Kapitel 3

1.4K 64 5
                                    

(A/N) hej! här är kapitel 3! hoppas ni gillar den. :)

~Hanna

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Louis POV*

Vi har nu varit i Sverige i tre dagar. Allt går som planerat. Vi följer henne ner för gatan med våran svarta jeep. Ständigt hör jag gnäll om att Niall vill hoppa ur. 

-Måste vi göra detta? gnäller han.

- Ja, det är inget farligt. allt kommer gå bra. kom ihåg att hennes föräldrar faktist gick med på detta. Försöker jag övertyga honom.

Vi fortsätter att följa henne och snart ser vi hennes hus. Plötsligt vänder hon sig om och ser nervöst på oss. Ja, eller bilen.

-Shit, hon misstänker något! svär Liam.

Det går inte som planerat och hon börjar öka tempot.

- LOUIS VARFÖR VALDE DU EN SVART JEEP! HON MISSTÄNKER JU NÅGOT!

Jag suckade bara. Lutade mig tillbaka och stängde ögonen. Jag andas djupa andetag och... Helt från ingenstans tvärnitade bilen

-LIAM! skriker jag.

-Vi måste hämta henne! Säger bossen, dvs. Liam.

- INTE JAG! skriker alla.

ja, förutom jag då.

Jag hoppade ut ur bilen och sprang mot henne. Jag gillade inte detta. Rädslan i hennes ögon när hon vände sig om fick mig att nästan börja gråta. Observera NÄSTAN. N-Ä-S-T-A-N.

Hon kom nästan in i huset innan jag tog ena min hand över hennes mun och näsa och den andra för att hålla henne stilla. Ho försökte kämpa emot men syret började ta slut.

-ASDFGLDJKLS, mumlar hon. 

Hennes syre tar slut och hon faller i mina armar. Helt livlös.

- Förlåt, mumlar jag.

Jag känner något blött rinna ner från mitt ansikte. OCH NEJ DET ÄR INTE JAG SOM GRÅTER. Det börjar regna.

-Typiskt svensk väder, mumlar jag för mig själv.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

JAA! Jag vet att det är ett kort kapitel! Men ville uppdatera innan jag åker på läger. En BRA sak är att vi har höstlov nästa vecka! Vilket betyder att det kommer komma ett LÅÅNGT kapitel nästa vecka. Så håll er uppdaterade! GLÖM INTE ATT KOMENTERA OCH RÖSTA! så hörs vi!

~Hanna ♥

Kidnapped by One Direction ~ FAN FICTIONDonde viven las historias. Descúbrelo ahora