Stigli su do učionice. Svi su neprestano buljili u njih kao da im život zavisi od toga. Nisu mogli da povjeruju da dvije osobe koje se ne podnose idu jedna pored druge.
"Sta se desava sa njima da nisu neke čini bačene na njih"- govorila je Ivana tiho da su je samo oni koji su stajali do nje čuli.
Prije nekoliko minutaPavle i Divna su išli uz stepenice škole kada se Divna okrenula ka njemu i rekla" Nemoj da ideš pored mene ne želim da nas iko vidi zajedno ja i ti nismo prijatelji"
"Ma šta ima veze svejedno ćemo u budućnosti postati " rekao je umiljato gledajući u njene tužne smeđe oči blago se smješeći
"Samo se ti nadaj" rekla je prkosno na šta je Pavlu skinula pređašnji osmjeh sa lica
"Ali hajde ući ćemo zajedno, briga me za one nitkove tamo. Neka misle šta god žele. Oni samo znaju da tračare i šire laži. Šta li će ovaj put smisliti zanima me?
Pavle je bio srećan śto vidi da je prerasla iz uplašene u sigurnu djevojku koju je teško slomiti.Sadašnjost
"Ou novi par Divna i Pavle ma ko bi rekao?" -rekla je Tijana u naletu bijesaa i ljubomore
Tijana je bila sa Pavlem u vezi cak dvije godine. Kada se zaljubio u nju činio je sve što je mogao da je pridobije. Ko je bio njen neprijatelj bio je i njegov, a tu je spadala i nedužna Divna.Kada su postali par sve jee bilo divno varnice su prštale međutim kasnije je shvatio da ona nije dobra za njega.Pretvarao se u čudovište zbog nje. Shvatio je da ne može prepoznati sebe otkad je sa njom i onda je uslijedio raskid.
Nije mogla da podnese činjenicu da je ostavio pa se nekoliko puta ponižala i molila da pokušaju ponovo.
Ali on nipošto nije želio da bude sa njom. Posle nje su dolazile mnoge djevojke međutim nijedna djevojka nije ostavila neki značajan utisak. To je bio poslednji put da se zaljubio ali i razocarao u ljubav.Tijana umukni-prolomio se Pavlev glas kroz cijelu učionicu
Divna se osjetila sad tako sigurno uz njega iako nije još uvjek mogla da oprosti sve njegove uvrede upućene njoj.Stajao je tako samouvjereno pored nje u bijeloj majici i farmerkama.
Dok se on raspravljao sa Tijanom pogledala je u njegove plave oči i primjetila neku dozu sreće dok je govorio "Pa šta i ako mi je djevojka ko si ti da odlučuješ sa kim ću ja da budem?""Da vas nisam čuo da ste progovorili kakvu lošu riječ za mene i Divnu inače ćete imati posla sa mnom"- rekao je nabacivši oštri pogled od koga su se preplašile kako djevojke tako i momci.
Kada je završio uzeo je za ruku i sjeo pored nje u klupu. Divna neće ti više niko nauditi obećavam ti rekao je tiho samo da ga ona čuje.Ostali časovi su protekli u miru. Niko joj nije ništa ružno rekao čitav dan. Začudila se koliki je uticaj Pavle imao na njih. Podsjetila se kada su joj govorili ružne riječi a profesori nisu mogli da joj pomognu .Davali su im razne kazne ali oni nisu prestajali. A sada puf kao magijom sve se izmjenilo. Niko nije imao hrabrosti da je pogleda u oči a kamoli šta da joj loše kaže.
Zvonilo je za kraj pokupila je knjige i izašla ne osvrćući se.
Stigla je do školske kapije kada je Pavle povikao "Sačekaj me Divna. "Trčao je ka njoj a ona je i dalje hodala ne zaustavljajući se na njegove riječi.
Dohvatio je za ruku i zadihano rekao" Hoćeš li da umrem zašto nisi stala?"ona se nije pomjerila na njegove riječi na to je okrenuo ka njemu. Bila mu je tako blizu osećao je njen dah na sebi njene oči koje lutaju njegovim licem ...
Žurim kući rekla je prvu laž koja joj je pala na pamet
Nisi me uvjerila ,koliko znam sve ocene imaš što znači ne moraš ići da učiš a bili su nam skraćeni časovi tako da ni ne kasniš kući.Možda imam nešto u planu ti i ne znas moj život samouvjereno reče
Pavle se tad zamislio možda stvarno ima neke planive ionako je ne poznaje bas najbolje.
"Izvini ponekad sam veliki davež"
Znam - rekla je sjecajuci se prošlosti
To njeno znam ga je zaboljelo više nego što bi pomislila. Kao da ga je probola nožem.Navirala su mu sjećanja svih pakosti koje je radio. Nemam prava da je išta ispitujem pomislio je i otišao pozdravivši se na šta je ona odgovorila sa bezazlenim ćao kojim kao da mu je uputila kloni me se.
BẠN ĐANG ĐỌC
Slomljena
Lãng mạnDa li ste ikada željeli da promjenite vaš način života,izgled,ponašanje... nadajući se da će vam se život poboljšati Znate dane kada se smučite sebi i poželite da se sklupčate u jedan ćošak i zauvjek ostanete tamo.Kada ne znate šta ste skrivili pa...