10. Máš zpoždění!

152 7 9
                                    

Persea

Vzbudily mě otravné sluneční paprsky na očích. Ještě víc jsem se přitulila k Liamovi. Chtěla jsem znovu spát, ale to mě vyrušili otravný zvuk mobilu. Vytáhla jsem ho z kapsy. Podívala jsem se, co je tak naléhavého, že mě musí někdo rušit... Táta!!!... A sakra!... Zvedla jsem mu to. Opatrně jsem si mobil přiložila k uchu.

,,Haló?'' broukla jsem do mobilu. Táta začal jančit, jako vždycky když se mě bojí. Všechno jsem mu vysvětlila. Pořád byl naštvaný. Poslední, co řekl, bylo, aby jsem oba přišli domů. Schovala jsem mobil do kapsy od kalhot. Podívala jsem se na Liama. Pořád spal. Otočila jsem se víc čelem k němu. Pohladila jsem ho tváři.

,,Romeo! Vzbuď se!'' šimrala jsem ho ukazováčkem na tváři. Ani se nepohnul. Nemusím ho znát dlouho, abych věděla, o co mu jde. Políbila jsem ho. Chtěla jsem se odtáhnout, ale Liam polibek prohloubil.

,,Tomuhle se říká probuzení.'' zašeptal do polibku a usmál se. Taky jsem se usmála. Zvedla jsem se a jemu pomohla na nohy. Sundala jsem si Liamovu mikinu, ale hned mě pak ovanul studený vzduch a já se rozklepala. Liam přese mě přehodil svoji mikinu.

,,Dobrý, mě není zima.'' řekla jsem a pořádně si zívla.

,,Ale i tak.'' pošeptal a políbil mě na čelo. Zdá se mi to, nebo je Liam starostlivý?... Liam si vytáhl z kapsy od mikiny sluneční brýle a nasadil si je. Vyšli jsme z kůlny a šli k našemu domu. Opět jsme si museli dávat pozor na ty zmetky paparazzi. Šli jsme v celku rychle. Nikdo si nás nevšímal... Kdo by taky koukal na zombíka, že ano?... Došli jsme k baráku. Před domem stálo luxusní auto s šoférem.

,,Markusi, co ty tady?'' zeptal se ho Liam.

,,Přivezl jsem vaši matku, princi.'' odpověděl poněkud tiše. Liam přikývl a spolu jsme šli dál do domu. Vyzuli jsme se a pokračovali dál. V obýváku seděla moje rodina a královna. Za tenhle týden druhá královská návštěva.

,,Dobrý den!'' pozdravila jsem královnu a uklonila se. Královna se usmála.

,,Ahoj mami!'' pozdravil ji Liam.

,,Ahoj. Kde jste byli?'' zeptala se s úsměvem. S Liamem jsem se na sebe podívali.

,,To je na dlouhé povídání!'' usmál se Liam a políbil mě do vlasů. Propletla jsem si s ním prsty.

,,Času mám dost!'' poklepala královna na místo vedle sebe. S Liamem jsem si šli sednout. Liam seděl uprostřed.

,,Řekneš to ty nebo já?'' zeptal se mě Liam.

,,Ty.'' odpověděla jsem a políbila ho. Usmál se a začal s vypravováním...

--------------------------------------------------------------------------------------
Liam

Vyprávěl jsem naši večerní příhodu v parku. Máma a paní Blackwoodová se usmívali, pan Blackwood se na mě přísně díval a Cassandra... Kdyby její pohled vraždil, už dávno by tu Persea nebyla. Princezna se o mě opírala a hlavu měla položenou na mém rameni.

,,No a, pak jsme usnuli v té kůlně.'' dovyprávěl jsem. Máma se podívala na Perseu.

,,Vypadá to, že se moc nevyspala.'' usmála se. Podíval jsem se na ni. Opravdu zase usnula. Byl zachumlaná v moji mikině a klidně oddechovala.

,,Odnesu ji do postele.'' nabídl jsem se. Vzal jsem ji do náruče a nesl do jejího pokoje. Položil jsem ji do postele. V tu chvíli začal někdo zvonit u dveří . Persea se zavrtěla něco zamumlala. Usmál jsem se a sedl si k ní na postel. Po chvíli někdo vrazil do pokoje.

,,Perseo Eliot! Máš zpoždění!'' zařvala na dotyčná osoba. Dívka s hnědými vlasy a blonďatými konečky. Někoho mi připomínala, ale nemohl jsem si vzpomenout koho... Svým řvaním vzbudila Perseu.

,,Co je!?'' vyjekla rozespale Persea.

,,Máš službu! Zapomněla si nebo co!?'' znova zařvala. To je poprvé, co si mě nikdo nevšímá... Persea prudce zvedla z postele, popadla nějaké oblečení a vyběhla z pokoje.

,,Cvok!'' zašeptala ta holka. Až teď si všimla, že tu jsem taky.

,,Liame!?'' řekla mé jméno.

,,Julie!?'' poznal jsem ji. Byla to moje kamarádka z dětství. Bydlela se svojí mámou u nás na zámku. Její máma pracovala jako domácí učitelka. Když jsme se neučili, hráli jsme si ve volném čase. Já, Lilly a Julie... Objal jsem ji.

,,Jak se máš!? A co sestra!?'' ptala se.

,,Super! A Lilly se má taky skvěle.'' Odpověděl jsem a pořád byl zaskočený. Změnila se.

,,Vypadáš úžasně!'' pochválil jsem jí vzhled.

,,Díky! Ty taky, ale tady máš nějaký drobky... Ne to je strniště.'' zavtipkovala. Zasmáli jsme se.

,,Odkud se znáš z Perseou?'' zeptala se mě zničeho nic.

,,Z plesu!'' odpověděl jsem jí pohotově. Přikývla. Persea se vrátila do pokoje. Podívali jsme se na ni.

,,El! Nepochlubila ses, že se znáš s Liamem!'' zasmáli jsme se. Persea na nás zmateně dívala. Chvíli trvalo než jí to došlo.

,,Vy dva se znáte?'' zeptala se. Přikývli jsme.

,,Ale to je dlouhá historie a na to nemáme čas, protože máme práci!'' Jul vytlačila Perseu ze dveří. Šel jsem za nimi. V obýváku už seděli jen Blackwoodovi.

,,Kde je královna?'' zeptal jsem se a rozhlížel se po místnosti.

,,Královna řekla, že tu můžeš ještě pár hodin pobýt.'' odpověděla paní Blackwoodová. Já mámu miluju! Došel jsem k princezně. Objal jsem ji.

,,Můžu jít s tebou?'' zeptal jsem se jí.

,,Jestli chceš, ale nezapomeň na včerejšek.'' řekla.

,,Neboj, nikdo nás nebude fotit.'' pošeptal jsem těsně u jejích rtů a políbil ji.

,,Tak tohle mi vysvětlíte!'' vyjekla Julie a překvapeně na nás hleděla. Usmáli jsem se a šli ven. Pojedeme autem, takže by to měli být v pohodě. Nastoupili jsem a jeli směr Battersea...

-------------------------------------------------------------------------------------

A roli Liamovi kamarádky z dětství obsadila.... Virbl prosím.... Shopaholicka :DDDDD

Královská romanceKde žijí příběhy. Začni objevovat