Upřímnou soustrast

95 9 3
                                    

Dny ubíhaly dál a my pomalu zapomínaly na bolest co nám život kdy způsobil. Proč vzpomínat na bolest. S holkama jsme se daly dohromady a zase se vrátily k našemu super životu. Sice s malými změnami ,ale s novou energií do života.

"Holky jedu pryč, za hodinku, dvě budu zpět!" zakřičela jsem do patra.

"Dobře, čau!" vzala jsem si klíčky od motorky a  šla před dům.

"Kim!" někdo mě chytil za ruku.

"Co je Luke?" vytrhla jsem mu svou ruku ze sevření a šla dál k motorce.

"Už to nezvládám. Udělal jsem největší pičovinu na světě a tím ublížil tobě. Ublížil jsem holce kterou miluju " zašeptal.

Chtě nechtě mi začaly zase stékat slzy po tváři. "Luku já už nemůžu. Nebylo to poprvé a pochybuju že i naposledy. Radši bych teď přijala smrt než znovu tebe" zařvala jsme na něj.

Stál tam se slzami na krájíčku. Než se vzpamatoval byla jsem pryč. Chtěla jsem jet do tetovacího salonu a to jsem taky udělala.

.........

"Dobrý den. Tak co to bude?" zeptal se muž co tady pracoval.

"Chtěla bych jeden z tady těch znaků . Nejlépe na ruku k ramenu" položila jsem mu tam obrázek.

"A budete chtít ještě něco k tomu? Když to bude něco malého tak to nebude stát moc dneska máme takovou výhodnou nabídku" usmál se a ukázal na plakát

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"A budete chtít ještě něco k tomu? Když to bude něco malého tak to nebude stát moc dneska máme takovou výhodnou nabídku" usmál se a ukázal na plakát.

"Dobře, tak kdyby šlo na kraj ukazováčku vytetovat takový ten znak nekonečno a v něm by bylo napsané FAMILY. Šlo by to?" začal něco načrtávat na papír.

"Takhle?" bylo to přesně nakreslené tak jak jsem to chtěla.

"Ano"

"Tak se tedy do toho pustíme"

...................................................................

"Ještě jednou moc děkuju je to úžasné Jacku" 

"To jsem rád že se ti to líbí. A snad se nevidíme naposledy" objal mě.

Za tu dobu jsem se s ním dobře spřátelila. "Neboj určitě budu ještě něco chtít. Tak zatím pa" rozloučily jsme se a já vyšla ven. Začalo se nějak zatahovat, ale mě se domů ještě nechtělo. Padla na mě zase ta nálada kterou mám kvůli Lukovi.

"Musím jít ještě natankovat" řekla jsem si pro sebe a jela na benzínku.

.................

Vzala jsem si jen kreditku na zaplacení a šla zaplatit benzín.

Zuzka pov

"Zuzi už tu je Kim?" přišla do obýváku D'.

"Ještě ne" vypnula jsem televizi.

"Už má dvě hodiny zpoždění. Asi se ještě někde zastavila" sedla si ke mě.

"V tomhle počasí? To mi k ní nesedí" podívaly jsme se ven.

Celá obloha byla šedivá. Asi brzy začne pršet nebo to přejde.

"No jo ,ale c........" uslyšely jsme zvonek.

"Vždycky zazvoní když něco chci říct" zvedneme se a jdeme ke dveřím.

Stály tam kluci a ještě kluci z 1D. " Ne!" zavřely jsme dveře.

Odešli jsme do kuchyně a zvonek opět zazvonil. "Už toho mám dost" vstala jsem a šla ke dveřím.

"Přestanete už ..." za dveřmi nestály oni ale policie.

"Kdo to .." přišla i D'.

Kluci stály kousek od nich a poslouchaly.

"Dobrý den. Vy jste příbuzní slečny Kimberly Hood?" ozval se jeden z nich.

"Ne tak úplně ale tam to je její bratranec" Cal ihned přišel k nám.

"Musíme vám s lítostí oznámit že slečna Kimberly zemřela. Měla nehodu na motorce. Zřejmě nestihla zabrzdit narazila velkou rychlostí do sloupu a poté motorka explodovala a začala hořet. Než tam kdokoli stihl přijet tělo částečně shořelo. Udělaly by jsme ohledání pozůstatků ,ale našli jsme jisté věci. Je toto její" Cal byl celí rozklepaný a vzal peněženku.

"Je její" rozbrečel se a my hned po něm.

"Upřímnou soustrast. Ještě to budeme vyšetřovat a raději ohledáme tělo aby se vědělo více. Později se vám ozveme" pomalu odešly.

"To ne, to není pravda" rozbrečela jsme se ještě víc.

Pohled třetí osoby

Zatím co všichni brečely. Se policie vydala k místu nehody. I klukům z 1D uteklo pár slz a to i když jí neznaly.

Všichni se z té správy hroutily, ale kdo by ne když mu umře blízký člověk. I když byl Calum její rodina a holky jako její sestry, Luke byl na tom ze všeho nejhůř. Nedokázal svému srdci vysvětlit že jeho jediná láska mu odešla navždy ze života. Že mu odešla s tím pocitem ublížení a ne lásky. Ze vší té bolesti se hroutil na zem k Liamovi který ho držel.

Z posledních sil jen vyslovil pár slov než omdlel. "Bez tebe žít dál nebudu" 

Policie zatím zjistila jen málo a z toho mála zjistily že tělo patří ženě. Čím více toho zjišťovaly tím více pasovalo to že to byla Kim. Byla to její motorka, nevrátila se domů, byli tam její věci i telefon a tělo patřilo ženě.

------------------------

Ahojky lidičky.

Jsem tady zpět z novou kapitolo za kterou by mě někdo možná ukamenoval ,ale co už všechno jednou končí a něco zase začíná. Určitě to není konec žádného života a doufám že budete číst i dál. 

Děkuju :)

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat