Nově nalezený

468 44 17
                                    

Chvíli jsem nemohla dýchat. Zamrkala jsem a i se několikrát štípla, jestli se mi to nezdá. Na stole předemnou ležel svázány a polonahý Kapitán Amerika. ,,O můj bože!" ozval se za mnou Emin hlas. Dívka přiběhla k muži a sklonila se nad ním, ,,to je neuvěřitelné. Je to vážně on!"

Do pokoje vběhli i ostatní. ,,No to mě podrž" užasl Henry sotva ho uviděl. ,,To to..." Jack nenacházel slova, ,,to je Kapitán Amerika." ,,To není možné" zašeptala jsem a popošla k lehátku.

Kapitán měl oči bolestně sevřené. Do levého i pravého zápěstí měl zasazené jehly, které byly napojeny na velký nemocniční vozík s podivnou modro-zelenou tekutinou. Na břiše se mu vyjímala dlouhá rýha, kolem které byla zaschlá krev.

,,Musíme ho odsud dostat" řekla jsem rázně a začala ho odpoutávat. Henry div nevyskočil půl metru nad zem, ,,zešílelas?! Jo jasně, je to superhrdina, ale...." ,,Ale co?" bránila mě Ema, ,,je to člověk jako ty nebo já a naší povinností je mu pomoct!" Zrzek zvedl ruce v obranném gestu, ,,fajn, fajn..."

Černovláska mi pomohla a společně jsme odstranily z jeho zápěstí jehly. Zůstaly po nich četné rýhy a z dírek se pomalinku sunula krev. ,,Jacku, Miku běžte na chodbu hlídat" přikázala jsem, ,,jakmile někoho uslyšíte okamžitě nás upozorněte!" Oba kývli a za doprovodu vzájemného pošťuchování zmizeli venku. ,,Emo" otočila jsem se na kamarádku, ,,prosím tě zkus tu najít nějaký obvaz." ,,A ty Henry" hodila jsem mu pytel s Lokiho holí, ,,hlídej."

Černovláska byla v minutě zpátky a v ruce třímala několik smotaných obvazů. Postupně mi je podávala a já je se vší opatrností začala omotávat kolem Kapitánových zápěstí a břicha. Musela jsem být rudá jako rajče. Pokaždé, když jsem se dotkla jeho kůže, cítila jsem, jak mě polila horkost. Ještě že není vzhůru.

Když jsem se už blížila ke konci - chyběla mi poslední otočka kolem pasu - muž na lehátku se s trhnutím probral. ,,C-co...?" zamžoural na nás skrz pootevřnená víčka, ,,kdo jste? Co to děláte?" Pokusil se mě zastavit, ale já jeho ruku vrátila na lehátko. ,,Uklidněte se" řekla jsem konejšivě a dokončila obvazování, ,,pomůžeme vám."

Kapitán se zatvářil velmi nedůvěřivě, ,,kdo jste?" ,,Mé jméno je Lucie" položila jsem si ruku na srdce, ,,a tohle je Ema" ukázala jsem na kamarádku, která nervózně zamávala. ,,Nebojte se, pomůžeme vám" zopakovala jsem, ,,můžete se posadit?" Muž se zapřel o lokty, ale bolest ho donutila se se zaskučením vrátit na záda. Byl zesláblý a unavený.

,,Mužů vám pomoct?" zeptala jsem se opatrně. Není divu, že nám nevěří. Bůh ví co tu musel všechno prožít. Kapitán sotva znatelně kývl. Podepřela jsem ho a on se se skrývanou bolestí posadil. ,,Proč tohle děláte? Kdo vás poslal....kdo....." chytil se za břicho a zřivil tvář do zničeného šklebu. ,,Pomalu, pomalu" vzala jsem ho pod rukou a zvedla. Kurňa to je tíha. Není divu. Je samý sval. ,,Emo zavolel kluky" řekla jsem srz stisklé zuby. V té chvíli se do dveří vtrhl voják s Jackem v patách.

Zůstali stát jak solný sloup. ,,Kluci pomozte mi" zaskučela jsem a předala jim kapitána. ,,D-děkuji" pousmál se muž, jak mu to jen bolest dovolovala. ,,Ještě neděkujte" odsekl Henry kysele, ,,ještě nejsme venku."

Vrhla jsem na zrzka vyčítavý pohled a vzala od něj pytel, ,,nejvyšší čas jít." Kluci s kapitánem se vydali za Hernym. Ema zraněného podpírala zezadu a já jsem šla poslední. Doufám, že to stihneme, než muflon zjistí, že nemá hůl.

Kapitán Amerika
Nevím, kdo jsou, jak se sem dostali a jak to že jsou ještě na živu, ale půjdu s nimi. Všechno je lepší než Lokiho pokusy. Otřásl jsem se. Nikdo z nás Lokiho nečekal. Dokonce ani Thor.

Zvedl jsem hlavu. Šli jsme dlouhou šachtou. Do nohou mě škrábalo kamení a studená podlaha mě zábla. Doufám, že ví kam jdou. A přesto....mě v břiše tlačí jakýsi druh studu. To já bych měl být ten, který zachraňuje. To já bych měl zachraňovat je....

Do očí mě udeřilo prudké světlo. Na konci šachty se rýsoval východ. Dokázali to. Jsme venku. Plíce mi zaplnil čerstvý vzduch a vůně lesa. ,,Dokázali jsme to!" vypískla černovláska. Jak ona se jen jmenovala. ,,Tiše Emo" sykl zrzek. Aaa Ema. ,,Ještě musíme projít tudy."

Pootočil jsem hlavu, jak jen mi to pulsující svaly dovolovaly a počítal. Zrzek, Ema, voják, černovlásek...a kde je Lucie? ,,Kde je..." zasýpal jsem, ,,kde je Lucie?"
Všichni čtyři na mě upřeli nechápavý pohled a rozhlédli se. Černovláska zbledla, ,,kde je Lucie?! Šla poslední!" ,,Teď tu není!" voják mě pustil. Podlomila se mi kolena a ten druhý měl co dělat, aby mě udržel.

,,Lucie!" zavolal do šachty. Ozvěna několikrát převalila slovo sem a tam, ale nepřinesla žádnou odpověď. ,,Víte co to znamená?" zrzek nervózně polkl. Já ano...

-----------------------------------------------------
Hojky
Tak co? Čekali jste Kapitána?:)
Co si myslíte, že Lucii čeká?
Určitě mi napište vaše názory do komentářů ;)

Btw už se blížíme k hranici 1K přečtení!! Vy jste prostě neuvěřitelní!
Love you :*

Vaše Adda :3

Hry mysli // AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat