Doar odată e suficient!
După ani de tăcere doar odată sa Îți spui punctul de vedere e mai mult decât suficient ca sa se reverse apele și sa te inunde, indiferent de ce simți sau crezi, nu ai dreptul la o replica, pentru ca încă ești un copil. Dar oare cineva se gândește cât de greu e sa fi ''un copil" mare, și sa ai propriile gânduri, am crezut ca comunismul a fost doborât acum ceva vreme, dar se pare ca e încă prezent în viețile oamenilor, în gândirea lor.
Oamenii buni am ajuns în secolul 21, am ajuns acolo unde tot ce visezi este posibil, dar uite ca oamenii care ar trebui sa te sprijine și sa Îți fie mereu aproape, fac ce fac și tot împotriva ta se răscoală.
Dragi mei, poate nu ați observat încă dar am sentimente, am un suflet, mare cei drept, dar atât de fragil ca o floare, am nevoie sa fiu ascultată și iubita, nu cer mult, dar poate ca nici acest lucru nu îl merit, sau poate doar nu îl primesc.
Cred ca lecțiile de viață de care am beneficiat și beneficiez încă mă transforma într-un monstru, un monstru cu chip de om.
Știți de ce am uitat fiecare dintre noi, de iubire, acel strop de fericire, printr-o impratisare transmis, sau doar printr-un zâmbet, dar poate ca nu meritam ăsta, poate ca Dumnezeu nu așa dorește sa trăim, sau poate ca noi ne răzvrătitm împotriva Lui.
Nu sunt un om strălucit, nu sunt buna de nimic, dar cred cu tărie ca merit dragoste, nu Multă doar atât cât sa nu plâng noapte de noapte, doar cât sa pot respira ușurată, sa pot zâmbi din toată inima, nu vreau ca zâmbetul meu sa rănească suflete, nu vreau ca persoana mea sa fie un parazit al societății!
Dar încep sa cred ca cer prea mult, mult prea mult de la oameni care nu oferă nimic....