O alta scrisoare de la Perrie. Cum e ziua ei astazi (La multi ani, Perrie ♥), am mentionat si ziua ei de nastere.
-
Zayn,
Ma bucur atat de mult ca mi-ai raspuns la scrisoare, nu credeam ca o vei face, credeam ca nu vei da importanta celor scrise mine. Nu pot sa spun ca am inteles in totalitate de ce ai plecat, dar m-am resemnat, am inteles ca trebuie sa respect alegerile celorlalti oricat de nefiresti mi s-ar parea.
"Nu ai fost niciodata o piedica in implinirea viselor mele", ma simt atat de usurata ca ai scris asta, par niste simple cuvinte, dar pentru mine au semnificatie mare, gandul ca m-ai considerat candva o piedica m-a macinat luni de zile, dar acum mintea ma se poate odihni.
Am 23 de ani acum, Zayn, poate nu mai sunt atat de semnificative aniversarile mele pentru tine in acest moment, dar simteam nevoia sa ti-o spun. E prima data in ultimii ani cand imi sarbatoresc ziua fara tine. A fost frumos sa celebrez alaturi de familie si de prieteni, dar in interiorul meu stiam ca lipseste ceva, mai bine zis... cineva... Imi amintesc ziua in care am implinit 22 de ani, cand nu mi-as fi imaginat ca se vor schimba atatea lucruri in doar un an. Nu cred ca va egala cineva surpriza pe care mi-ai facut-o atunci.
Throwback, Perrie's POV
Razele soarelui m-au trezit incet. Am simtit cealalta parte a patului rece, din obisnuita mana mea il cauta pe Zayn care se pare ca era plecat. Voiam sa fie el prima persoana pe care o vad la 22 de ani, dar este mai important faptul ca el mi-a fost alaturi in tot acest timp si ca mi-a promis ca nu va inceta vreodata sa ma sustina.
Ridicandu-ma din pat, observ pe noptiera un biletel cu scrisul lui Zayn pe el.
"O sa primesti in cursul zilei mai multe cadouri de la mine, neinsemnate in comparatie cu ce ti-am pregatit cu adevarat pentru diseara. La multi ani, iubita mea!
Zayn x"
Eram sigura ca imi va pregati ceva, insa nu ma asteptam sa fie atat misterios, dar de ce sa ma plang, misterul il defineste. In jurul orei 11 am primit 22 de buchete cu florile mele preferate, mireasma lor raspandindu-se in intreaga incapere. Peste aproximativ 2 ore am primit un colier superb pe spatele caruia era gravat "22 de ani". Au urmat alte bijuterii, o pereche de pantofi si o frumoasa rochie neagra care mi se potrivea perfect. Era una dintre rochile pe care le-am insemnat intr-un catalog acum cateva saptamani, am uitat complet de ea, dar se pare ca el si-a amintit, mereu isi aminteste de dorintele mele. De rochie era atasat un biletel.
"La ora 19 te va lua un sofer si te va aduce la mine. Abia astept sa te vad in cele trimise de mine.
Zayn x"
Nu ii statea in fire sa fie atat de misterios si ma intrebam ce locatie a ales. Pregatindu-ma, timpul a trecut repede. Soferul a sosit si emotionata am urcat in masina intreband unde ma duce, insa nu am primit niciun raspuns.
Dupa aproximativ 30 de minute, masina a oprit in dreptul unui restaurant luxos in fata caruia se afla Zayn imbracat intr-un superb costum negru. Nu l-am vazut de mult atat de elegant. M-a ajutat sa cobor din masina si m-a tras intr-o imbratisare soptindu-mi la ureche "La multi ani, iubito!" M-a condus la masa noastra si am observat ca eram singurele persoane din restaurant, cu exceptia personalului. A aranjat sa fim doar noi, poate fi mai perfect de atat? Un chelner ne-a adus mancare si vin, dupa care nu am mai fost deranjati. Am discutat mult, mana sa nu mi-a parasit mana, apoi mi-a spus ca are inca o surpriza pentru mine. S-a ridicat emotionat si a inceput sa cante "Night Changes", vocea sa era atat de frumoasa incat m-au trecut fiori cand a cantat "But there's nothing to be afraid of even when the night changes it will never change me and you", nul-am lasat sa termine cantecul, caci m-am ridicat si m-am dus sa il sarut. A fost un sarut lung si lent in care limbile noastre au lucrat perfect impreuna, il iubesc atat de mult pe barbatul asta si nu imi pot imagina viata mea fara el.
Pe la miezul noptii am ajuns acasa, iar in drum spre casa nu s-a oprit din a-mi saruta buzele si gatul. M-a luat in brate si m-a dus in dormitor, aveam emotii ca si cum ar fi fost prima oara.
Am uitat sa te felicit pentru album, Zayn, e minunat si cred ca te reprezinta, il reprezinta pe adevaratul Zayn. Sa stii ca l-am cumparat si l-am ascultat de nenumarate ori, cu emotie de fiecare data. Sunt foarte fericita ca te-ai descoperit pe tine insuti, dar regret ca nu am fost langa tine cand ai facut-o... mi-as fi dorit. Ai fost atat de puternic in ultimul an, te admir pentru asta, nu multi ar fi gasit atat de multa putere pentru a continua sa faca ceea ce iubesc.
Cand nu ai putut canta la Summertime Ball din cauza anexietatii, mi-as fi dorit sa fiu langa te tine si sa te asigur ca totul va fi bine. Dar nu puteam face asta fiindca eram in avion la sute de km distanta si pentru ca exista cineva mai potrivit pentru asta, Gigi... Sper ca a fost alaturi de tine, sper ca ti-a oferit un umar pe care sa plangi pentru ca eu as fi facut-o, Zayn! Mi-e dor sa iti dau sfaturi, sunt constienta ca sfaturile mele nu sunt extraordinare, dar simteam ca ele iti dadeau putere si speranta in unele momente, sper ca stii ca eu as fi fost alaturi de tine in orice moment si ca as fi fost capabila sa ma sacrific pentru binele tau.
Vreau sa iti spun ceva important, am gasit pe cineva, Zayn! Ma face fericita, simt ca ma accepta asa cum sunt, cu zecile mele defecte, insa mi-e frica, mi-e frica sa nu fiu dezamagita iar. Nu stiu daca ceea ce simt pentru el este iubire, cred ca mai sunt multe drumuri de parcurs pana acolo. Ma tem ca indragesc mai mult ideea de a avea iar pe cineva in viata mea, decat relatia dintre mine si el, de fapt ce e intre mine si el nu cred ca este o relatie in adevaratul sens al cuvantului. Sunt confuza, Zayn si nu stiu ce sa fac. Nu stiu daca sunt capabila sa accept pe cineva in viata mea in totalitate, nu cred ca ma pot dezbraca pe plan mental in fata lui cum am facut cu tine, nu stiu daca sunt vindecata complet... Oare merita sa incerc? Merita sa imi asum riscurile? Nu cred ca el m-ar rani niciodata, da asa am crezut si despre tine, mi-e mult prea frica.
Astept un raspuns de la tine, nu te grabi, scrie-mi doar cand ai timpul neceser, nu trebuie sa faci din asta o prioritate,dar imi doresc sa pastram legatura prin intermediul scrisorilor, imi face bine sa imi pun gandurile pe hartie si sa ti le trimit tie, imi place ideea ca tu citesti ceea ce scriu eu.
Perrie
-
Credeti ca Zayn va fi deranjat de faptul ca Perrie ar putea avea o noua relatie cu toate ca a trecut un an?
Astept pareri si scuzati eventualele greseli.