctorul i-a spus ca are o bola incurabila si ca peste 1 luna va muri. Fata iesi pe hol si izbugni in lacrimi, zicand :
-De ce ?? De ce??********
*Din perspectiva Emei...Ma aflu in fata casei lui ... Cum sa -i spun ? In sfarsit sunt cu baiatul pe care îl iubesc inca din liceu si acum totul se va narui . Poate viata fi mai cruda de atat ? Nu prea cred ,dar viata mea este !
Pana acum nu am stiut ce inseamna iubirea , dar cand aflu totul se duce de rapa . Nu ma pot obisnui cu gandul ca viata mea se va termina , dar mai rau de atat e gandul la el . Oare cum va reactiona ? Va ramane cu mine pana la capat ?
In sfarsit imi fac curaj si intru in casa lui ....cum sa-i spun ?
-Buna , iubitule ! am spus cu lacrimi in ochi .
- Ema, iubito ,esti bine ?
- Nu ...trebuie sa-ti spun ceva . Nu stiu cu ce sa incep .
- Deja ma sperii...incepe cu inceputul .
- Stii ca astazi mi-a fost rau ... ei bine am fost la control ...si ...deja nu mai puteam spune nimic ,lacrimile imi inundasera deja fata .
- Off, iubito . Ce ti-a spus?
- Sunt bolnava ... dupa spusele doctorului ...nu mai am mult de trait ... O luna !
Dupa ce ii spuse asta cazu jos in lacrimi . ,, O luna'' ...i se tot repeta in minte .********
*Din perspectiva lui Christian...
Am vazut -o cazand jos incepand sa planga ...nu stiam cu ce sa o ajut... eram amutit , nu stiam ce sa-i spun ... V -a muri . O voi pierde !
- Iubito , chiar nu se poate face nimic ? ...intreb cu putina speranta in glas .
- Nu ...incepu ea sa planga si mai tare . Te inteleg daca vrei sa te desparti de mine . Te iubesc si te voi iubi orice se va intampla .Urmatoarea zi ...
*Din perspectiva Emei...
Ma aflu impreuna cu Christian fata cabinetului asteptand sa fim chemati .- Va fi bine , iti promit ...spuse Christian, dar nu puteam crede.
Deodata usa se deschise si pe ea intra o doamna draguta , trecuta de prima tinerete .
- Ema Smith , poti intra , domnul va ramane afara !
Ema intra , trista ...
-Buna ziua , domnule Anderson !
-Buna Ema , imi poti spune Eduard .
Ema zambi amar ...
-Stiu ca nu mai ai vreo speranta , dar mai exista o sansa la viata pentru tine.
Ioana devenea din ce in ce mai interesata de conversatie .
- Viata ta poate fi salvata cu ajutorul unei operatii . Aceasta operatie poate fi facuta doar in Italia , dar va costa ceva .
- Ce suma mai exact? ...isi facu Ema curaj sa spuna ceva .
- Nu te voi minti , viata ta depinde de asta . Operatia costa in jur de 20.000 de € .
Ema isi pierdu si ultima urma de speranta pe care o avea .
Iesi din salon si ii spuse totul lui Christian.
- Iti promit ca vom strange banii , nu stiu cum , dar o vom face !
* Din perspectiva lui Christian...Acasa ,Christian il suna pe prietenul lui, Andrew , care era conducatorul celei mai mari mafi din Seeattle .
- Hey , ce faci, frate?
-Rau ,mai stii cand m-ai intrebat daca vreau sa te ajut in mafie ?
- Da ....
- Pai m-am razgandit ...vreau sa te ajut.
- Ok....ma bucur .
Stiu ca voi regreta asta mai tarziu , dar sunt disperat ...o vreau in viata .
CITEȘTI
Vise Spulberate
RomanceEma grav bonlava il iubeste pe Christian .Ei se cupleza si Christi o duce la doctor....(continuarea o gasiti in carte)