В училище отново има така наречената програма 'разменни начела', в която се записа и моят брат. Аз съм на 15 живея заедно с двамата ми братя, които са на 19 и 17, да аз съм най-малка. Ние живеем в Сеул. Родителите ни отидоха в Америка, но без нас. Те искаха да останем тук, за да се образоваме. Таааа.... Отклоних се...
17 годишният ми брат Дае Хюн се записа на разменни начела и отиде в Пусан. Аз останах с 19 годишният ми брат Мин Юнги, така известен като Шуга. Той е един от популярните в училище. Таа сега като изпратихме Дае очаквахме да видим кой ще ни се натресе.
~Ден по-късно~
Стоя и си разглеждам в инстаграм, някой почука на вратата. Очаквахме да е човека, който ще ни изпратят от тези начела.
Аз: Оппа ще отвориш ли..?
Шуга: Не мога сега Хюра с Джънгкук съм. Отвори ти!
Когато отворих, видях високо момиче. Зачудих се, коя може да е тя.
Анна: Здравей...аз съм Анна. Аз съм от разменни начела и ми казаха, че трябва да отседна при вас.
Аз: Здравей. Аз съм Хюра и да трябва да си при нас. Заповядай. Юнги ела да се запознаете с едно момиче....... Явно са излелзли. Е както и да е, ще се запознаете по-късно. От къде идваш? Разкажи ми нещо за теб.
Анна: Ами идвам от Пусан. Родителите ми са заедно, но баща ми не си е често в къщи, затова живея със сестра ми и майка ми основно. На 15 години съм, нямам си приятел :D ... сега си ти на ред.
Аз: Ами живея с братята си, родителите ни заминаха за Америка да работят, единият ми брат сега е на твоето място, а другия не знам къде е излязал. И аз съм на 15.
Говорихме си така 1 час. Опознавахме се. Аз усещах, че това момиче може да ми стане най-добрата приятелка.
Аз: Искаш ли да те разведа из парка, а после да отидем до някое кафене.
Анна: Съгласна съм.------
Хейте това е първият разказ, който пиша. Надявам се да Ви хареса. Знам, че главата е къса, но като за начало толкова 😂
YOU ARE READING
BTS: Just Stay With Me
FanfictionХюра живее с двамата си братя - Шуга и Дае. Дае отива в Пусан, а на негово място идва Анна. Двете момичета стават най-добри приятелки. Таехюнг един от приятелите на Юнги се влюбва в Хюра, а Рап Мон, отново негов приятел, в Ани. Какво става по нататъ...