Truth or Dare...||Spoby-Stemi FanFiction

111 6 9
                                    

30 Ağustos 2016 tarihinde yazılmaya başlandı....

"Bu sefer gerçekten bitti Spencer. Bu bardağı taşıran son damlaydı. Her ay onu bir kız ile görmekten bıktım. Dayanamıyorum. Kızlarla takılmasını önemsemiyorum sanıyor ama olmuyor işte" dedim göz yaşlarımı silerken.

Archer'ı  çok seviyordum. Birgün gelip "Seni seviyorum" dediğinde gerçekten inanmıştım. Lise de onu ilk gördüğüm gün, takip etmem, hepsini aşık Olduğum için yapmıştım. O ise beni kandırmıştı. En azından ben öyle düşünüyordum. Ona olan sevgim her geçen gün artacağına azalıyordu. Her ay farklı bir kızla görüşüyordu. Arkadaşım dese de inanmıyordum. Bence arkadaş olan onlar değil bizdik.

Archer rahat biriydi. Herkese karşı, benim dışımda. Takıldığı kızlar ona hep Archie diyordu. Bir kaç kere ben de Archie demeye çalıştım. O anda beni bırakıp gitti. Giderken dediği tek şey vardı. "Bana Archie diye seslenme" herkes ona Archie diye seslenirken benimle sorunu neydi? İşin garip tarafı ise ertesi gün hiçbirşey
olmamış gibi gelip benimle takılıyordu. Belki de sorun buydu benimle sadece takılıyordu. Ciddi ilişkilerin adamı değildi.

Kapı çalınca Spence Koşarak gitti. Açtığında ise kapıda 2 tane yakışıklı vardı. Toby ve tanımadığım birisi. Spencer Toby'den hoşlanıyordu. Toby'i bilmiyordum ama yakın arkadaşım olmasına rağmen Duygularını saklama konusunda iyiydi ve hoşlandığı hiçbir kızı onunla çıkana kadar öğrenememiştim.

"Hoşgeldiniz" dedim Güçsüz sesimle. Toby Koşarak Yanıma geldi. Yakın olduğumuzu söylemiştim.

"Demi? Ne oldu ağladın mı? Yine mi o Şerefsiz?" dediğinde başımı salladım. Başından beri diyordu o adam güvensiz diye. Doğruydu. Bu konuda da doğruydu.

"Neyse. Ben onu halletcem. Sizi biriyle tanıştırcam. Bu Sterling. Benim yakın arkadaşım ve komşum. Zaten ileride daha iyi tanışırsınız." Dediğinde Sterling elini uzattı bende uzattım.

"O zaman ben içecekleri getiriyim sizde Şişe bulun. Yeni arkadaşımızla klasik oyunumuzu oynamadan olmaz" dedi Spencer. Benim de söyleyeceğim tek birşey vardı.

"Unutmayın. Bu oyunda korkaklara yer yok"

Biraz garip bir cümle oldu sanırım. Yazım yanlışım varsa, çok fazla anlatım bozukluğum varsa affedin. Ilk Bölümün(tanıtım ama kskdk) günahı olmaz jfjfjfjf. Neyse beğendiniz mi? Hikaye Doğruluk ve cesaret oyunu üzerinden gidicek. Ilk bölüm olarak düşünmedim bunu çünkü baya kısa oldu. Sizde beğenirseniz en kısa zamanda ilk bölümü atarım.  Kapağı da Ayrıntılı olarak bakmak isteyenler için koydum. Umarım beğenirsiniz.

Truth or Dare...||Spoby-Stemi FanFictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin