Sasori..? Část 2.

655 38 2
                                    

Tak je tu další díl. Oluvte prosím za to že jsem v pátek 1.6. Nevydala díl jelikož jsem jela na dovoleno a vstávali jsme brzo ráno tak jsem ho nestihla ani napsat. Každopádně jsem za to napsala o něco delší díl tak doufám že se bude líbyt 😀 

Pohled Deidary
,, Už je to měsíc co Sasori odešel... Doufám že je v pořádku.." ,, Nemusíš se bát o Danna " ,, Dei .. Já.." ,, Co Katsu? " mám o ní dost strach, jelikož od doby co Danna odešel se Katsu chová divně. Je smutná, skoro nic nejí a vždy před večeří zaleze do pokoje a je tam do rána. Ani Tokiho si k sobě nevezme. ,, Já...jen...že.. kso proč je to tak těžký říct..". Slzy ji začali téct po tvářích. ,, Prosím nebreč" objal jsem ji aby se uklidnila. ,, Když já.." ,, Nic neříkej... řekneš mi to budeš chtít jo?" jen kývla na souhlas a opřela si hlavu o mé rameno.

Rano jsem vstal celkem brzo jelikož mám službu v kuchyni ' Jak nesnáším ty nesmyslný služby' pomalu jsem se šoural směr kuchyně. Když jsem tam došel, byl jsem celkem překvapený kdo seděl u stolu. ,, Katsu ? Co tu děláš tak brzo? " ,, Um.. Dei? Nemohla jsem spát tak jsem šla sem." ,, Chjo... Uvařím čaj a pak si promluvíme jo?" ,, jo" ' Konečně ses usmála po dlouhé době ' Když byl čaj hotovy sedl jsem si vedle Katsu ,, Tak co trápí?" ,, Nooo víš..než Sasori odešel tak řekl, že v šuplíku od jeho stolu je dopis, který ti má ...dat až uznám sama, že ti bude líp..." posledních pár slov zašeptala takže sem ji moc nerozuměl. ,, Ale já nevím jestli ti ten dopis mám vůbec dát... Když mi to Sasori říkal zněl jako by se neměl vrátit." slzy se ji začali drát ven, ale Katsu je zadržovala. Rukou jsem ji pohladil po tváří a políbil ji. ,,Bude mi líp bude líp tobě " utřel jsem ji slzu, kterou neudržela ,, Děkuji" špitla a silně objala. Poté jsme si různé povídali.

Akatsuki, Aneb Úžasná Rodina? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat